Snelle en goede service!

Prijs kwaliteit is in goede verhouding

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prijs kwaliteit is in goede verhouding
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Groen vloerkleed helemaal naar wens

Gisteravond om 21:00 bestelt en de volgende dag al in huis.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product mooi

Mooi vloerkleed

Snelle levering erg blij mee.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Oneerlijk bedrijf

Zat vlekje in gemeld terug gestuurd. Moet nu de helft betalen. Ga niet met dit bedrijf in zee. Er klopt niks van.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Bestellen gaat prima, retourneren is een drama

De bestelling ging vlot en was snel en op tijd binnen. Helaas was de kleurstelling vsn het tapijt net geen goede match, maar dat kan gebeuren. Het retourneren van het pakket was een drama. Afgezien van het feit dat de meeste postnl punten blijkbaar geen grote maten pakketten accepteren, waar Volero niet veel aan kan doen. Ik stuurde het tapijt retour (zelf verzending betaald), en toen ik een paar dagen na ontvangst (volgens track n trace) naar de status vroeg, was die nog niet verwerkt. Na 1,5! week geen teken van leven toch maat opnieuw contact gezocht. Oja, het tapijt was ontvangen en ze gingen het geld retourneren. Na 2 weken heb ik nu eindelijk mijn geld terug, maar het is 15 euro te weinig. Ik heb nu opnieuw contact gezocht met de klantenservice.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Prachtig kleed

Snelle service. Mooi kleed. Mooie prijs

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooi
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Grote keuze en prima aflevering.

Bestelling, communicatie en aflevering is prima geregeld.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Het product is in overeenstemming met het getoonde op de website.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Lang moeten wachten op levering.

Ik had ons vloerkleed besteld er stond bij 3 dagen levertijd, heb er 9dagen op moeten wachten. Moet zeggen de klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam. Het vloerkleed is helaas lichter dan de foto maar hebben hem wel gehouden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Is veel lichter dan op foto

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Na een probleem met een vloerkleed, dat 2 maanden binnen lag, werden wij netjes geholpen, we kregen gewoon een nieuw kleed netjes opgestuurd, en geen omruilkosten! Er wordt echt meegedacht en naar je probleem geluisterd! Kortom super fijn geholpen, we genieten nu van een nieuw vloerkleed! VOLERO is een topbedrijf en bevelen wij 100% aan! Dankjewel

• Beschrijf uw ervaring met het product Uitstekend

zeer positief

Duidelijke website; vlotte bezorging; geen problemen met ruiling; mailcontact is prettig; vooruit betalen en after pay zijn mogelijk. Al met al: de klant is koning. Geweldig.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product mooi kleed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik ben een tevreden klant.

Bestelling snel en goed ontvangen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Product is goed gekeurd.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Hoogpolig life.Niet goed afgewerkt. Niet tevreden.

Slecht.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Niet goed zoals OP de photo.
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Geld terug na retour duurt te lang

Na 7 nog geen geld retour. Weet dat het binnen 14 dagen wordt aangegeven, maar na 7 dagen nog niets terug stoort me enorm. Zeker omdat ik meteen na retour een ander kleed heb gekocht bij Volero en wel netjes meteen betaald heb. Doe het dus zo niet meer. Met vr groet Frans van Vugt

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie kleed

goed en netjes bezorgd

goed en snel bezorgd goed verpakt mooi kleed komt goed overeen met het plaatje van de site

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product rolt netjes uit krult niet om

Gewoonweg fantastisch

Aantal weken geleden mijn nieuwe kleed ontvangen, supersnelle levering en overal keurig van op de hoogte gehouden! Mijn kleed is superzacht en is makkelijk schoon te maken, precies zoals ook was beschreven! Geen woord van gelogen! (Nogal belangrijk met 2 jonge kinderen) Ik heb al mijn contacten verwezen naar jullie, gewoonweg fantastisch!

• Beschrijf uw ervaring met het product Fantastisch
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Top product maar vertraagde levering

Mijn ervaring was goed alleen was ik wat ontgoocheld aangezien op de website stond dat het tapijt op voorraad was en dus snel verzonden kon worden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik te horen dat het tapijt op bestelling was en kreeg geen leverdatum (vaag wel binnen nu en 2 weken). Maar voor de rest super product ! Is alleen niet goed zichtbaar op de site wat het materiaal in werkelijkheid is, was een beetje verwarrend aangezien het een heel ander materiaal was dan verwacht. Maar alweer, gewoon anders niet beter of slechter dus overall zeker een aanrader !

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super zacht en gewatteerde tapijt !
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en top kwaliteit!

Erg blij met mijn nieuwe vloerkleed. Hij werd snel geleverd. Kleed voldoet aan onze verwachtingen en grootte. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Groot aanbod en snelle levering

De site is zeer klantvriendelijk. Volero heeft een groot aanbod aan vloerkleden. De levering is zeer snel.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Precies zoals ik het voor me zag.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Vloerkleed al een week geleden teruggestuurd maar nog niets gehoord

Zou prettig zijn als ik mail kreeg ter bevestiging en ook dat geld teruggestuurd wordt

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product Vloerkleed te klein, teruggestuurd en grotere besteld
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Slechte kwaliteit voor een veel te duur kleed

Het kleed bij normaal gebruik na 3 weken gaan rullen en lelijke vlekken waar we met de pantoffels aan tafel naar TV kijken. Zeer ontevreden en Volero wil er niets aan doen, Heb de foto's meegestuurd en het lijkt mij stug dat de enigen zijn die zeer ontevreden zijn. Voor 269,95 hebben wij een zeer slechte kwaliteit vloerkleed gekregen waar we zo naar uitkeken. Mooie kleur dus vooruit dan maar meer betalen, en dan wordt je zo het bos in gestuurd! We zijn er ondersteboven van. Jammer van deze anti-reclame

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product slecht

Prima en snelle service

Binnen 1 dag lag het nieuwe kleed op de grond. Dus snel genieten

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

geweldig

snelle levering goed verpakt zeker om aan te bevelen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima ziet er mooi uit

Supermooi kleed

Altijd moeilijk om online iets goed te kunnen inschatten hoe het er in werkelijkheid uit komt te zien. De 2 weken bedenktijd gaven voor mij de doorslag om toch te bestellen. In het echt nog mooier als op de foto op de website. Ik ben zeer tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met het product Heel tevreden

Snelle levering, gewenste kwaliteit

Site is duidelijk, bestel en betaalproces ook. Tussentijdse informatie over tijdstip van levering is goed. Al met al goede ervaring!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prijs/kwaliteit in overeenstemming
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en veel keuze in verschillende maten.

Ik had een vloerkleed besteld met achter pay, omdat ik eerst wilde kijken of het wel stond. Dat was helaas niet het geval. Daarom teruggestuurd en een nieuwe besteld. Deze is wel goed! Super blij mee! En zoveel meer keus dan in de winkel.

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooi kleed