Snel en probleemloos besteld.

Duidelijke site en alles goed ter vinden

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website, ons assortiment en het bestelproces. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Alles prima afgeleverd, en op tijd

• Beoordeel het betaalproces

Beste W., Dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de lichtkoepel en dat het product ook snel is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw lichtkoepel! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Helder

Goed overzicht, filmpje kijken met uitleg indien nodig. Veel keus. Mooie site.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Tonny, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over het aanbod en de website. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Afgeleverd aan de andere kant van het dorp

Het bestellen op zich ging goed en simpel. Maar mis gaat het bij het bezorgen. Je kunt de levering niet tracken en dus ook niet zien of er al geleverd is. Je krijgt geen indicatie van een dagdeel of tijd. De bestelling was in een heel andere straat ( 600 meter verderop) bij iemand achter het huis gezet, diegene was tijdens het afleveren niet thuis. Het enige dat aan de aflevering klopte was het huisnummer. Gelukkig was deze bewoner zo vriendelijk om in de auto te stappen en mij te vertellen dat de bestelling bij hem stond zodat ik het daar weg kon halen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mario, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het bestellen als goed en simpel heeft ervaren. U geeft aan dat uw bestelling in een andere straat is afgeleverd en dat deze persoon tevens niet aanwezig was bij de aflevering. Dit is uiteraard niet de bedoeling. De bestelling hoort door de transporteur te worden afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit doorzetten naar onze leverancier/transporteur. Wij hopen dat u, ondanks de ervaring met de levering, veel plezier heeft van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Slechte communicatie

Lichtkoepel niet ontvangen op de afgesproken datum. Geen mail ontvangen Over vertraging. Terugbellen na inspreken van voicemail gebeurt ook helaas Niet.

• Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Pascal, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de communicatie. Gisteren heeft u telefonisch contact gehad met een van onze collega's welke u uitleg heeft gegeven over de situatie. Naar aanleiding daarvan is er een nieuwe leverdatum bekend geworden en bent u hierover geïnformeerd. Wij hopen dat u, ondanks de ontevredenheid, veel plezier heeft van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

helemaal prima

goed advies , vriendelijke mensen, begripvol en precies zoals was afgesproken.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het advies en de service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Het bestellen ging heel gemakkelijk en gord

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arnold, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat het plaatsen van een bestelling gemakkelijk en goed ging. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Bestellen is eenvoudig

Bestellen is eenvoudig Ik had een paar vragen voordat ik heb besteld, het antwoord was duidelijk en heeft niet lang op zich laten wachten. De levering is ingepland en de montage moet nog worden ingepland

• Beoordeel het betaalproces

Beste John, Dank voor uw positieve review. Goed om te horen dat u het bestellen op onze website makkelijk vond en onze klantenservice u snel en goed heeft kunnen helpen. Alvast heel veel plezier van de lichtkoepel! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Top, wederom snel geleverd

Ik bestel hier vaker voor mijn klanten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste S., Bedankt voor uw positieve review. Goed om te lezen dat u al meerdere keren heeft besteld op Lichtkoepelgigant.nl en dat u zeer tevreden bent over onze service en producten. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Zeer Slecht

Koepels besteld blijken bij montage de verkeerde maat. Kunnen niet terug omdat hun regel 14 dagen is? Hier niet bestellen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Marcel, Wij vinden het vervelend om te horen dat de lichtkoepels niet de juiste maat blijken te zijn. Onze procedure is dat lichtkoepels uiterlijk 14 dagen na levering als retour moet worden gemeld. Dit staat ook vermeld op onze website. Helaas heeft u pas na 2 maanden (na levering) aangegeven de lichtkoepels te willen retourneren. Dit valt ruim buiten ons termijn, waardoor wij u helaas niet verder konden helpen. Wij betreuren dit zeer. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Snel besteld en geleverd

Ik kon kiezen uit 2 bestel momenten, product werd 's morgens om 7:45 al gebracht. Dus kon ik daarna mooi naar mijn werk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste André, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat de lichtkoepel gemakkelijk kon bestellen op onze website en dat het product snel werd afgeleverd. Wij wensen u veel plezier met uw lichtkoepel! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Prima. Ben zeer tevreden,nog bedankt!

Prima,nog bedankt voor de snelle levering en plaatsing.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Hetty, Dank voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent over uw nieuwe lichtkoepel en de montage daarvan. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van het extra daglicht in huis! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Wij zijn erg tevreden met het advies en de service.

Wij zijn vriendelijk ontvangen in de showroom in Breda. Wij waren op zoek naar een nieuwe lichtkoepel. Er is door de adviseur geluisterd naar het probleem dat wij van onze huidige lichtkoepel ondervinden en waar wij naar opzoek waren. Vervolgens stelde hij vragen over de leeftijd van de woning en over onze huidige lichtkoepel. Wij hadden in gedachten een vier-wandige lichtkoepel, maar de adviseur adviseerde ons een drie-wandige, legde ook uit waarom en ook wat het verschil in de keuze van de materialen is. Met het advies bespaarden wij zelf € 70,00. Na verwerking van de betaling werd ik zowel per email als telefonisch geïnformeerd over de dag van levering en plaatsing.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ernest, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met het gekregen advies en de service in een van onze showrooms. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Harrie, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het plaatsen van een bestelling als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Product lag bij primera

Telefonisch contact ging prima

• Beoordeel het betaalproces

Beste Bob, Bedankt voor het plaatsen van een review. U heeft het product op 13-02-2024 besteld en deze is vervolgens per post naar u verzonden. Wij zien in het systeem dat er zowel telefonisch als per e-mail contact is geweest over de levering van uw bestelling. Helaas was u bij de levering van de bestelling niet aanwezig en is deze op een pakketpunt bezorgd. Hier heeft u de bestelling inmiddels ook afgehaald, dit heeft u ons per e-mail laten weten. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

ZEER GOED

Alleen zakelijke zou een opzie zijn, om apart in te loggen voor bedrijven.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Delsolraamdecoraties, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent. Voor zakelijke klanten hebben wij een spaarprogramma, Gigantisch zakelijk! U kunt zich hiervoor aanmelden via onze website. Zakelijke klanten kunnen sparen voor extra kortingen. Gigantisch zakelijk is geheel vrijblijvend, er is geen opzegtermijn en er zijn geen kosten aan verbonden. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Prima ervaring met deze makkelijke bestelsite! Blij met mijn nieuwe lichtkoepels!

• Beoordeel het betaalproces

Beste C, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u het bestellen als makkelijk heeft ervaren en blij bent met de nieuwe lichtkoepels. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

eenvoudig om te bestellen

eenvoudig om te bestellen

• Beoordeel het betaalproces

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het bestellen als eenvoudig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Lichtkoepel prima.

Snel en keurig afgeleverd. Montage ging heel makkelijk.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Emka, Dank u wel voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over de lichtkoepel en de montage eenvoudig was. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van het extra licht in de ruimte! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

snel en gemakkelijk zoeken en bestellen

Na zoeken en contact over het verschil tussen opaal en helder is het gemakkelijk bestellen en betalen. Aanbevelen weel ik nog niet. Wacht op de afhandeling en bezorging van het pakket.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Eddy, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over het contact met een van onze collega's van de klantenservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Soepele afhandeling

Het bestellen ging vrij soepel. Enige minpunt was dat ik niet duidelijk een bedrijfsnaam kon invullen, in mijn geval voor mijn VvE.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Frans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat het bestellen vrij soepel is gegaan. Het is mogelijk om u aan te melden voor ons zakelijk programma. Het is dan ook mogelijk om de bedrijfsnaam en andere gegevens in te vullen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Betrouwbaar, houden zich aan de afspraak

Via de site 3 koepels besteld en gevraagd voor een iets latere levering. Dat hebben ze netjes uitgevoerd en de lichtkoepels voldoen aan de specificaties. Zeker aan te bevelen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Efficiënte web site met heldere uitleg.

Helder website met goede uitleg via korte filmpjes op Youtube. Efficiënt en snel bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u de website en de uitleg via video's als helder heeft ervaren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Prima afhandeling

Snel, netjes, compleet en vriendelijk. helemaal prima.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerben, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de levering van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Top geregeld!!!

Ben goed te woord gestaan door iemand die wist waar ze het over had. De bestelling en levering gingen super goed. De koepel die ik besteld had ligt er al op. Enigste minpunt , jammer dat ik geen mail had ontvangen wanneer de levering zou plaats vinden, die was erg vroeg, lastig voor de chauffeur.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de service en de snelle levering. Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u een voorkeursleveringsdatum opgeven. Wij zien dat de bestelling ook op deze datum is afgeleverd. Als hier niet aan kan worden voldaan, wordt u per e-mail geïnformeerd. Uw feedback hierover nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Over Lichtkoepelgigant.nl

Meer licht in huis met een lichtkoepel van Lichtkoepelgigant. Wij hebben een ruim assortiment aan lichtkoepels (met opstand) in verschillende maten en vormen, die wij tegen een scherpe prijs en binnen één week leveren. Ook bieden wij een landelijke lichtkoepel vervangservice aan.