Laden reviews...
Laden reviews...
42 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De fleste omtaler peker på rask levering og forsvarlig emballasje, samt klare monteringsinstruksjoner. Kundene setter pris på produktkvaliteten og en jevn kjøpsprosess. Noen få meldinger nevner forsinkelser eller serviceproblemer, men samlet tilfredshet er høy.
Bestelling snel en zakelijk afgehandeld. Vlot bezorgd. Montage werkelijk simpel. Horren hebben een mooie uitstraling.
Beveelt aan
24 March 2020
Evert
Zeewolde
Beste Evert
Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met uw hor!
Groeten,
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
Ik had een verkeerde hor en heb daarna een filmpje gestuurd met de situatie. Had ik natuurlijk eerst meoten doen, dus ik nam mijn verlies. Nieuwe hor besteld maar deze past niet goed door de raam opener. Ik had wel verwacht dat ik evt wat korting zou krijgen op de nw hor en dat ik goed geadviseerd zou worden. Ik heb 20 horren nodig en ben dus op zoek naar de juiste. Nog steeds, maar ik ga die waarschijnlijk elders bestellen.
Beveelt niet aan
20 March 2020
N
zo beesmter
Beste mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw review. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Ik zie dat er contact is geweest met onze klantenservice over de verkeerde hor. Aan de hand van de video hebben wij een voorzethor geadviseerd maar is er een inzethor besteld. De nieuwe hor past daarom ook niet goed in het raam. Mocht dit advies onduidelijk zijn geweest dan vinden wij dat jammer om te horen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn.
Groeten,
Eline – Klantenservice Horrengigant.nl
Alles in zeer korte tijd geregeld.
Beveelt aan
18 March 2020
Else Altink
BREDA
Beste Else,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe hor.
Groeten,
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
Netjes afgeleverd en past perfect na dat ik de ramen iets bij had gesteld gaan de ramen goed dicht .Tip wat meer foto's van profiel en klemmetjes.Misschien een idee om de klant te vragen hoeveel klemmen aan de zijkant. gaat zo door gegroet John van der Linden
Beveelt aan
18 March 2020
john
Vlaardingen
Beste John,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen feedback van onze klanten. Ik zal uw suggestie meenemen en kijken of wij meer afbeeldingen kunnen toevoegen.
Groeten,
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
Na levering van de rolhor, deze direct gemonteerd. Helaas aan één kant bleef een kier openstaan. Telefonisch contact opgenomen, waarna men verzocht om foto’s te mailen voor de fabrikant, daar zij slechts “webwinkel” zijn. Net als ik vermoedde men wel dat het ene geleideprofiel defect was, maar min of meer was dat een probleem tussen mij en de fabrikant. Gevraagd om een bevestiging van de klachtmail en de mail met foto’s ook dezelfde dag van ontvangst rolhor nog verstuurd men daarin wederom het verzoek om een bevestiging van ontvangst. Na twee dagen maar weer gebeld voor een ontvangstbevestiging. Na een week het verzoek om de gehele hor terug te sturen, dus niet alleen defecte geleideprofiel. Maar inmiddels de verpakking wel weggegooid. De reviews er maar eens op na geslagen en begin nu toch een beetje ongerust te worden of e.e.a. wel goed opgelost gaat worden. Vooralsnog nog dus “maar” 3 sterren en een negatief advies. Hopelijk kan na afhandeling van de klacht de waardering naar boven bijgesteld worden.
Beveelt niet aan
17 March 2020
Alex
Rotterdam
Beste Alex,
Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij proberen onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Wij vinden het jammer om te lezen dat dit niet is gelukt. Wij produceren de horren niet zelf, vandaar dat de hor terug gestuurd moet worden naar onze leverancier. Zij zullen het defect repareren. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
Mooie, perfect passende inzet hor, in mooie ralkleur. Wij zijn er erg blij mee en gaan er zeker voor meerdere ramen en deuren bestellen!
Beveelt aan
15 March 2020
Sylvia
Weert
Hoi Sylvia,
Dank u wel voor de review. Fijn om te horen dat alles naar wens is.
Groeten,
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
boven profiel was 2cm te lang. verder klopte alles keurig
Beveelt aan
14 March 2020
trudy
Haarlem
Voor vragen kan je eenvoudig bereiken en krijg je duidelijke uitleg. Komen ook de "terug bel" afspraken gewoon netjes na.
Beveelt aan
11 March 2020
Jacqueline
Terneuzen
Beste Jacqueline,
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent.
Groeten,
Eline - Klantenservice Horrengigant.nl
Het heeft bijna 2 weken geduurd voordat ik een oplossing aangeboden kreeg voor het probleem dat ik per e-mail had voorgelegd. E-mails worden in eerste instantie niet beantwoord. Ondanks toezegging werd er niet terug gebeld.
Beveelt aan
10 March 2020
Hans
Eemnes
Helaas past mijn hordeur niet. We hebben een profiel gekregen voor in het kozijn maar onze schuifpui zit niet in een kozijn. Door het ontbreken van een onderprofiel kan ik hier niets mee. Ben nu al weken aan het mailen maar krijg geen oplossing geboden.
Beveelt niet aan
13 September 2019
Koen Blom
BOSKOOP
Mijn plisséhordeur is geleverd met een te lage luxe afwerkingsset. De afwerkingsset is in verstek gezaagd nadat het in kleur is gemoffeld, nu zit ik met bramen van het zagen en onge-coate randen. Het montage set is op de dagmaat gezaagd, alleen zijn ze vergeten dat er dan nu een u profiel onder komt zodat die voor mijn raam valt. Bij telefonisch contact krijg je alleen te horen dat het altijd zo geleverd wordt. Er zit geen montage materiaal bij dus die moet je nog kopen. Als er geen oplossing komt zit ik deze week nog bij de advocaat om te vragen hoe we hier mee om moeten gaan. Ik ervaar zelfs de klantenservice die voor de eerste opvang moet zorgen ver onder de maat. vriendelijke groet, Ruud van der Velden.
Beveelt niet aan
9 September 2019
R.G.
Heerhugowaard
De Hor kwam beschadigd aan. Na meermaals contact (slecht bereikbaar via de email, matig via de telefoon), wilde het bedrijf geen nieuwe hor of korting geven, maar was reparatie hun optie. Dat de schade was opgelopen tijdens het transport lijkt hen niet te deren om toch de klant met de gevolgen op te zadelen. Zojuist de hor weer ontvangen. De schade is op amateuristische wijze gerepareerd met een tang. Op de hor staan nu allemaal krassporen en de verbuiging is nu een reeks kleine deuken geworden. Horrengigant hield de schijn op dat de hor terug is geweest naar de fabriek, maar gezien de labels op de (nog steeds beschadigde initiële) verpakking is deze waarschijnlijk niet verder gekomen dan het eigen magazijn en is daar onvakkundig. Gevraagd om geld terug en de hor zo spoedig mogelijk op te halen. Gezien de houding van het bedrijf is de verwachting dat dit niet zonder juridische stappen gaat lukken. Mijn dringende advies is om goed na te denken of je met deze partij in zee wil gaan.
Beveelt niet aan
8 August 2019
Ap
Harderwijk
Pluspunten
Goede horren past perfect geen probleem om te meten met dank aan een filmpje als meet instructie goede levering
Beveelt aan
21 June 2019
Geert
Uithoorn
Pluspunten
Fijn geholpen in de showroom, inzet horren voor mijn draai-kiep ramen passen perfect.
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
21 June 2019
Willem
Pluspunten
Wij zijn helemaal top geholpen. Heb voor het hele huis rondom horren besteld. Bij een van de dakramen had ik me verkeken en te kort gemeten. Na 1 belletje keurig opgelost, 2 dagen later nieuwe geleiders in huis. Monteren is echt goed te doen.
VerbeterpuntenPrima bedrijf!
Beveelt aan
20 June 2019
Steven
Gorinchem
Pluspunten
Snelle levering en de hor past goed.
Beveelt aan
20 June 2019
Hans Beukers
Scheveningen
Pluspunten
Past perfect
Beveelt aan
5 June 2019
Stefan Onrust
Purmerend
Pluspunten
Mooie plisse hordeur gekocht.
Beveelt aan
5 June 2019
Joop Bokwater
Dordrecht
Pluspunten
Horren passen perfect.
Beveelt aan
20 February 2019
Hugo
Delft
Pluspunten
Past perfect!
Beveelt aan
6 February 2019
Nathalie Walman
Beemster
Pluspunten
Mooie website, goede prijs
VerbeterpuntenNa levering van de verkeerde maat, kleiner dan de opgegeven maat, konden we al snel onze 7 horren terugsturen. En na meerdere malen contact hebben we er 4 terug gehad. En nu 5 maanden later en minimaal 30 telefoontjes verder krijgen we keer op keer te horen dat we worden teruggebeld. Echter dit is op één of andere manier erg lastig. Bij contact verschuild de horrengigant zich achter de leverancier i.p.v. zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Beveelt niet aan
3 October 2018
Maarten Schouwenaar
Den Oever
Dank u voor uw reactie. De vier horren die klaar staan, hebben de door u opgegeven maat, maar deze maat paste niet bij u. Wij kunnen alleen de maten maken die u ons opgeeft, dat is het hele euvel.
Pluspunten
Op de site kan je voor het op meten handige filmpjes vinden. Heb ik veel aan gehad.
Beveelt aan
6 September 2018
Teun
Urk
Pluspunten
Past perfect. Makkelijke montage. Ik weet door mijn werk bij een groot transportbedrijf dat vervoer van dit soort producten een zorgvuldige verpakking vereist, maar ik geef een compliment over de verpakkingswijze.
Beveelt aan
5 September 2018
Rene Snijder
Den Bosch
Pluspunten
Vriendelijke stem van het keuzemenu bij bellen.
VerbeterpuntenBetere aflevering; niet verschuilen achter leverancier bij een klacht. De wespen kruipen aan de bovenkant van de hor naar binnen, omdat er een kiertje aan de bovenzijde van de hor is. Volgens de leverancier van Horrengigant is hier niets aan te doen. Waarop je dan 3 jaar garantie krijgt, zoals op de website staat, is mij onduidelijk.
Beveelt niet aan
31 August 2018
van Dussen
Almere
Bij een plissedeur loopt het gaas vlak onder de bovenste ketting. Dit is nagenoeg helemaal dicht. De ketting zit in de bovenrail, boven de ketting is wat speling. Dat is bij elke plissehordeur het geval. Daar kan in principe een mug of een wesp -als hij niet vliegt, maar loopt- tussendoor glippen. Dit is vervelend, maar heeft niets met de garantie te maken. Onze horren zijn kwalitatief goed, maar garantie geven op een vliegvrij huis is helaas niet mogelijk.
Pluspunten
Veel contact gehad met horrengigant voor de inmeting. Achteraf bleek de door ons opgegeven maten niet te kloppen. Na veel telefoontjes hebben we een gehele nieuwe horreur gekregen en de andere namen ze mee terug. Deur past nu precies. Erg fijn! Top service...
VerbeterpuntenEen duidelijkere omschrijving van de maten op de site aangegeven vooral als je te maken hebt met een dorpel...
Beveelt aan
28 July 2018
anoniem
Dank u voor uw reactie. Wij treffen soms nog situaties met kozijnen die we nog niet eerder hebben ervaren. Gelukkig hebben we het goed kunnen oplossen, veel plezier ermee!
Kwadijkerkoogweg 16 A
1442 LA Purmerend
Branch
Interior, Living
Specializations
Interior, Home accessories
Overige bedrijven