Snelle reacties op email, mooi product

De bestelde producten waren snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit. Bij deelname aan de foto actie werd snel gereageerd op email. Helemaal top

Mooie glijbaan, keurige levering

Leuke roze glijbaan, past precies op speelhuisje. Snel bezorgd, aardige bezorger.

Goed en snel geleverd

Haken zijn goed alleen pieper de kunststof rolletjes behoorlijk tijdens het schommelen meer dan verwacht. Verder top product snel geleverd.

Mooie stevige schommelhaken.

Top product

Mooie schommelstoel lekker degelijk

De schommel is goed en snel geleverd. Het enige wat ik mis in de doos zijn twee ogen om te bevestigen waar ik de schommel aan kan hangen.

Uitstekende kwaliteit

Op tijd geleverd! Uitstekende kwaliteit! Goede prijs!

Heel tevreden over alles

Ik heb een schommel besteld en ben tot nu toe heel tevreden over alles. Omdat de schommel een verjaardagscadeau is en de verjaardag pas eind mei is, weet ik nog niet hoe hij bevalt. Maar in ieder geval heb ik vanaf het moment van de bestelling en het moment van bezorgen alleen maar positieve ervaringen. De website van De Bruine is heel duidelijk, de bestelling ging probleemloos en de bezorging ging nog sneller dan was aangegeven. Ik heb na ontvangst de doos wel even opengemaakt om te controleren of de bestelde schommel er ook daadwerkelijk in zat en ook dat zag er goed uit.

Snel geleverd , goed product

Heel tevreden !

Bij de zoektocht naar een maken van een mooie speeltuin ben ik bij jullie terecht gekomen. Ben blij dat jullie zich niet enkel richten naar de bedrijven maar ook naar de particulieren markt! Heel vlotte en overzichtelijke website, veel aanbod, en vooral goede opvolging met snelle levering naar België ! waarvoor dank! Kevin

Mooie grote ligschommel gekocht heel blij mee! Prima verzending en communicatie.

Overzichtelijke site, snelle levering, prachtige schommel weer!! Bedankt!!

Goede service, goed bereikbaar

Er was iets mis gegaan bij de transporteur waardoor we het pakket steeds niet kregen. Ze zijn goed bereikbaar, het wordt snel opgepakt en ik werd ook snel terug gebeld. Het duurde alleen wat langer voor ik het binnen had. De rekstok had alleen wel een scheur in t hout over hele breedte na een nachtje buiten. Ik heb dit (nog) niet gemeld.

levering correct en zoals beloofd

goed en een bedrijf om inde toekomst weer te benaderen voor een volgende levering

Prima aanbod, opvolging en levering!

Snelle levering goede kwaliteit

Duidelijke omschrijving en foto’s. Bestellen en levering ging eenvoudig en snel.

Prima produkt

Grondankers besteld. Prima verpakt en uitstekend te gebruiken.

Super service en netjes verpakt, snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt.

Product exact zoals omschreven compleet met schroeven, ringen enz.

Degelijk en goed geconserveerde (verzinkt) grondankers. Schommel staat nu stevig.

Heel degelijk materiaal en ruime keuze

Duidelijk website en vlotte levering.

Snelle levering en goede communicatie

Ik had 11 paalkappen besteld. Er waren er maar 10 op voorraad. Na een attente en uitstekende communicatie de bestelling in 2 keer geleverd. Helemaal top!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit materialen en redelijke prijs

Goede kwaliteit

Wat je krijgt is wat je ziet, goede kwaliteit. Bezorgingsdienst werkt niet heel fijn, maar uiteindelijk met goede klantenservice liep het soepel af.

Fijn contact en snelle verzending

Perfect!

Lage Rampertseweg 15 4307 NN Oosterland

+31 111 643 077

Over De Bruine Speeltoestellen

Bij De Bruine Speeltoestellen willen we voor ieder kind een veilige, uitdagende speelomgeving creëren waar ze urenlang speelplezier kunnen beleven. Daarom vinden wij het enorm belangrijk dat jij als klant tevreden bent en blijft over onze service en producten! Laat jij een review achter om onze toekomstige klanten te helpen?

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77