Wat je ziet krijg je ook♡♡♡

Wat een super ervaring bij Volero!! #Snel leverbaar # Makkelijk te bereiken,telefonisch en per mail # Wat je op de foto's ziet klopt ook # betaalbaar # goede kwaliteit # Top service

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Deze mat maakt onze nieuwe huiskamer compleet♡♡♡

Niks op aan te merken.

Snelle levering, producten zien er degelijk uit (qua kleur en uitvoering precies zoals op de website) en worden keurig afgeleverd!!

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Ja, wat kan je ervaring zijn met een rond kleed; precies de goede kleur en het staat fantastisch in ons nieuwe huis!
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn mat.

alhoewel ik tevreden ben over mijn aankoop ben ik minder tevreden over de levering. Het was heel moeilijk om mijn levering te volgen. het uur van levering klopte ook niet. Er stond dat er gelevrd was om 12u15 en er werd pas geleverd om 13u20.

• Beschrijf uw ervaring met product1 tevreden

Leuk kleedje prima quality

Snelle bezorging, prima verpakt, kleedje is leuk!

• Zou u product1 aanbevelen? Ja

Zeer snellen service dank je

• Beschrijf uw ervaring met product1 Zeer goed
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Netjes een bevestiging gekregen en op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Niet direct leverbaar door drukte maar ook dit is netjes gecommuniceerd via de mail. Ik zou zeker nogmaals hier bestellen!

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Precies zoals omschreven!

Snelle levering goeie kwaliteit

De gordijnen vallen soepel. Door de soepele stof die zacht aanvoelt en dichtgeweven is verduisterd hij goed. Als de gordijnen open zijn vallen ze in mooie slanke banen waardoor er optimaal licht en zon naar binnen kan komen.

• Beschrijf uw ervaring met product1 Soepel vallende stof
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Het kleed is erg mooi, voldoet aan mijn verwachring

De bezorging ging helaas minder goed; heb 3x een afspraak moeten maken om het kleed te bezorgen via DHL, ben 3x gewoon thuis geweest en tot 3x een berichtje gehad dat ze ons gemist hadden.... erg vervelend als je daar vrij voor neemt!

• Beschrijf uw ervaring met product1 Mooi

• Beschrijf uw ervaring met product1 Goed

Snelle en correcte levering

Snelle levering met een prachtig kleed. Heel fijn dat we een bedrijf hebben gevonden die grotere kleden heeft dan standaard en ook voor een nette prijs. Kleed exact als op de site.

• Beschrijf uw ervaring met product1 Ziet er top uit
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Shaula, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Fantastische collectie, veel keus, snelle levering!

Fantastische collectie, keuze te over voor een meer dan redelijke prijs! Precies hét karpet in de juiste maat én kleur gevonden! Dit vonden wij verrassend. Direct besteld dus.... Met een vraag over de levertijd, had ik een mail gestuurd welke per direct duidelijk werd beantwoord. Levering was keurig op tijd en werd zelfs bij mij aan de deur afgeleverd (appartement) Zeer benieuwd hebben wij het karpet uitgepakt en neergelegd. Precies zoals op de foto’s in de webwinkel....Prachtig! Kortom; mochten wij weer wat nodig hebben dan zouden wij zeker weer bij jullie bestellen! Top!

• Beschrijf uw ervaring met product1 Materiaal is prettig om te stofzuigen
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Inge, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Snelle prima levering van mooie salontafel.

Zie boven😄

• Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Klant, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Klantvriendelijk, mooie producten, goede service!

Heb een prachtig vloerkleed en stoelen uit de kickcollectie bij jullie besteld. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, mooie producten van goede kwaliteit voor een zeer nette prijs! Mijn huisje is nu weer net meer mijn thuisje! Ook zeer snelle, vlotte service! Top!

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Super mooie producten, mooie kwaliteit, mooie prijs.
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Barbara, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Super snelle levering en mooi product

Precies zoals op de foto. Binnen 24 uur geleverd en helemaal naar wens. Wij zijn erg blij met onze lamp van Volero!!

• Beschrijf uw ervaring met product1 Stoere tafellamp
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Linda, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

snel, mooi artikel en leuk geprijsd.

• Beschrijf uw ervaring met product1 staat leuk
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Jacky, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Erg snelle levering en kwaliteit van product boven verwachting.

Snelle levering en kleuren en materiaal van goede kwaliteit.

• Beschrijf uw ervaring met product1 Goed
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Goede service, snelle zorgvuldige levering.

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Mooi vloerkleed, voldoet aan de verwachtingen.
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Sanne, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Makkelijk besteld, snel geleverd en prima product!

Goede ervaring omdat het hele bestelproces en de levering vlotjes verliep. Ook het product zelf was zoals verwacht en gehoopt.

• Beschrijf uw ervaring met product1 Goede kwaliteit
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Margreth, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Super snelle levering

Binnen 1 dag mijn bestelling ontvangen, supernetjes ingepakt! En wat een mooi kleed, Ben er zo blij mee....top!

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Ontzettend blij mee!
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Jose, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Super mooie kleden

Ik heb mijn bestelde vloerkleden keurig ontvangen. De vloerkleden voldeden aan mijn verwachting. En de kwaliteit is uitstekend.

• Beschrijf uw ervaring met product1 Perfect
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Janny, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Goede service. Prijs kwaliteit goed. Een aanrader.

Goede service. Prijs kwaliteit goed. Een aanrader.

• Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Karina, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Snelle, duidelijke afhandeling, houdt zich aan afspraken

Twee kleden besteld die na bestelling niet beiden direct geleverd konden worden; ik mocht kiezen of ze tegelijk zouden komen of na elkaar Bij retournering van 1 van de 2 keurig en duidelijk geholpen. Prima service! Het gehouden kleed is supermooi en heerlijk zacht voor een laagpolig tapijt. Kleur precies zoals op website.

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Kleur en kwaliteit naar verwachting en zoaks gwtoond op website
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Lia, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Mooi kleed snelle bezorging

Kleed oogt in onze kamer meer als groen dan grijs, maar dit kan ook komen door de groene bank die er bij staat. Wij hebben het kleed wel gehouden ivm een goede prijs en het misstaat niet

• Uw oordeel over product1
  • Beschrijf uw ervaring met product1 Makkelijk schoon te houden, wel meer groen dan grijs
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Ellen, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

HEEL tevreden

goede kwaliteit voor zijn prijs.. goed en snel geleverd.. goed ingepakt.. TOP!

• Beschrijf uw ervaring met product1 top
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Jenny, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Prima artikel naar mijn wens

Zeer tevreden vlotte levering

• Beschrijf uw ervaring met product1 Mooi naar onze wens
  • Zou u product1 aanbevelen? Ja

Beste Hans, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Over Volero