Nvt

Response from the business owner

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Duidelijke uitleg over wat kan en wat niet

Response from the business owner

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Snel en duidelijk

Na een bezoekje aan de showroom was de afspraak voor het inmeten snel gemaakt. Zeer vriendelijke medewerker met goede tips heeft ingemeten. Duidelijke en eerlijke offerte. We kijken uit naar de levering!

Response from the business owner

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel onze service in een van onze showrooms als de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Wekt vertrouwen

We hebben goede voorlichting gehad en hebben niet het gevoel iets te móeten aanschaffen.

Response from the business owner

Beste Ellie, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de informatie/voorlichting die u is gegeven. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

professioneel

Eerst opmeten en dan offerte, dat geeft veel meer duidelijkheid als eerst pro forma offerte en daarna inmeten.

Response from the business owner

Beste Guus, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Betrouwbaar en goed!

Mijn ervaring met KeukenGigant is ZEER GOED! Betrouwbaar en zeer goed advies, geen verkoop praatjes. Ruime keuze aan frontjes en aanrechtbladen. Er wordt goed met de klant meegedacht. Er wordt alle tijd voor genomen. Inmeet service prima! Alles perfect opgemeten en ruimte voor overleg. Fijn gesprek. Montage ZEER GOED. Monteur Peter Boorsma levert zeer goed werk. Kastdeur frontjes vervangen. Aanrechtblad etc gemonteerd. Peter is een vakman en sympathiek, overlegd en denkt mee. Zeer tevreden met het resultaat. Het is prachtig geworden. KeukenGigant totaal krijgt van mij een dikke 10! Aanrader!!

Response from the business owner

Beste Liesbeth, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeet- en montageservice en natuurlijk het resultaat. Wij wensen u veel plezier van uw keukenrenovatie. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Apart maar niet services gericht

In de voorwaarden staat dat de spullen tot aan de voordeur worden geleverd. De eerste keer belde de chauffeur aan . Hij wilde de spullen afleveren aan de algemene deur van jet appartement. En n iet aan de voordeur.. Daardoor heb ik niets in ontvangst genomen en is de chauffeur onverrichte zaken omgedraaid. De tweede maal heeft een meisje de keuken spullen met de hand gelost tot de algemene voordeur. Daar hebben de spullen onbeheerd gestaan totdat monteur aanwezig was. Mindervalide men of oudere kunnen nooit die spullen versjouwen. Dit is een zeer slecht service punt van Keuken Gigant. Ook het afvoeren van de oude keuken wordt niet gedaan. Dat vin ik zeer kwalijk. Hier kan keuken gigant zich sterk in verbeteren.

Response from the business owner

Beste RAG, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze services en die onze vervoerder. Uw feedback over het leveren van uw bestelling en het meenemen van de oude keuken nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw keukenrenovatie. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Niet conform afspraak geleverd

Dit bedrijf verkoopt je keukendeurtjes en panelen op basis van een staaltje; op zich goed maar vervolgens leveren ze dan deurtjes en panen die daarvan afwijken. Ze bieden wel aan om het opnieuw te doen (eventueel in geheel andere kleur) maar of je dan wel ff nog een keer 50% wil betalen☺; Ga ik dus geen zaken meer mee doen.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? correct informeren

Response from the business owner

Beste RJH, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met het eindresultaat. Wij zien in het systeem dat zowel de adviseur, als de leidinggevende en de leverancier bij u langs zijn geweest en hebben vastgesteld dat er conform bestelling is geleverd. Ook zien wij dat onze collega u meerdere keren een aanbod heeft gedaan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Het klopt dat u de kleur kan bekijken/uitzoeken via een kleurstaal. Ook is er een mogelijkheid om één van onze drie showrooms te bezoeken en hier de mogelijke kleuren te bekijken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prima ervaring!

Heel fijn dat wij onze oude keuken op deze manier konden renoveren met nieuwe kast,- en ladefronten en nieuwe grepen erop. Alsof we een geheel nieuwe keuken hebben!

Response from the business owner

Beste Nanda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw keukenrenovatie. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Alles klopt

Vanaf het eerste contact naar het inmeten en tenslotte het plaatsen was alles perfect geregeld.

Response from the business owner

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze inmeet- en montageservice. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Geweldig.

Goede uitleg. Goede bezorging. Prima meedenkende monteur. En we hebben weer een prachtige keuken.

Response from the business owner

Beste G.M., Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de inmeet-en montageservice én de levering van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Verkeerde combimagnetron aan ons verkocht

Onze ervaring met de monteur en de montage van de frontjes hebben wij als prettig ervaren. Er is alleen een groot probleem met de inbouw van de nieuwe combimagnetron. Te groot ivm elektriciteit en gasleiding op de achterwand. Ik heb inmiddels 2 installateurs over de vloer gehad en ze kunnen ons beide niet helpen. Wij zouden graag de combimagnetron willen omruilen voor een combimagnetron die er wel in past.

• In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Keukengigant, of een van onze andere websites? N.v.t.
  • Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Inmeetservice

Response from the business owner

Beste Nanda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u de ervaring met de monteur en de montage als prettig heeft ervaren. U geeft aan niet tevreden te zijn met de nieuwe combimagnetron. We willen u vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer en uw klacht zo uitgebreid mogelijk te beschrijven. We zien uw e-mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Fantastisch werk geleverd

Fantastisch werk geleverd!!

Response from the business owner

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het geleverde werk. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prettig contact, eerlijk en kundig advies, perfecte uitvoering

Exact zoals ik gehoopt had.

Response from the business owner

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat het exact is gelopen zoals u heeft gehoopt. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Van begin tot eind loopt alles perfect.

Vanaf de opmeting en tot en met de montage loopt alles gesmeerd. Beide heren de opmeter en de monteur leveren geweldig werk en zijn zeer netjes en vakbekwaam. Alleen jammer dat het wat aan de dure kant is Het enige wat aan de website zou kunnen verbeteren is dat je je ontwerp kan opslaan.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Gemak van de website

Response from the business owner

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat alles perfect is gelopen en u tevreden bent over de service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Zeer tevreden!

Wij hebben nieuwe deurtjes voor onze keukenkastjes besteld bij Keukengigant.nl en zijn zeer tevreden over de service. De deurtjes zijn opgemeten en geplaatst en het ziet er keurig uit.

Response from the business owner

Beste Olga, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat goed om te lezen dat u zeer tevreden bent over de service. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe keukenkastjes. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Goed werk maar te duur

De deurtjes zijn mooi, het timmerwerk van Peter erg goed, maar 560 euro voor 2 uur en 20 minuten werk is “over the top”. Het bedrijf is er ook niet op aanspreekbaar. En dat is jammer

Response from the business owner

Beste Re, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het resultaat en het timmerwerk. Uw feedback over de kosten zullen wij meenemen om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Top, klasse, alles naar wens!

Peter Roest, geweldig advies en alles tot in detail uitgemeten. Niels, 'n super professional 'n geweldige monteur. Ik had verwacht dat de keuken prachtig zou worden maar het is nog mooier dan verwacht! Plus 'n snelle plaatsing van de keuken ondanks de volle agenda. Ik ben super tevreden en zou zo weer voor dit bedrijf kiezen.

Response from the business owner

Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze inmeet -en montageservice. Wij zullen uw review doorzetten naar onze collega's. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Het is netjes gemaakt en ziet er heel mooi uit.

Response from the business owner

Beste Iris, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent en het er heel mooi uit ziet. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Uistekende voorlichting, service en montage.

Response from the business owner

Beste Willem, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze services. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prima alles zo als afgesproken

Goed , jammer dat het monteren werd uitgesteld , Maar voor de rest prima .

Response from the business owner

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat het goed is verlopen en zoals afgesproken. Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prima inmeetservice en advies, zeer tevreden over de montage van de deurtjes.

Response from the business owner

Beste Andy, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze services. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keukendeurtjes. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Top advies ,levering en plaatsing.

We zijn heel tevreden over over de keukengigant vanaf het eerste gesprek i.vm advies bij de koop van nieuw te plaatsen deurtjes voor de keuken , de levering keurig op tijd , de plaatsing is gebeurt door een top vakman ook netjes en punctueel. In een appartement is de bezorging problematisch, moet goed worden door gesproken.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Bezorging

Response from the business owner

Beste Robert, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een mooie complimenten! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Ziet er prima uit echt vakwerk maar

Helaas nog niet af bestek la's te groot en nog een paar kleine dingetjes. Tevreden ben ik wel hoop dat ze het snel komen maken.

Response from the business owner

Beste Jolanda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zien in het systeem dat onze afdeling service en herstel bezig is om een afspraak in te plannen, zodat het snel kan worden afgemaakt. Zodra de afspraak is ingepland, ontvangt u bericht. Wij wensen u natuurlijk wel alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Van advies gesprek to montage netjes geregeld. Monteur was een vak man en werkte netjes. Wij zijn er blij mee

Response from the business owner

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze services. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

16 Kwadijkerkoogweg A

Purmerend 1442 LA

085 - 210 2300

About Keukengigant.nl

Is jouw keuken toe aan een keukenrenovatie? Dan ben je bij Keukengigant.nl aan het juiste adres. U kunt bij ons uw frontjes, keukendeurtjes en keukengreepjes vervangen. Met onze inmeet- en montageservice wordt al het werk uit handen genomen.