Pluspunten

Mooi bed, goed geholpen.

Pluspunten

Prachtige hoogslaper gekocht. Dochterlief is zeer blij.

Pluspunten

Prachtige hoogslaper met een heel leuk kussen eronder besteld en geleverd gekregen. We hebben uw showroom in Hoofddorp bezocht en zijn er naar tevredenheid geholpen.

Pluspunten

Lifetime bed gekocht, was op voorraad en binnen een paar dagen geleverd. mijn dochter is er erg blij mee dank u voor het advies!!

Pluspunten

De Lifetime Hoogslaper is echt van prachtige kwaliteit. Dit is ons tweede bed van hun.

Pluspunten

Jullie showroom in Breda is heel mooi. Vanmorgen hebben we het bed in elkaar gezet, heel mooi hoor!

Pluspunten

Vanmorgen zijn ze langs geweest. Hebben het bed mooi in elkaar gezet, was nog een beste klus volgens mij. We hebben nu een prachtige hoogslaper met een huisje erop voor onze zoon. Zijn broertjes maken al ruzie wie er bij hem mag logeren ;-)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

scherpe prijs

communiceren; moest er zelf achter komen dat er niet geleverd ging worden op de aangegeven dag, er miste een onderdeel, op de website staat daarna dan "snel weer op voorraad"... ik weet niet wat zij snel vinden, maar we zijn nu een maand verder, en ze geven geen afdoende antwoord op vragen, kunnen ze dan echt niks achterhalen bij hun leverancier...?

Dank u voor uw reactie. De leverancier was gesloten gedurende de vakantie. Het was frustrerend u geen adequaat antwoord te geven, wij begrijpen uw frustratie volledig. Excuses voor het ongemak.

Pluspunten

Onze dochter is helemaal gelukkig, wat een mooi bed! Chauffeur was goed behulpzaam, hij krijgt een pluim met dit weer!

Pluspunten

Duidelijke website. Ik twijfelde over een product en besloot de klantenservice te bellen. Ik werd netjes en vriendelijke te woord gestaan. Levering ging snel en de chauffeur was vriendelijk

Pluspunten

Ik heb telefonisch uitleg gekregen over de doorbouw mogelijkheid van het kinderbed Flexa. Na bestelling is er spoedig contact opgenomen wanneer ik het product geleverd wil hebben. Kidsgigant 1 van de weinigen die het bed op voorraad heeft staan. Een zeer vriendelijke bezorger die het bed netjes heeft bezorgd en de pakketten heeft gestapeld zodat het geen gevaar vormt voor de kleine kinderen die ik heb.

Pluspunten

Snelle levering, behulpzame leverancier !

Verkoop met lattenbodem zou ik handiger vinden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niet

Bestelling is niet bezorgd. Op de dag van levering werd ik opgebeld met het bericht dat een onderdeel niet meer leverbaar. Helaas was ik hier dus de hele dag voor thuis gebleven. Klantenservice gaf aan dat ze een alternatief zouden zoeken en zo spoedig mofelijk contact zouden opnemen. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds niets vernomen.

Pluspunten

Alles super vlot verlopen!

Pluspunten

Mooi bed. Heb van de montageservice gebruik gemaakt, met dit weer had ik het echt niet zelf willen doen ;-) Super, zijn heel tevreden.

Pluspunten

Snelle levering, aardige klantenservice

Bed (hoogslaper) is krom, staat te wankelen en valt om als je erin klimt, wacht nu op de afhandeling van de klacht daarna kan ik meer zeggen.

Pluspunten

Zeer degelijk bed voor een mooie prijs! En zeer snelle goede levering

Pluspunten

Zeer kundig geadviseerd bij de keuze voor een bedsysteem.

Pluspunten

Mooie showroom met enthousiaste medewerkers. Mijn zoon mocht de bedden uitproberen en er was volledige aandacht voor hem. Het bed is binnen 4 dagen geleverd. Echt super blij met de service!