Netjes gedaan, installatiekosten wel hoog

Het bestellen van de nieuwe lichtkoepel ging heel gemakkelijk. Ik werd direct geholpen door de eerste medewerker die ik aan de telefoon kreeg. De aflevering was ook volgens afspraak. Het installeren werd de eerste keer afgezegd op het laatste moment. De tweede keer werd het wel uitgevoerd. Ik vind alleen 150 EUR montageservice voor een klusje van 20 minuten wel erg veel. een advocaat is bijna goedkoper. Daarbij werd de oude lichtkoepel niet meegenomen en moet ik die zelf afvoeren.

• In hoeverre bent u bereid om in de toekomst weer een aankoop te doen bij Lichtkoepelgigant, of een van onze andere websites?
  • Welk onderdelen van de website en het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Koen, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging en de aflevering volgens afspraak. Uw feedback over de montagekosten nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Duurt te lang voor bestelling komt.

In maart order geplaatst, 4 koepels, nu is het 16 mei nog niets ontvangen. De ene fout na de andere. Zijn vandaag in Purmerend geweest, hopen dat de bestelling nu gauw komt

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Meer communicatie

Beste Nel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij zien inderdaad dat het niet helemaal is gelopen zoals verwacht. Wij hebben van onze collega van de klantenservice vernomen dat de afdeling planning druk bezig is om de montagedatum in te plannen en uw koepels over drie dagen worden geleverd. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Zijn niet te bereiken en reageren niet op e-mail

Heb een lichtkoepel besteld van het verkeerder formaat. Het lukt me niet om deze terug te sturen omdat ik geen contact krijg met een medewerker. Wellicht dat het me alsnog lukt, of dat ze op deze beoordeling reageren. Dan pas ik hem aan :-)

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? reageren

Beste Fidel, Bedankt voor het plaatsen van een review. U geeft aan dat het niet lukt om uw lichtkoepel te retourneren omdat u geen contact krijgt met een medewerker. Wij zien in het systeem dat u al een aantal keer per e-mail contact heeft gehad met een collega van de klantenservice. Onze collega van de klantenservice heeft het retourproces aan u uitgelegd en een retourformulier toegestuurd. Wanneer u deze ingevuld heeft teruggestuurd, kan het retourproces in gang worden gezet. Wij zullen uw review doorzetten naar onze collega's van de klantenservice zodat zij u opnieuw kunnen informeren over het retourneren. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

goede producten maar de communicatie kan beter

We hadden een lichtkoepel besteld met montage. De montage zou bij de prijs inbegrepen zijn maar dat was een vergissing. uiteindelijk kregen we een lichtkoepel geleverd zonder verder vooraankondiging en de bezorger stond al vroeg voor onze deur. Gelukkig waren we thuis. Bij nader inzien wilden we een ander type lichtkoepel. Ruilen was geen probleem maar de levering van de nieuwe kon niet samen gaan met het oiphalen van de eerder bestelde. deze werd later bij ons opgehaald, ook zonder verdere aankondiging. Gelukkig waren we weer toevallig thuis. De levering van de koepel en het plaatsen er van gebeurde niet op hetzelfde moment en er zou een monteur langs komen. Toen we na een week nog niets hadden gehoord hebben we contact opgenomen en bleek de monteur van niets te weten. Het was niet doorgegeven. Nu hebben we , na een paar weken het geld van de lichtkoepel die we retour hebben gestuurd nog steeds niet ontvangen. Dus er gaat weer een mailtje uit. We zijn tevreden over de monteur en de plaatsing maar logistiek loopt het niet zo lekker. Met vriendelijke groet, fam. de Haan Nieuwegein

• Welk onderdelen van de website en het bestelproces kunnen wij nog beter optimaliseren? Communicatie over de status van uw bestelling, Bezorging
  • Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Zie bovenstaand verhaal

Beste Wibe, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de monteur en de montage van de lichtkoepel. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt een klant (als deze afwijkt van de voorkeursleveringsdatum) een e-mail met de leverdatum van de bestelling. Uw feedback over o.a. de communicatie nemen wij mee om onze processen te optimaliseren. U geeft aan dat u helaas het bedrag van de geretourneerde lichtkoepel nog niet heeft ontvangen. Dit bedrag is enige tijd geleden aan u terugbetaald. Terugbetaling wordt gedaan via Buckeroo naar hetzelfde rekeningnummer als waarmee is betaald. Wij willen u vragen om nogmaals te controleren of u het bedrag heeft ontvangen. Indien dit niet het geval is, willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Wisselende ervaring

Ik had een lichtkoepel een maat te groot besteld. Gelukkig kon ik die makkelijk annuleren. Ook de levering en installatie van de juiste maat lichtkoepel verliep soepel. Wel heb ik 10 werkdagen moeten wachten op terugbetaling van de 1e lichtkoepel. Dat vind ik te traag in deze tijd

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Snellere terugbetaling

Beste Ed, Bedankt voor het plaatsen van een review. Om een lichtkoepel te retourneren, wordt deze opgehaald door de leverancier. Na ontvangst van bevestiging van de leverancier dat deze in goede orde is (geen beschadigingen etc) en het ontvangen van de IBAN gegevens, kunnen wij starten met een terugbetaling. Wij nemen uw feedback over de snelheid van de terugbetaling mee om onze processen te optimaliseren. Wij wensen u nog veel plezier van uw lichtkoepel. Met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Prima Service

Aardig ontvangen in de showroom en men heeft keurig kunnen laten zien hoe de lichtkoepel wordt gemonteerd, bij thuiskomst gelijk 1 besteld en twee weken later is hij gemonteerd, zeer blij mee.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van de lichtkoepel. Met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl

Online besteld, prima levering

Online twee keer een ventilatieraamwerk gekocht. Beide keren een week later geleverd dan bij bestelling beloofd. Transportplanning is lastig te bereiken, misschien de planning per mail versturen? Beide keren stond de transporteur om 8:15 op de stoep, gelukkig waren huisgenoten uit bed. Prima product, eenvoudige installatie.

• Wat kunnen wij verbeteren op het gebied van communicatie? Leveringsdatum en tijd communiceren kan beter (per mail of bsms)

Alles komt goed

Zowel in het bestelproces als in de uitvoering zijn er obstakels geweest, maar alles komt goed!

Online prima te bestellen.

Online snel besteld. Overzichtelijke site met duidelijke uitleg. Wij hebben ook gekozen voor de plaatsing van de lichtkoepel. Prima gedaan alleen vinden we het apart dat die geen ladder bij heeft. Een lichtkoepel doe je toch niet op de begane grond.

Zeer slecht in contact met klanten.

Ik heb op 9 januari een lichtkoepel retour gestuurd. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld retour ontvangen van ze. Ze zijn per telefoon niet bereikbaar en op de mail wordt ook niet gereageerd. Gaat om fakt, 20289211. Ik heb ze tot 9 april de tijd gegeven om te reageren anders gaan we rechtsbijstand erop zetten.

Ik ben telefonisch heel goed geholpen bij het maken van mijn keuze en de levering en montage zijn in goed overleg snel en stipt uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met de Lichtkoepelgigant.

Heel goede service !

Heel goede service, alleen iets veranderen aan klantenservice, duurt veel te lang.

Traag op gang, goede finish

Bestelling was snel en makkelijk (gekozen voor installatie). De koepel wordt geleverd door een derde partij die niet installeert. Planning installatie was ingewikkeld. 2 keer gebeld voor datum, ik zou terug gebeld worden.... niet gebeurd. Opeens gaat de deurbel en staat de installateur voor de deur (gelukkig was ik thuis). Deze man is een absolute topper, veel verstand van zaken (deuren/ramen en lichtkoepels), netjes en nauwkeurig. Communicatie kan beter. Installatie en eindresultaat top!

Goede service en advies

Goede service en advies

Zijn niet goed te bereiken en de koepel is nog steeds niet geplaatst

Mailen niet terug. Slecht bereikbaar. Nog steeds geen afspraak om te plaatsen.

Bijzonder goede monteur kwam installeren

Hij maakte zelfs eerst alle randen schoon met een emmertje sop voordat de nieuwe koepel geplaatst werd

Plissé hordeur besteld voor dubbele deur: prima!

Plissé hordeur besteld om te plaatsen bij dubbele openslaande tuindeuren. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar product is dik in orde. Past perfect en was eenvoudig zelf te plaatsen.

Ik had een te grote koepel besteld. Stom want had gewoon het filmpje kunnen bekijken maar zonder problemen kon ik mijn koepel omruilen. Echt super geregeld

Kwaliteit goed, retour beleid belachelijk

Duurt gigantische lang met terugbetaling van opgehaalde lichtkoepel. Ik heb ondertussen 4 keer gebeld, Afgelopen 2 week en iedere keer de melding. De fabrikant moet het artikel retour melden, dan kunnen we de betaling opstarten. Geen wacht moment, alleen een mededeling dat zij een mail stuurt. Totaal geen service en wij wachten nu zeker 3 week op onze terugbetaling. Graag vandaag een oplossing voor factuurnummer 20254610. Ik ben het zat!

Prima Service

Nadat ik door omstandigheden de verkeerde kleur lichtkoepel had besteld kon dit gelukkig per mail nog hersteld worden Heel goed geregeld

Klantenservice niet bereikbaar

Vrijdag 20-05-2020 een dubbelwandige lichtkoepel besteld. De website was zeer slecht bereikbaar waardoor de bestelling drie keer overgedaan moest worden, nadat de bestelling geplaatst was kwam ik tot de ontdekking dat ik na de derde keer de kleur vergeten was te wijzigen, van helder naar opaal kleurig. Meteen gaan bellen met de klanten service, na een uur aan de telefoon was ik wachtende nr 1 helaas bleef het hierbij. Zaterdag nogmaals een uur aan de telefoon helaas met hetzelfde resultaat, daarna een mail gestuurd wat het advies was van het ingesproken bandje. Hopelijk kan de bestelling voor verzending nog gewijzigd worden Als dit lukt zal ik zeker een positive reactie plaatsen Groet Ad

Beste Ad, Bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Door de enorme toegenomen drukte is onze klantenservice slechter bereikbaar. We hebben uw mail gezien en zullen uw order aanpassen. U kunt vandaag nog een mail verwachten met een bevestiging. Groeten, Eline - Lichtkoepelgigant.nl

Geleverd zoals afgesproken. En precies de goede maat. Erg blij mee!

Geen Service

Ik zal een pechvogel zijn veronderstel ik. De levering was zogezegd gepland voor de 17de, de dag zelf toen ik in de namiddag belde. De 18de belde ik de courierdienst zoals in de mail stond en zij hadden niks voor mijn address. We zijn de 28ste en heb nog geen nieuws. Hopelijk wordt op de mail gereageerd. Jean

Beste Jean, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Wij vinden het daarom jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Ik zie dat de vertraging in de levering is ontstaan door een typefout in het adres. Als het goed is wordt de lichtkoepel deze week bij u geleverd. Groeten, Eline - Klantenservice Lichtkoepelgigant.nl

perfecte koepels

we hadden al jaren lichtkoepels, maar na jaren buiten waren ze toch best dof geworden. blijkt nu wel met de nieuwe netjes gemonteerde mooie lichtkoepels. we kunnen weer naar de lucht kijken. met de 3 laags hopen we van de winter er weer wat warmer bij te zitten. gaan we ervaren.

Perfecte service

Prima communicatie en perfecte montage !

JC Beetslaan 41 2131 AH Hoofddorp

Over Lichtkoepelgigant.nl

Meer licht in huis met een lichtkoepel van Lichtkoepelgigant. Wij hebben een ruim assortiment aan lichtkoepels (met opstand) in verschillende maten en vormen, die wij tegen een scherpe prijs en binnen één week leveren. Ook bieden wij een landelijke lichtkoepel vervangservice aan.