Opdringerig

Verkoper doet ondoorzichtig aanbod en zet klant onder druk. Nu beslissen anders vervalt aanbod. Gaat z.g. nog even met ‘de baas in overleg’, erg doorzichtig. Krijgt van mij niet de gunfactor.

Beste heer, Wij vinden dit erg jammer om te lezen. Een offerte is ten alle tijden 1 maand geldig, zodat onze klanten ruim te tijd hebben om een beslissing te maken. Wij hebben uw klacht intern doorgezet om na te gaan wat er precies is gebeurd. Groet, Jody - Keukengigant.nl

Keuken weer als nieuw na renovatie!

Heel tevreden met het resultaat van onze keukenrenovatie. Ondanks enige miscommunicatie over voorbereiding vanuit onze kant heeft de monteur er alles aan gedaan een mooi resultaat af te leveren. Resultaat is een mooie blauwe keuken die er als nieuw uitziet, inclusief keukeneiland. Dank!

ALLES NETJES VERLOPEN

Het meeste is prima volgens afspraak verlopen . Bezorging van keuken panelen wel onverwachts bezorgt .zonder vooraf te zijn ingelicht . Monteurs waren vriendelijk , erg kundig en werken netjes . Klanten service wel heel slecht te bereiken , wachttijden van wel 3 kwartier .

Teleurstellend

De monteur kon niet aan de slag omdat de keuken verkeerd was ingemeten en dus materialen waren geleverd die niet te monteren waren. Nu is het wachten op nieuwe materialen die moeten worden geproduceerd. De verkeerd geleverde liggen nog steeds in mijn huiskamer..... Nog teleurstellender is dat dit langzaam wordt opgepakt door de service-afdeling en je er zelf achteraan moet. Hopelijk gaat het goed komen!

Net voldoende.

Helaas ontbreekt er een essentieel dekplaatje. Hierdoor zitten we met een lelijk open gat. Ook is er 1 kastdeur verkeerd gemeten waardoor die ook vernieuwd moet worden. We zijn wel tevreden over de uitvoering en de adviezen die Peter Roest hierin heeft gegeven. Ook over Peter Boorsma zijn we tevreden.

2200€ op karton in hal beneden gezet

Zonder voor aankondiging staat ineens de bezorger savonds om 20:30 voor de deur!! Vervolgens worden de frontjes ter waarde van 2200€ met alleen plastic tussen vel op een karton beneden in de hal gezet.

Slechte communicatie en levering van panelen die nabezorgd moesten worden en genonteerd

Nalevering en montage liep in de Soep Monteur kwam en panelen waren niet geleverd

Goed bedrijf

Ben zeer tevreden! Aardige verkoper, prettige en kundige monteur. Top!

Voorbereiding een bende eindresultaat perfect

Alles was snel geregeld. Het inmeten ging heel goed. Afspraak voor het plaatsen ging ook vlot. Alleen vergeten de frontjes optesturen. Dus geen keuken op de dag van plaatsing. Monteur kwan gelukkig 2 dagen later weer terug met frontjes en daarna mooi geplaatst. Helaas een frontje beschadigd dus weer een andere afspraak. Al bij al een. Mooie keuken. Maar helaas door slechte voorbereiding 4 dagen vrij moeten nemen.

geleverde keukendeurtjes goed, missende handgrepen op mail wordt niet gereageerd

We hebben de keukendeurtjes binnen gekregen en daar zaten 2 maal zo veel scharnieren bij maar geen handgrepen. Hier inmiddels al 2 keer over gebeld en ook gemaild maar tot op heden geen enkele positieve reactie. Telefonisch wordt gezegd dat het uitgezocht wordt maar er gebeurt niets. Inmiddels handgrepen ergens anders besteld want de hoop dat er iets gebeurt is nihil. Dit is dan ook onze laatste bestelling bij gigantisch.nl

Geleverde delen zijn goed

Na een levering te hebben ontvangen op de. Afgesproken dag dan afgesproken, kwam ook de monteur niet opdagen. Een week later gelukkig wel, maar toen bleek dat 3 3 kastdeurtjes te kort waren(verkeerd ingemeten door keukengigant) en er veel te weinig scharnieren waren meegeleverd. Nu wacht ik dus op nieuwe deurtjes en scharnieren. Er is een herstelbon gemaakt, maar op mijn bericht per mail en whatsapp( naar peter roest) heb ik geen enkele reactie gekregen.

Alleen maar positief

Mijn ervaring met keukengigant is uitstekend. Inmeet service, keuze en een vakman als monteur. Alles is prima gemaakt en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik zou keukengigant zeker aanbevelen

Keukenkast deurtjes top geinstalleerd door vakman

De nieuwe keukenkastdeurtjes geinstalleerd in 1 ochtend. Super vakkundig gedaan

Keurig werk geleverd

Jammer dat de bestelling de eerste keer niet compleet was.

Gewoon slecht.

Ik kan een hel verhaal schrijven... Maar het komt er op neer het voelde eerst goed, maar naar mate de tijden streken hoe erger het werd. Langer wachten dan wat ze aan gegeven... we hebben 6a8 weken gewacht. Als het op de klantenservice neer komt moet je echt geduld hebben van meer dan een uur. Als je antwoord wilt van een mail moet je een week geduld hebben. Zonder overleg word er een dag vast gelegd dat ze komen. Mocht er iets fout gaan,beschadiging of dat er een verkeerde paneel geleverd is moet je ook meer dan 3 weken langer geduld hebben. Wil je nog een paneeltje bij bestellen dan word ie 6 weken later besteld. Maar als service omdat alles fout ging wat er fout kon gaan, mag je eigen nieuwe bestelling (1frontje) zelf betalen en de te veel te dure verzendkosten ook voor eigen rekening nemen. Nee service 0,0% mocht je iemand aan de lijn krijgen zijn ze wel vriendelijk. Mocht je veel geduld hebben en geen goede verwachtingen hebben zit je goed.. We zullen zien hoe de frontjes zich houden.. hoop geld voor een hoop gedoe... maar de keuken ziet er nu mooi uit

Nog niet helemaal tevreden

Bij de opmeting en gelijk het bestellen voor de afzuigkap, is er is er niet goed opgelet of dat wel mogelijk was. De afzuigkap kon dus niet geplaatst worden en is mee terug genomen. Na 1 week gebeld maar telefoon wordt niet beantwoord, een mail gestuurd en ook geen antwoord!!! Dus een groot minpunt! Ik heb mijn betaalde afzuigkap en montagekosten hiervan nog niet ontvangen op mijn bankrekening! Al met al is de bereikbaarheid een probleem niet aanbevelingswaardig.

Het was prima geregeld

Het was een goede ervaring met de keukengigant, alles mooi op tijd, en een mooie keuken gemaakt! Een opmerking, doe iets aan jullie klantenservice, een uur in de wacht staan is niet fijn. Veel succes verder!

Het verkoopgesprek was prima. Moest wel speciaal vragen of er nog meer stalen waren (lagen in de bestelbus). Monteur ook prima en aardige vent. Sommige kleine frontjes alleen met dubbelzijdig tape. Dat vind ik wel vreemd. Maar ja, als het maar blijft zitten.

Heel slecht

Alles wat mis kon gaan ging mis. Afspraken werden zonder enige vorm van overleg diverse malen verzet zodat ik voor niets vrije dagen moest opnemen. Het afleveren van de materialen ging mis en ze stonden een aantal keren plotseling op de stoep terwijl ik niet thuis was. De planning is niet te bereiken en je wordt niet terug gebeld. Geen enkele vorm van excuus of compensatie omdat er zoveel is misgegaan. Dit had het leed misschien nog iets kunnen verzachten. Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Het enige pluspunt is de monteur die wel netjes zijn werk heeft gedaan maar dat weegt eigenlijk niet op tegen alle overige ellende.

Prettig geholpen door medewerker in Showroom Hoofddorp en goede en prettige monteur bij ons thuis

Superblij met onze gerenoveerde keuken!

Van het in laten meten met advies tot en met de montage super goed geholpen. Klein puntje van kritiek is de telefonische bereikbaarheid daar hebben jullie wel een verbeterpuntje (3 x gebeld, 1 x 50 min en 2 x zo'n 30 min in de wacht gehangen). Maar uiteindelijk zijn we superblij met onze gerenoveerde keuken.

Heel netjes geregeld!

Na het bestellen is het wachten op de monteur. De monteur kwam, zeer netjes en leverde vakwerk . Zeer tevreden!

Beste heer, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u nog jarenlang plezier van uw nieuwe keuken! Groet, Jody - Keukengigant.nl

Geen goede service

Reeds 2 x telefonisch contact gehad. Zou contact worden opgenomen, maar nog steeds niet gehoord, dus maar weer een keer bellen.

Prima werk geleverd

Het was een zeer goede ervaring zowel in het helpen uitzoeken van de kleuren en in het renoveren van onze keuken We zijn er erg blij mee

Alles naar wens: opname, offerte, leverantie en montage. Wij zijn zeer tevreden.

Kwadijkerkoogweg 16 1442 LA Purmerend

085 - 210 2300

Over Keukengigant.nl

Is jouw keuken toe aan een keukenrenovatie? Dan ben je bij Keukengigant.nl aan het juiste adres. U kunt bij ons uw frontjes, keukendeurtjes en keukengreepjes vervangen. Met onze inmeet- en montageservice wordt al het werk uit handen genomen.