Goed voordelig snel

Eerst werd er een kleed geleverd en deze was niet de juiste kleur...stond wel op de verpakking en moest dus worden omgeruild! Dit ging zonder problemen en toen was t wachten tot deze binnen was bij volero want hun leveren pas uit als die binnen in Het kleed zoals ik besteld had is vandaag geleverd en ja ben zeker tevreden... Ook klantcontact is positief zowel aan de telefoon als mail Ik ben zeer tevreden!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prijs kwaliteit goed!

Gewoon helemaal tevreden

We hadden een mooi kleed waarop helaas wat vlekken gekomen waren. Jammer zeker omdat deze na verwijdering witte plekken achter lieten. We moesten dus een nieuw kleed kopen. Gekeken en gezocht en kwamen op een zeker moment op de website van VOLERO. We zagen een prachtig kleed (heel anders dan ons vorige kleed) en waren verrast over de prijs die daarvoor gevraagd werd. Nog even contact met de Klantenservice omdat wij een specifieke vraag hadden maar daarna was het niet moeilijk om een besluit te nemen. Na de bestelling duurde het slechts 2 dagen voordat het kleed netjes verpakt geleverd werd. Het kleed zorgt voor een surplus van onze inrichting. Snel gevonden, Snel geleverd, Goede Klantenservice....dus Zeer tevreden!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product mooie kleuren, stevig kleed dat op onze plavuizen strak en stevig ligt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede communicatie en vriendelijke hulp servicedesk

Ik werd netjes gemaild over mijn bestelling van 2 vloerkleden, dat er 1 reeds op voorraad was en of ik deze eerder wilde ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Denise, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Geweldig,mooie kleuren,staat erg leuk,top👍

Ben er blij mee ,precies wat ik wilde.

• Beschrijf uw ervaring met het product Staat erg leuk
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Tony, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

niet echt heel super

4 november besteld en betaald en nu 14 nov alleen me vloerkleed binnen , maar nog geen tafeltjes

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Lydia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te moeten vernemen dat het uw tafels nog niet geleverd zijn. Bij deze wil ik u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan verder gaan kijken waar het mis gaat en het zo snel mogelijk recht zetten voor u. Groeten, Volero

super tevreden!!

snelle levering en track en trace volgen. goede kwaliteit en betaalbaar.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Riek, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Besteld en binnen één dag in huis TOP!

Ik ben zeer tevreden over het product zoals ook de kwaliteit, ik heb het product besteld en het werd de volgende dag al geleverd! Ik kon ook nog wensen aangeven mbt de levering TOP!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals verwacht
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Janine, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Efficiënt en makkelijk.

Ik heb makkelijk op de site gesurft. K9n ook via de chat makkelijker mijn artikel vinden. Maar 1 min punt, er stond voor 23 uur bestellen morgen in huis. En dat was nu niet het geval.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Nella, Bedankt voor je mooie 3,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! Op onze website staat voor 21:00 u besteld is de volgende dag in huis. Waar heeft u precies uw vermelding gezien? Verder wensen we je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Trage levering

Op de site stond voor 19.00 besteld, volgende dag in huis. Dus niet, ze hebben het nu aangepast op de site.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Toch dunner dan ik dacht
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de levertijd langer was dan aangegeven. Soms kan het inderdaad voorkomen dat mijn collega's hier nog mee bezig zijn. Excuus voor dit ongemak. Bij deze wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Prima service! Vlotte afhandeling!

Snelle levering!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie kleuren, prima kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Wiek, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Leuk kleed in de goede kleuren, niet duur en snel in huis.

Tijdens mijn zoektocht naar een vintage kleed kwam ik met een vriendin bij Ikea. Ik wilde niet te veel geld uitgeven, maar het enige kleed dat in de richting kwam was groen, niet mijn kleur. Haar dochter heeft een kleed dat volgens haar aan mijn wensen voldeed en via haar ben ik bij Volero terecht gekomen. HEEL GOED BEVALLEN.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Staat erg leuk in mijn modern ingerichte kamer.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Carla, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Levering binnen 2 dagen na bestelling, geweldig!

Lang op zoek geweest naar zo’n groot tapijt. Staat heel mooi onder de tafel van 2,40x1,00m!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Jose, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Snelle bezorging

Mooi kleed. Netjes afgewerkt

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Klant, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

mooi kleed. snelle levering

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Theodoor, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Ziet er goed uit. Ben er heel mee

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Coby, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Heel fijn vloerkleed

Precies zoals op de afbeelding. Ik vind Volero echt een top site!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooi vloerkleed en past precies bij mijn interieur
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Daan, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Afgezegd

Ik heb het niet ontvangen omdat dat ik hebt afgezet the bestelling

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Hanan, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te moeten lezen dat u afstand heeft gedaan van uw bestelling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog eens helpen aan een andere bestelling. Groeten, Volero

Gewoon top!

Ben erg tevreden over de service, de kwaliteit van het product en het is.ook fijn dat je eerst nog even bedenktijd hebt voor de definitieve aankoop..al.met al een goede webshop.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Supermooi wn erg blij mee
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Bianca, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Keurig

Netjes en snel geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Moet hem nog ophangen maar ziet er goed uit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Ina, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Ik ben superblij met ons vloerkleed. Het staat prachtig in de woonkamer, voelt heerlijk aan onze voeten en heeft mooie patronen. De levering was ook netjes binnen de genoemde datum.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer tevreden
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Souhad, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

slecht afgewerkt product geleverd

Op meerdere plaatsen bij de planken zitten gaatjes terwijl daar geen schroeven in moeten. En bij 1 buis is één kant van het metaal opengebarsten.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zie boven
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te moeten vernemen dat het product niet naar behoren bij u is afgeleverd. Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Dan kunnen zij u wellicht verder helpen kijkende naar een oplossing. Groeten, Volero

Super mooie vloerkleden

Super mooie vloerkleden goede kwaliteit Snelle service contact gehad met medewerkster zeer goed geholpen👍🏻 Voor vloerkleden ben je hier op goede adres👌🏻 Mvg Angela

• Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Angela, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Super geregeld

Om 20.00 uur savonds besteld en volgende ochtend al afgeleverd TOP! En dochterlief helemaal blij met haar cadeau

• Beschrijf uw ervaring met het product Super leuk wandrek
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Miranda, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Uitstekende informatie over levering

De informatie voorziening vanaf bestelling tot aan de levering is helder en duidelijk

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie kwaliteit vloerkleed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Ronald, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero

Mooi kleed goeie kwaliteit. En na een vraag van mijn kant ook prima geholpen door Volero. Kortom ik ben reuze tevreden en mijn volgende kleed bestel ik weer bij jullie.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Het is een prachtig kleed heel blij mee
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Pia, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero