Geen feedback.

Kreeg wel dit verzoek voor een enquette in te vullen. Vind ik eigelijk onzin zorg voor goed telefonisch klachtenpunt. Dat lost zaken snel op bespaard weer geld en ergernis. Want als min punt dat het onduidelijk is de levertijd of een voorstel hierover.

• Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van een review. Uw feedback over het verzoek tot het plaatsen van een review nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Op maandag tot en met zaterdag zijn wij van 09.00 uur tot 17.00 uur telefonisch te bereiken via 0852102300 of per e-mail via [email protected] Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u een voorkeursleveringsdatum opgeven. Als hier niet aan kan worden voldaan, wordt u per e-mail geïnformeerd. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Prima leverancier voor lichtkoepels

De lichtkoepel bestellen ging eenvoudig. De webwinkel is duidelijk. De levering was volgens planning.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat zowel het plaatsen van een bestelling als de levering prima is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

keurig op tijd geleverd

goed info gehad en met een extra na bestelling ging het ook goed

• Beoordeel het betaalproces

Beste T J, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat de bestelling op tijd is geleverd en dat u zelfs nog een extra bestelling heeft geplaatst. Wij wensen u veel plezier van beide bestellingen! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Top product top service

Van het bestellen tot en met de levering niets dan lof. Super blij mee. Erg enthousiast over de begeleidende filmpjes bij de keuze van de producten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u super blij bent met zowel het product als de service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Prima alles op tijd

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Tinus, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Prima bezorging Uiterst tevreden

Ik ben gebeld door de chauffeur waar hij de bestelling kon afleveren Prima geregeld.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sjon, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u uiterst tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

betrouwbaar

heb in het verleden al meer keren een koepel besteld en die was netjes en keurig afgeleverd

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ath, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u al meerdere keren een bestelling heeft geplaatst en u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Zeer snel

Zeer snel

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Simpel te bestellen, geen verborgen kosten en snelle levering. Goed verpakt. Aanrader

• Beoordeel het betaalproces

Beste G, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u ons zou aanraden en tevreden bent over het bestellen en de snelle levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Vriendelijk, snel geleverd en mooi product.

-Klantenservice is netjes en duidelijk. -Webshop ziet er strak en netjes uit. -Prijs is zeer scherp en netjes snel geleverd door vriendelijke bezorgers!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Melvin, Dank voor uw positieve review. We vinden het heel fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze webshop en prijs/kwaliteit verhouding. Ook zijn erg blij dat onze Klantenservice u goed heeft kunnen helpen en de bezorgers erg vriendelijk waren. Heel veel plezier gewenst met uw lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

snelle en correcte levering

prettig en en goede afhandeling

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dini, Bedankt voor uw review en uw bestelling bij Lichtkoepelgigant. Goed om te horen dat het bestel-, betaal- en afleverproces zonder problemen is verlopen. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Niet Goed

Goeie morgen, hoe kan ik een beoordeling doen als ik nog niets ontvangen heb , alleen BETAALD

• Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste H.B., Elke klant ontvangt automatisch een mail om een review achter te laten. U kunt eventueel alvast ons assortiment, configurator en betaalproces beoordelen. Maar u mag natuurlijk ook na het ontvangen (en monteren) van de lichtkoepel een beoordeling achter te laten. Wij hopen in ieder geval dat de Lichtkoepel helemaal naar verwachting zal zijn! Mocht u tussentijds nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

goede service en meedenkend

Denken mee wanneer je bestelling is geplaatst en wijzen je er indien nodig op dat het beter is je bestelling aan te passen om teleurstellingen te voorkomen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Pieter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door één van onze collega's en de lichtkoepel naar wens is. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl.

zeer tevreden

goede kwaliteit, prima bedrijf

• Beoordeel het betaalproces

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service, assortiment en configurator. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Prima en duidelijk

Het uitzoeken ging goed en de informatie over de benodigde maten is ook duidelijk. Dan is er nog een diversiteit aan de verschillende soorten waaruit je kan kiezen. De verdere bestelling ging ook goed.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Joop, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review. Heel fijn om te lezen dat u meer dan voldoende informatie kon vinden over de afmetingen van een lichtkoepel. En dat u tevreden bent over de grootte van ons assortiment. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van de lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

goede service en snelle levering

7 lichtkoepels besteld. Met de configurator de juiste lichtkoepels naar onze wens kunnen kiezen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Edwin, Bedankt voor uw review en uw bestelling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over ons assortiment, configurator en het betaalproces. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van alle lichtere ruimtes! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Goed volgens afspraak

Gewoon goed

• Beoordeel het betaalproces

Beste Stan, Bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en de Lichtkoepel. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van de Lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Bestelling helemaal in orde en snel geleverd,zeer tevreden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Waldemar, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. Erg fijn om te lezen dat zowel het bestellen als de bezorging helemaal goed is gegaan en de Lichtkoepel naar verwachting is. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van het extra licht in de ruimte! Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Montage levering niet duidelijk

Offerte 20368839 omgezet in bestelling , geen afspraak kunnen maken wanneer bestelling geplaatst kan worden , in omschrijving staat dat ik een voorkeurs datum heeft ingepland (mij niet bekend)

• Beoordeel het betaalproces

Beste F.J. Pernis, Bedankt voor uw review. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u onder uw gegevens kiezen voor een voorkeurs bezorgingsdag. In uw geval is dit helaas niet geselecteerd, waardoor u zelf geen datum heeft kunnen kiezen. De leverdatum staat los van de montagedatum, deze ontvangt u zo snel mogelijk van ons. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Bijzonder SLECHT kan geen contact krijgen met klantservice

heb op 26 juli 2 koepels besteld en betaald , kreeg enkele dagen later mail dat men dacht dat er iets mis wad , op geantwoord dat de bestelling wel klopt en het gewoon geleverd kan worden verder daarna NIETS meer gehoord 5 x gebeld en het bandje ingesproken om terug gebeld te worden , niets gehoord intussen zit ik met een lekkende koepel waardoor ik nog meer waterschade krijg . het is nu 12 augustus en ik hoor maar niets. !!! als men denkt dat er iets niet goed gaat hoeft dat nog niet zo te zijn en kan men toch normaal leveren zoals op de site staat L. Hermkens Sevenum

• Beoordeel het betaalproces

Beste L. Hermkens Sevenum, Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice, gecombineerd met de vakantie van een aantal collega’s hebben we op het moment een uitdaging met de bezetting. Hierdoor hebben we helaas een langere reactietijd dan gewenst. Ik zie in het systeem dat u mailcontact heeft met onze klantenservice. Zij gaan dit zo snel mogelijk verder met u oppakken. Vriendelijke groeten, Julia Team Deurengigant.nl

Moeizaam bestellen voor een ander factuuradres

De voorbereiding gaat echt geweldig, met al die meethulpen e.d. Ik bestelde een lichtkoepel voor onze VvE en kon daarvoor niet simpel een bedrijfsnaam opgeven. De mail met het beoordelingsbezoek begon daardoor met "Beste VvE". Op de factuur staat wel een veld voor bedrijfsnaam, wat leeg was gelaten, maar ik kwam nergens de mogelijkheid tegen om die te specificeren.

• Beoordeel het betaalproces

Netjes gedaan, installatiekosten wel hoog

Het bestellen van de nieuwe lichtkoepel ging heel gemakkelijk. Ik werd direct geholpen door de eerste medewerker die ik aan de telefoon kreeg. De aflevering was ook volgens afspraak. Het installeren werd de eerste keer afgezegd op het laatste moment. De tweede keer werd het wel uitgevoerd. Ik vind alleen 150 EUR montageservice voor een klusje van 20 minuten wel erg veel. een advocaat is bijna goedkoper. Daarbij werd de oude lichtkoepel niet meegenomen en moet ik die zelf afvoeren.

• In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Lichtkoepelgigant, of een van onze andere websites?
  • Welk onderdelen van de website en het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Koen, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging en de aflevering volgens afspraak. Uw feedback over de montagekosten nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Duurt te lang voor bestelling komt.

In maart order geplaatst, 4 koepels, nu is het 16 mei nog niets ontvangen. De ene fout na de andere. Zijn vandaag in Purmerend geweest, hopen dat de bestelling nu gauw komt

• Welk onderdelen van de website en het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Communicatie over de status van uw bestelling
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Meer communicatie

Beste Nel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien inderdaad dat het niet helemaal is gelopen zoals verwacht. Wij hebben van onze collega van de klantenservice vernomen dat de afdeling planning druk bezig is om de montagedatum in te plannen en uw koepels over drie dagen worden geleverd. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Zijn niet te bereiken en reageren niet op e-mail

Heb een lichtkoepel besteld van het verkeerder formaat. Het lukt me niet om deze terug te sturen omdat ik geen contact krijg met een medewerker. Wellicht dat het me alsnog lukt, of dat ze op deze beoordeling reageren. Dan pas ik hem aan :-)

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? reageren

Beste Fidel, Bedankt voor het plaatsen van een review. U geeft aan dat het niet lukt om uw lichtkoepel te retourneren omdat u geen contact krijgt met een medewerker. Wij zien in het systeem dat u al een aantal keer per e-mail contact heeft gehad met een collega van de klantenservice. Onze collega van de klantenservice heeft het retourproces aan u uitgelegd en een retourformulier toegestuurd. Wanneer u deze ingevuld heeft teruggestuurd, kan het retourproces in gang worden gezet. Wij zullen uw review doorzetten naar onze collega's van de klantenservice zodat zij u opnieuw kunnen informeren over het retourneren. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl