Heel fijn

Peter roest is een hele fijne adviseur helpt je goed om beslissingen te nemen waardoor je een nog mooiere keuken krijgt en denkt heel fijn mee met onze wensen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat onze adviseur Peter Roest u goed heeft geadviseerd en u zeer tevreden bent het met resultaat. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe keuken! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Goede uitleg

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijk in afspraken

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste J., Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u vriendelijk en goed te woord bent gestaan door één van onze collega's. Wij hopen dat uw keuken, door de keukenrenovatie, weer een nieuwe en frisse uitstraling krijgt. Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

heel netjes en vakkundig geholpen

heel netjes en vakkundig geholpen ook in de showroom

• Beoordeel het betaalproces

Beste J., Dank voor uw review. Fijn om te horen dat uw goed en vakkundig bent geholpen door onze collega in de showroom. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe keukendeurtjes! Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

Duidelijke uitleg en mooi assortiment

We hadden een fijne ervaring met de deskundige van KeukenGigant. De uitleg was helder en het assortiment mooi, de keuze was snel genomen om de bestelling te plaatsen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Lloyd, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de inmeetservice en het aanbod. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Professionals

Dit is de 2e keer dat we een keuken laten renoveren door de keuken gigant, de eerste keer in onze vorige woning was namelijk erg goed bevallen. Het materiaal is van hoogwaardige kwaliteit, daarnaast zijn er professionals aanwezig zowel met advisering als met de installatie. Alles wordt superstrak afgesteld en de keuken is weer als nieuw. Het is wel aan te bevelen om de experts zelf in te laten meten voor een relatief laag bedrag, mocht er dan iets niet goed zijn ingemeten ligt de verantwoordelijkheid voor herstel en bestelling paneel bij de keuken gigant.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u opnieuw tevreden bent over onze producten en service. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken! met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Uitstekende garantie

De voorzet deur van de koelkast kreeg in de greep wat hele kleine plekjes. Werd vlot vervangen door nieuwe deur.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de garantie en de service. Wij wensen u nog jarenlang veel plezier van uw keuken. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Snelle reactie op ingestuurde mail

Correcte behandeling door keukengigant van het probleem. Geheel in overeenstemming met eerder gemaakte en overeengekomen afspraken.

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste A.N., Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service, en het probleem snel en goed is opgelost. Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

Tot nu toe prima

Gebruikgemaakt vd inmeetservice. Kundige mensen. Alleen jammer dat het niet echt duidelijk is waar de stalen liggen om te kijken/keuze te maken als je dat niet ter plekke kan. Showroom in Purmerend had niets, Hoofddorp gelukkig wel. Daar valt nog wat in te stroomlijnen. Deurtjes ed worden Januari geleverd, we zijn benieuwd!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Edith, Dank voor het plaatsen van uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze inmeetservice, inmeter en adviseur in de showroom. Bedankt voor uw feedback over de kleurstalen, wij nemen dit mee om onze showrooms te verbeteren. Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl.

Goede communicatie, direct offerte per mail en handig systeem om te accorderen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Esmeralda, Dank voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie vanuit onze medewerker en de offerte die u heeft ontvangen. Wij hopen dat de nieuwe keukenpanelen goed zullen bevallen. Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

Vakkundig

Na digitaal contact opgenomen te hebben (aanmelding voor inmeten) werden wij na 2 dagen gebeld door de persoon die in komt meten. Na kort overleg afspraak gemaakt die inmiddels is geweest. Voor het inmeten heeft de medewerker eerst geluisterd naar ons verhaal over hoe en wat we willen, vervolgens is de medewerken metingen gaan verrichten en heeft hij wat adviezen gegeven over het zicht van de nieuwe fronten. Wijziging hier en daar niet noemers waardig zijn we tot een offerte gekomen die aansluit bij onze wensen. Gewoon overleg zonder ompraterij gewoon als het is.

• Beoordeel het betaalproces

Beste André, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn heel blij om te horen dat u tevreden bent over onze collega die kwam inmeten en over onze inmeetservice. Wij hopen dat uw nieuwe keuken goed zal bevallen! Vriendelijke groeten, Julia - Keukengigant.nl

Vlotte en duidelijke afhandeling van onze vraag

Gied advies en heldere uitleg van de procedure.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Aldert, We vinden het altijd erg leuk om te lezen als klanten zo een goede ervaring hebben met onze inmeetservice. We wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens. Team Keukengigant.nl

Super slecht

Onze ervaring met keukengigant is super slecht.Reageren niet op onze mail.De frontjes van onze keuken lopen niet in één lijn en dan wordt er door de monteur medegedeeld ach dan moet u bij de bouwmarkt even buffertjes halen. Wij zullen nooit meer met dit bedrijf in zee gaan. Schandalig je betaald een gods vermogen en ze werken het niet netjes af

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

De eerste in meet afspraak

Zeer attente vertegenwoordiger, vriendelijk en kundig advies

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mj, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

boven verwachting

prima kwaliteit en snelle levering

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen da u tevreden bent over de kwaliteit en de snelle levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Wisselende ervaring

Adviesgesprek in de showroom en later met Peter was goed. De monteur was ook prima. Echter kregen we bij extra werkzaamheden (vaatwasserinbouw) later te maken met een hork van een monteur. Een vloerplank vervangen, wat nodig was voor de inbouw, kon niet. Ze waren geen vloerenlegger. Dat eindigde zelfs in een woordenwisseling en de monteur vertrok. Jammer dat Keukengigant partij heeft gekozen voor de monteur. Ze waren geen vloerenlegger. We voelden ons daardoor niet serieus genomen. Uiteindelijk hebben we zelf maar een keukenmonteur gevonden die de klus heeft afgemaakt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal is gelopen zoals verwacht. Wij zien dat er contact is geweest met de adviseur om tot de juiste oplossing te komen. U geeft in uw review aan dat u uiteindelijk zelf een monteur heeft gevonden om het af te maken. Wij hopen dat u ,ondanks het verloop, veel plezier heeft van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Ik ben vriendelijk en deskundig geinformeerd en geadviseerd, waardoor ik snel tot een keuze en aankoop besluit kon komen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Uitstekende indruk

Goede communicatie. Komt afspraken snel na. Duidelijke offerte.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent en een goede indruk heeft. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

die peter is een perfecte verkoper komt heel betrouwbaar over

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Sjaan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service van onze collega Peter. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Vriendelijk en deskundig

In een mum van tijd is mij op zeer vriendelijke wijze alles uitgelegd wat ik weten wilde. Top ambassadeur van zijn bedrijf

• Beoordeel het betaalproces

Beste Emmy, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service en de gekregen informatie. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Tevreden!!

Het is vlot en gezellig afgehandeld, informatie was goed en we waren er snel uit. Top!!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ricky, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

snelle service

Website is duidelijk. Afspraken snel gemaakt. Fijne en professionele medewerken met goede adviezen. Algemeen goed gevoel.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Snel, vriendelijk en aandachtig

We zijn wel eerst naar de showroom in Hoofddorp gegaan. Daar werden we heel vriendelijk geholpen. Binnen een week kwam de meneer de keuken opmeten. Ook hier weer heel vriendelijk en aandacht voor onze wensen en hele goede tips. Chapeau!

• Beoordeel het betaalproces

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel de service in onze showroom in Hoofddorp als de inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Vakkundige mensen

We hebben de keukendeurtjes vervangen en Keukengigant is hier specialist in. Ook hebben ze een groot keukenmeubel geplaatst. Verkeerde lade werd geleverd, werd een nieuwe besteld, was helaas wederom niet de goede maat maar monteur heeft het gefixt. Komen goed hun afspraken na, we wilden na montage nog kleine extra werkzaamheden, dat was geen probleem. Klantenservice communiceert goed.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erik, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en communicatie. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keukendeurtjes en keukenmeubel. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

komt afspraken na

Komt afspraken na, weet waar hij overpraat duidelijk en goed advies goed om mee samen te werken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Nvt

• Beoordeel het betaalproces

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Over Keukengigant.nl

Is jouw keuken toe aan een keukenrenovatie? Dan ben je bij Keukengigant.nl aan het juiste adres. U kunt bij ons uw frontjes, keukendeurtjes en keukengreepjes vervangen. Met onze inmeet- en montageservice wordt al het werk uit handen genomen.