Prima met name dankzij de monteur Peter!

Ik was erg tevreden over het werk en de insteek van de monteur Peter; meedenken en kwetsbaar opstellend. Ook de verkoper dhr. . Roest had prima werk vooraf gedaan. Dat er een tussenstukje vergeten is, is weer prima opgelost door de monteur. Dit soort samenwerking komt het best tot uiting dankzij beide partijen; ik denk niet dat de monteur vaak een werkplek tegenkom die zo goed voor bereid is als dat bij ons het geval is. Dat is een goede start.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Het bij aanvang direct in contact kunnen komen met de inmeter. Het enige minpunt van jullie organisatie was diegene die in de showroom in Hoofddorp werkzaam was: een verkoper zonder kennis van verkoopkunde.

Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zullen uw mooie complimenten doorzetten naar onze collega's. Wij wensen u veel plezier van uw order. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

slecht gedaan

De installateur die hier kwam had weinig ervaring, was een van de eerste keren dat hij alleen werkte. Dat was duidelijk te zien toen hij klaar was. 2 planken mislukt, moeten nieuwe voor, koelkastdeur zit er scheef op. sluit ook niet goed. meerdere laden zitten niet vast , afwasmachine krijgt geen water meer en mijn parket is beschadigd. Ik kreeg beicht dat dat allemaal verholpen wordt. Ik vertrouw daarop.

• In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Keukengigant, of een van onze andere websites? N.v.t.
  • Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Finie, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien in het systeem inderdaad dat het niet is gelopen zoals verwacht. Ook zien wij dat onze afdeling service en herstel het heeft opgepakt en dat er een herstel zal plaatsvinden. Wij vertrouwen erop dat alles naar wens wordt opgelost. Wij hopen dat u ondanks alles veel plezier heeft van uw order. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Incompleet

Niet juist opgemeten en niet mogelijk om keuken af temaken.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Inmeetservice, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Geen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien in het systeem dat het helaas niet is gelopen zoals verwacht. Ook zien wij dat er door onze afdeling service en herstel, een nieuwe montage afspraak is ingepland. Wij hopen dat u ondanks de ongemakken, heel veel plezier heeft van uw order. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prachtig geworden, heerlijk zo'n nieuwe keuken

Uitstekende service, prima vakmannen.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Martijn, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat en onze service. Wij wensen u nog heel veel plezier van de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Vriendelijkheid

Netjes gemaakt vriendelijke personeel

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Astrid, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en de service. Wij wensen u veel plezier van uw order. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Heel erg slecht

Het inmeten van de keuken ging goed, ik heb alles in één keer betaald. De panelen zijn geleverd. Tijdens de montage bleek dat meer dan de helft van de (27) panelen beschadigd waren, waarop de monteur besloot om met de montage te stoppen. Vervolgens heb ik meer dan een week niets gehoord van Keukengigant en toen kreeg ik een mailtje dat de keuken over 6 weken opnieuw gemonteerd gaat worden. Ik zit dus 7 weken lang met een voor een deel gemonteerde keuken. Oorzaak van de beschadiging is de manier waarop de panelen vervoerd zijn. Ook in huis zijn de panelen op elkaar gestapeld zonder beschermende lagen daartussen.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Bezorging
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Eerder een geruststellend mailtje sturen of even bellen.

Beste Ab, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien dat het niet helemaal gelopen is zoals verwacht. Wij vinden het vervelend dat de producten beschadigd zijn geraakt. Onze collega's van de afdeling service en herstel hebben de producten opnieuw besteld. Hier zit helaas een levertijd aan verbonden. U geeft aan meer dan een week niks gehoord te hebben, dit is natuurlijk niet prettig. Wij nemen uw feedback mee om de processen te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Verdrietig

Twee keer (dezelfde) monteur gehad. Eerste keer kon niet alles worden afgerond omdat de vaatwasser nog niet aangesloten was. Ook klopten de frontjes voor de koelkast niet. Dit laatste klopt, maar kon volgens het bedrijf op een andere manier worden opgelost. Nu is hij weer langs geweest. Hij verwacht van ons dat we eerst de kasten waterpas maken. Ik heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Dat is zijn vak. Omgekeerd kan hij ook niet mijn beroep uitoefenen en zal ik dat ook zeker niet van hem verwachten. Hierna is de monteur direct weer vertrokken. Ik hoop oprecht dat het opgelost gaat worden. Ik vind de frontjes heel mooi. Dus op dit moment weinig sterren. Mocht er een goede oplossing komen dan komen er zeker meer sterren.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Ik hoop echt dat er een goede oplossing komt.

Beste Dianne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien in het systeem dat het helaas niet loopt zoals verwacht. Ook zien wij dat u per e-mail contact heeft gehad met een van onze adviseurs en dat er een afspraak is gemaakt met een nieuwe monteur. Wij gaan ervanuit dat zij met de juiste oplossing zullen komen. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Prima kwaliteit en zeer goede service

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze service en producten. Wij wensen u nog veel plezier van de keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Snel en vakkundig een mooi resultaat

Alles volgens plan ingemeten, geleverd en geplaatst. als extra service zelfs keukenboiler losgehaald, keukenkraan vervangen en boiler teruggeplaatst. Alle deurtjes vervangen en netjes afgesteld. Het enige minpunt dat ik heb ervaren is de volledige betaling bij het plaatsen van de order

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Plaatsen van de bestelling
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u blij bent met het mooie resultaat en tevreden met onze services. Wij wensen u nog veel plezier van de keuken. Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Paneel besteld, verkeerde kleur geleverd. Het duurde langer dan een jaar om de fout te herstellen

Ik heb een paneel besteld, deze is geleverd in een verkeerde kleur. Vervolgens gebeld en gemaild met bijna iedereen in het bedrijf, maar niemand lukte het om dit simpele probleem op te lossen. Het heeft langer dan een jaar geduurd om deze fout op te lossen. Wie ik ook belde of mailde van het bedrijf, niemand reageerde adequaat om dit simpele probleem op te lossen. Pas toen ik mailde dat ik op alle reviewsites die ik kon vinden een negatieve recensie ging plaatsen kwam er iemand in actie. Enige pluspunt: De man die het paneel kwam monteren leverde net werk af.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Capabele mensen aannemen die effectief problemen kunnen oplossen. Ipv de problemen negeren of afschuiven op collega's.

Beste Mark, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien inderdaad dat het allemaal niet zo is gelopen zoals gewenst en dat u een lange periode heeft gewacht. Ook wij betreuren dit. Wij willen u uiteraard wel nog veel plezier toewensen met uw keuken! Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Ervaring was goed tot we met de garantie voorwaarden te maken kregen.

De ervaring was goed. Echter bij de aflevering is er een ladefront op de grond gevallen waardoor deze beschadigd is. De monteur heeft hiervan melding gemaakt en gezegd dat dit onder de garantie valt en dat hij of een van zijn collega's het frontje zou komen plaatsen als het binnen is. Wat schertst onze verbazing, het frontje wordt inderdaad kosteloos geleverd maar als er een monteur moet komen dan kost ons dit 75 euro. Dat stelt ons diep teleur op toch een behoorlijk bedrag wat wij besteed hebben aan de renovatie verwacht je iets meer service.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Duidelijk aangeven wat wel en wat niet onder de garantie valt.

Perfect geregeld

Flexibel bedrijf met goede monteur

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Dick, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier van uw keuken! Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Hele goede service

Helaas ging bij ons alles fout, tot 2 keer toe waren de fronten scheef gezaagd. De monteur zag dit en was zo eerlijk dit te melden. Dit probleem lag niet bij keukengigant. Helaas tot 2 keer toe deze pech gehad. Andere fronten uitgezocht en deze zijn recentelijk bij ons gemonteerd. Keuken ziet er weer prachtig uit. Goede kwaliteit, fijne service, zeer bekwaamde monteur. Probleem werd direct opgepakt en ook zeer netjes afgehandeld. Wij zijn zeer content met het resultaat.

• Welke onderdelen van het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Inmeetservice, Plaatsen van de bestelling, Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging, Montage
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Danielle, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u nog veel plezier met de prachtige keuken! Met vriendelijke groet, Demi - Keukengigant.nl

Goed advies, goede kwaliteit en montage, prima

Bezoek van de adviseur en advies was helder, de offerte ook, evenals de afspraak over montage, die ik een keer heb moeten verzetten. Ook dat ging heel plezierig. Kundige en snelle monteur, vriendelijk en netjes. Gewoon zoals je het verwacht, maar lang niet altijd uitpakt. De hele keten klopte.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Goed begin einde minder goed.

In het begin van het contact met keukengigant ging alles goed de leveringen waren keurig netjes geregeld zelfs het gemak van verplaatsen van de leveringen van het materiaal. De montage van de monteur was ook keurig netjes. Helaas bleek niet alles geleverd te zijn en was er wat materiaal te kort voor de afwerking dus moest er bij besteld worden. Er waren er twee geleiders voor een laatje niet geleverd. Na navraag wanneer de geleiders geleverd konden worden kreeg in eerste instantie te horen dat dit zeer moeilijk gingen worden met zelfs de opmerking dat ze niet geleverd konden worden. Tevens kreeg ik de vraag of ik de rest zelf kon monteren. Na een klacht te hebben ingediend kreeg in binnen een week eerst de linker geleider en twee dagen later de rechter geleider toegestuurd. Na vier weken is alles gemonteerd en verder afgewerkt.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

goede ervaring: een deurtje is door de monteur beschadigd. hij zal deze vervangen.

Keuken ziet er weer als nieuw uit

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? nog betere tel bereikbaarheid

Het ziet er fantastisch uit

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen in de showroom en tijdens de inmeet service

Alleen het afleveren van de frontjes en plinten was apart, die werden door dhl onverpakt gebracht en een plint werd er teveel geleverd en berekend

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Top

Perfecte keukenrenovatie, keuken als nieuw.

Vakman/ monteur Raymond heeft de deuren en panelen zeer netjes geplaatst. Communicatie kan misschien iets beter vanuit de keukengigant. Blij met het eindresultaat.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Ik moest er zelf achteraan wanneer de panelen een paar dagen voor plaatsing geleverd zou worden. Nier handig, er moet uiteraard iemand thuisblijven voor ontvangst.

helemaal blij met onze keuen.medewerker werken nauwkeurig en zijn vrindelijk en behulpsam. echt een aanrader. groetjes erwin en henk

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? eerder laten weten dat de monteur komt

Ik zou terug gebeld worden

Woensdag gevraagd wat de status van van een af te maken keuken. Ik wacht nl nog op afzuigkap en beschadigd deurtje. Ik zou terug gebeld worden diezelfde dag. Geen bericht gahad (het is nu vrijdag).

Beste mevrouw, Allereerst onze excuses dat u een beschadigde deur heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht doorgegeven bij onze afdeling Service en Herstel. Deze zal binnen 72-uur contact met u opnemen! Groet, Jody - Keukengigant.nl

Alles perfect

De levering was goed gepland en alles netjes verpakt. De montage is prima verlopen. De monteur heeft alles netjes gemonteerd, een dikke pluim voor hem.

keurig volgens afspraken

tijdstippen werden duidelijk gecommuniceerd en nagekomen. Installatie prima uitgevoerd. Ben erg tevreden met resultaat. Jammer dat je zelf voor schilderen van zijpanelen moet zorgen. Hierna kan ik nog jaren met deze keuken doen. Ontving na afloop vreemde mail met een bewijs dat ik een handtekening voor akkoord gezet zou hebben. Was duidelijk NIET mijn handtekening. Ik had die handtekening graag zelf gezet. Nav mijn mail hierover is geen contact hierover meer opgenomen,

Mooi product maar slechte communicatie

De ervaring met het product is prima, de keuken is helemaal naar mijn zin geworden. Maar de problemen kwamen toen de monteur onaangekondigd voor de deur stond en de fronten nog niet geleverd waren. We hebben toen nagekeken of mijn mailadres klopte en dat was dus oké. Toen even niets gehoord en vervolgens brachten jullie de fronten ook weer onaangekondigd. Gelukkig waren we thuis. Vervolgens heb ik contact opgenomen met en die heeft toen de datum doorgegeven wanneer de monteur de deurtjes zou afhangen. Ik vindt het heel vervelend dat ik helemaal geen mails van jullie hebt ontvangen. Niet voor het bezorgen van de fronten en ook niet voor de datum dat de monteur de fronten zou monteren. Ik had ook nog een nabestelling voor de koelkast , die ik via heb besteld. En via hem kon ik wel de nota’s ontvangen, dat vind ik heel vreemd. Dat hij mij wel via mail kom bereiken en jullie als bedrijf niet. Ook staat nergens op de nota de garantie van 10 jaar vermeld. Hier over wil ik graag nog bericht van jl ontvangen. De 3 sterren zijn dus gegeven voor de slechte communicatie !!! Afz H Lems

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Zij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat van uw keuken! Wij hebben onze klantenservice ingelicht over de communicatie en de vraag omtrent de garantievoorwaarden. Onze klantenservice zal u binnen 72-uur een terugkoppeling geven! Groet, Jody - Keukengigant.nl

Opdringerig

Verkoper doet ondoorzichtig aanbod en zet klant onder druk. Nu beslissen anders vervalt aanbod. Gaat z.g. nog even met ‘de baas in overleg’, erg doorzichtig. Krijgt van mij niet de gunfactor.

Beste heer, Wij vinden dit erg jammer om te lezen. Een offerte is ten alle tijden 1 maand geldig, zodat onze klanten ruim te tijd hebben om een beslissing te maken. Wij hebben uw klacht intern doorgezet om na te gaan wat er precies is gebeurd. Groet, Jody - Keukengigant.nl

Over Keukengigant.nl

Is jouw keuken toe aan een keukenrenovatie? Dan ben je bij Keukengigant.nl aan het juiste adres. U kunt bij ons uw frontjes, keukendeurtjes en keukengreepjes vervangen. Met onze inmeet- en montageservice wordt al het werk uit handen genomen.