1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb nog nooit ergens een recentie achtergelaten, ik hou er helemaal niet van om te zeuren maar dit was echt ontzettend slechte service en wil mensen daarop attenderen. Tot twee keer toe een dag gereserveerd omdat er geleverd zou moeten worden. Beide keren gewoon geen bericht ontvangen dat er een deel niet op voorraad is, en daardoor niet geleverd zou worden, moest zelf erachteraan. Snap dat er iets onverhoopt niet op voorraad is, maar het is echt gewoon te slecht voor woorden dat je je klant dan tot twee maal gewoon niet bericht, en gewoon vrij laat nemen. Het telefonisch contact was ook heel bijzonder. Bel om half 5,krijg je een bandje of je na 7 kunt terugbellen. Vervolgens bel je na 7, kunnen ze niks inzien. 'kan alleen tot 5'. . Was na dit verhaal zo klaar met dit bedrijf, dat ik de order heb gecancelled, had niet betaald nog,had aangegeven dat ik dat zou doen bij leveren. De 10% korting die ik kreeg als ik toch nog zou wachten tot begin mei is natuurlijk gewoon lachwekkend. (dat was dus nog 2 weken wachten, en dan maar hopen dat het dan wel goed gaat.) Heb mijn bed bij een andere shop besteld, was er binnen een week, keurige communicatie. Dochter is nu na weken wachten helemaal blij. 't bed is prachtig, dat is het probleem niet. Hopelijk hebben anderen hier betere ervaringen.

Dank u voor uw uitleg en excuses voor het ongemak. We hebben u verteld wat er mis is gegaan. We snappen helemaal dat vervolgens zelfs kleine zaken frustratie verhogend zijn. Uw dochter is nu blij, gelukkig is dat goed gekomen.

Pluspunten

Heel tevreden, correcte service. Vriendelijke en duidelijke communicatie.

Levering duurde een week langer dan op website aangegeven werd, maar dit was voor ons geen probleem.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

wellicht dat ik mij irritatieniveau heb bereikt, maar het niet naleven van afspraken staat deze organisatie niet netjes, op zijn minst had een terugkoppeling op zijn plaats geweest wanneer er niet kan worden voldaan aan een leverdatum/week. dat er iets mis kan gaan in een leverantie is helemaal niet erg, mits dit op kort termijn wordt opgelost, bijna 4 weken ben ik nu verder en heb de na te leveren onderdelen nog steeds niet binnen. teleurstellend!!

Dank u voor uw reactie. Wij hebben ons voorraadsysteem gekoppeld aan het systeem van onze vervoeder. Tijdens deze werkzaamheden hebben we soms een steek laten vallen, helaas ook bij u.

Pluspunten

Goede communicatie. Snelle actie bij een verzoek van de klant. Bij nalevering geen gedoe over extra kosten.

Pluspunten

Erg goede levering!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mensen aan de telefoon zijn vriendelijk.

- de bestelling wordt niet geleverd. Daarna zijn spullen niet op voorraad. Er wordt tot 4 keer beloofd dat de bestelling wordt geleverd, wat niet het geval is. - wanneer de bestelling weer op voorraad is wordt het wederom niet geleverd, maar wel aan nieuwe klanten verkocht. - een deel van de bestelling was leverbaar. Toegezegd dat ik dat deel wel alvast wil. Daarvan is ook niet alles geleverd. - ik ben nu 3 maanden verder en heb nog steeds niet alles binnen. - slechte service - slechte interne communicatie - onbegrijpelijk dat 1 simpele bestelling zo mogelijk kan zijn..

Dank u voor uw review. Gelukkig vindt u ons wel vriendelijk.. Hier is idd het een en ander helemaal niet goed gegaan. Wat hier aan ten grondslag ligt is niet relevant, het spijt ons dat u dit op deze manier heeft moeten ervaren.

Pluspunten

zeer vriendelijke medewerkers die meedenken en flexibel zijn

Pluspunten

Ik had wat hulp nodig tijdens het bestellen dus heb ik gebeld met de klantenservice. Ik twijfelde tussen twee bedden. Uiteindelijk met behulp van de klantenservice een keuze kunnen maken. Super goed geadviseerd!

Pluspunten

Duidelijke website. Toch nog wezen kijken in Hoofddorp. Daar werden wij goed geholpen. De bestelling in Hoofddorp geplaatst en het kon snel geleverd worden. Echt een super service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heb ik niet meegemaakt

Ik kreeg 6 weken nadat mijn retourzending bij kidsgigant aangekomen was pas mijn geld terug. Communicatie is zeer slecht. Eens maar nooit meer...

Dank u voor uw feedback. We hebben u gesproken en het geld gelijk overgemaakt. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Pluspunten

snelle bezorging plankje was beschadigd, gemeld en nieuwe wordt geregeld website werkt goed en alles is goed te vinden c.q. op te zoeken

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Snelle en flexibele levering. Topproduct.

Pluspunten

Snelle levering! Hoogslaper Thunka Hit is mooi en makkelijk in elkaar te maken. Hout is van goede kwaliteit. Bezorgers waren uiterst vriendelijk.

Pluspunten

Super snelle levering en aardige bezorgers. Mijn kind heel blij met zijn nieuwe bed!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mijn bestelling Hoogslaper HIT Whitewash is een goede koop. Het kan goed in elkaar worden gezet, staat stevig en voldoet aan de verwachtingen. Tip: vermeld duidelijker op jullie site dat het grenenhout uit Estland is en dat deze bossen worden onder FSC keur beheert. Deze belangrijke info heb ik van een andere leverancier moeten krijgen.

Communiceer duidelijker - Tijdens bestellen op de website konden we een leverdatum kiezen. We kozen 22 februari. Die dag kwamen bed en lattenbodem niet. Volgende dag belden we met de transporteur, n.a.v. gegevens in de email-orderbevestiging. Die zou contact opnemen met Kidsgigant en ons terugbellen. Dat gebeurde niet. Wij belden 26 februari opnieuw met de transporteur. Die zei dat er werd gewacht op de lattenbodem. We belden toen zelf maar Kidsgigant en kregen te horen dat de lattenbodem pas 17 maart kon worden geleverd. We vroegen of ze alvast het bed konden leveren. Op basis van de gekozen leverdatum, hadden we inmiddels een dag vrij genomen om het bed in elkaar te zetten, terwijl degene voor wie het bed was expres uit logeren was. Alles was dus op die datum gepland. Het bed kon echter niet eerder dan de lattenbodem worden geleverd. We annuleerden toen de bestelling voor de lattenbodem en spraken af wanneer het bed zou worden geleverd. Dat is toen goed gegaan. Bij een andere webshop hebben we vervolgens dezelfde lattenbodem besteld en die werd keurig binnen een week geleverd volgens afspraak. Verbeterpunten: Tijdens de gesprekken met de medewerkers van de transporteur of Kidsgigant bood niemand excuses aan en weinig uitleg. We moesten zelf achter onze bestelling aan, zelf erachter komen dat het aan de lattenbodem lag (of afwezigheid daarvan), zelf alternatieven bedenken. Kidsgigant kon zich niet flexibel opstellen (door bijv. het bed eerder te bezorgen dan de lattenbodem).

Dank u voor uw review. De lattenbodem was op het moment idd helaas niet op voorraad. De gekozen datum is echter een voorkeursdatum. Deze staat om dit soort mogelijk redenen niet vast, wij bevestigen deze tijdens het maken van de afspraak.

Dank u!

Pluspunten

Scherpe prijs en snelle levering

Pluspunten

Net en vriendelijk geholpen aan de telefoon om tot juist product te komen .

Weet ik zo niet eerste bestelling .

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Pluspunten

Er worden duidelijke afspraken gemaakt over de aflevering van het artikel.

We ervaren de website als gebruiksonvriendelijk omdat het lastig is iets erop te vinden en het bij het bestellen ook niet vlekkeloos verloopt.