Prima Service

Nadat ik door omstandigheden de verkeerde kleur lichtkoepel had besteld kon dit gelukkig per mail nog hersteld worden Heel goed geregeld

Klantenservice niet bereikbaar

Vrijdag 20-05-2020 een dubbelwandige lichtkoepel besteld. De website was zeer slecht bereikbaar waardoor de bestelling drie keer overgedaan moest worden, nadat de bestelling geplaatst was kwam ik tot de ontdekking dat ik na de derde keer de kleur vergeten was te wijzigen, van helder naar opaal kleurig. Meteen gaan bellen met de klanten service, na een uur aan de telefoon was ik wachtende nr 1 helaas bleef het hierbij. Zaterdag nogmaals een uur aan de telefoon helaas met hetzelfde resultaat, daarna een mail gestuurd wat het advies was van het ingesproken bandje. Hopelijk kan de bestelling voor verzending nog gewijzigd worden Als dit lukt zal ik zeker een positive reactie plaatsen Groet Ad

Beste Ad, Bedankt voor het plaatsen van een review. Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Door de enorme toegenomen drukte is onze klantenservice slechter bereikbaar. We hebben uw mail gezien en zullen uw order aanpassen. U kunt vandaag nog een mail verwachten met een bevestiging. Groeten, Eline - Lichtkoepelgigant.nl

Geleverd zoals afgesproken. En precies de goede maat. Erg blij mee!

Geen Service

Ik zal een pechvogel zijn veronderstel ik. De levering was zogezegd gepland voor de 17de, de dag zelf toen ik in de namiddag belde. De 18de belde ik de courierdienst zoals in de mail stond en zij hadden niks voor mijn address. We zijn de 28ste en heb nog geen nieuws. Hopelijk wordt op de mail gereageerd. Jean

Beste Jean, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten heel belangrijk. Wij vinden het daarom jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Ik zie dat de vertraging in de levering is ontstaan door een typefout in het adres. Als het goed is wordt de lichtkoepel deze week bij u geleverd. Groeten, Eline - Klantenservice Lichtkoepelgigant.nl

perfecte koepels

we hadden al jaren lichtkoepels, maar na jaren buiten waren ze toch best dof geworden. blijkt nu wel met de nieuwe netjes gemonteerde mooie lichtkoepels. we kunnen weer naar de lucht kijken. met de 3 laags hopen we van de winter er weer wat warmer bij te zitten. gaan we ervaren.

Perfecte service

Prima communicatie en perfecte montage !

Mijn vraag werd snel en kundig beantwoord. De levering ging goed

Goed advies gehad van de klantenservice Koepel met opstand besteld en deze is snel geleverd.

Slecht bedrijf, slechte klantenservice

Let op indien er een stenen dak betreft vervalt ineens plotseling alle garantie, terwijl er lekke koepels zijn geleverd! Of deze vakkundig gemonteerd zijn maakt niks uit. Dit staat weg gestopt verderop de website. Ook wordt er geen begrip voor getoond. Mijn advies hier niet bestellen!

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij proberen onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. We vinden het daarom jammer om te lezen dat dit niet gelukt is. Steen en hout zijn natuurproducten die temperatuurgevoelig zijn. Hierdoor kan condens ontstaan, dit ligt niet aan de lichtkoepel maar aan het hout en steen. Bij plaatsing op een hout of stenen opstand kunnen wij daarom ook geen garantie geven op de lichtkoepel. Dit staat vermeld in de garantievoorwaarden die op onze website staan en waar wij u ook op wijzen voordat u de order definitief besteld. Groeten, Eline - Klantenservice Lichtkoepelgigant.nl

Pluspunten

Past perfect

Pluspunten

Snelle levering en gelukkig past hij goed.

Pluspunten

Pluspunten

SNelle levering en hij past precies!

Pluspunten

Op de klus laten bezorgen en wederom prima geregeld.

Pluspunten

Ik bestel elke maand wel een koepel bij jullie.

Kan de afleverbon anoniem?

Pluspunten

past perfect

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed geholpen in dr showroom

Klantenservice is niet bereikbaar. Meerder malen alle telefoonnummers gebeld maar er wordt niet opgenomen.

Dank u voor uw review. We hebben in de zomer een korte periode gehad met te veel mensen op vakantie en te veel klanten aan de telefoon. We proberen dat komend jaar anders te doen, maar het is gedurende twee weken even lastig te plannen geweest.

Pluspunten

180 x 180 driewandig zoals u adviseerde. Dank u, vervangen was eenvoudig. Dit formaat optillen moest wel met zijn tweeen.

Pluspunten

Snelle en zorgvuldige levering van de koepel. Het telefoontje vooraf was een goede actie.

Dank u!

Pluspunten

Goed advies gegeven, snel geleverd en in overleg ook snel en keurig gemonteerd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet duur

Sneller terugbetalen na retourneren. Betrouwbare levertijd

Dank u voor uw reactie. U heeft de koepel zonder begeleidend schrijven per post geretourneerd. Wij wisten niet van wie deze zending was. Pas toen u ons belde, wisten wij dat het om uw koepel ging. We hebben afgesproken om direct het geld te crediteren, wat we ook meteen gedaan hebben.

Pluspunten

nog niet geplaatst snelle levering ziet er goed uit

Pluspunten

Duidelijke omschrijving van de producten en keurig netjes op de afgesproken dag afgeleverd in een deugdelijke verpakking.

Geen op of aanmerkingen

Dank u!

Chauffeur pin apparaat meegeven, kan de betaling beter afgehandeld worden.

Dank u voor uw reactie. Alle chauffeur rijden met een pin in de rondte. Geen idee waarom bij u niet, wellicht vergeten mee te nemen.

JC Beetslaan 41

2131 AH Hoofddorp

Over Lichtkoepelgigant.nl

Meer licht in huis met een lichtkoepel van Lichtkoepelgigant. Wij hebben een ruim assortiment aan lichtkoepels (met opstand) in verschillende maten en vormen, die wij tegen een scherpe prijs en binnen één week leveren. Ook bieden wij een landelijke lichtkoepel vervangservice aan.