Was voor het eerst op deze side. Veel keus, goede aanbiedingen. Makkelijk te bestellen en goede afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hangt heel mooi aan de muur

Ik vind het alleen jammer dat ik geen kortingsbon heb ontvangen van €10..bij een volgende bestelling.daarbij jullie dat wel aangeven als je een nieuwsbrief wilt ontvangen...dus heb ik nu geen korting bij me bestelling jammer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke webstore snelle soepele levering

Hadden we een vliegend buitentapijt besteld? Door de snelle levering leek het wel zo. ‘s avonds besteld andere dag al binnen. Kleed ligt nu heerlijk op ons terras. Kwaliteit en kleur naar onze zin en nu lekker lang buiten op de blote voetjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer selle levering, top!

Mijn eerste ervaring is prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle en correcte levering.

Rond 18.00 uur besteld. Volgende dag prachtig vintage tapijt ontvangen rond 12.00 uur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede en snelle service!

Vandaag de 4 gratis stalen ontvangen die ik zondag heb besteld... wat een mooie service! Wanneer de kozijnen geplaatst zijn, doen we een aanvraag voor het gratis inmeten en dan bestellen! Tot op heden zijn wij zeer tevreden...

Super goede service

Mijn ervaring met Volero is super, goede en snelle service. Geen lange wachttijden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering tegen een prima prijs

fantastisch!

de dag na mijn bestelling kwam het supergave kleed! Ik kon echt meteen mijn kamer een nieuwe look geven. Fantastisch gewoon!

Geweldig mooi buitenkleed

Ik heb bij Velero een super mooi buitenkleed bestelt, makkelijk in onderhoud en de prijs was prima. Ben er heel blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Arna, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service!We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Leuke spullen voor de tuin en voor in huis en betaalbaar. Veel aanbiedingen en een goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marjolein, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Helemaal top!

Twee rieten vloerkleden besteld, een rond kleed voor onder de tuigleren vlinderstoel op de slaapkamer en een groot rechthoekig kleed voor onder de rode bank de woonkamer. Beide kleden zijn geweldig! De service is super! Het grote kleed had ik per ongeluk een verkeerde afmeting besteld. Dit is binnen heel korte tijd opgelost door de vriendelijke medewerkster. De vragen die ik per mail stelde zijn nog dezelfde dag, soms zelfs binnen minuten beantwoord. Complimenten voor deze service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Syl, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Fijne webshop, mooie producten!

Een overzichtelijke webshop, snelle bezorging, goede retourservice. En niet te vergeten: een prachtig kleed voor een hele goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Valesca, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Vlotte levering en kwaliteits product

Vlotte levering en kwaliteitsproduct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Raphael, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Alles is perfect afgeleverd. Erg mooi kleed, en voelt stevig aan. Ik kan niet wachten tot die grote ook binnen is, dat maakt het huis helemaal af. Daar zat helaas een lange levertijd op maar daar ben ik over geïnformeerd en ik vindt het de moeite waard om daar op te wachten. Het enige wat niet klopte was van DPD. Ik kon via de tracking link mijn afleveradres veranderen. Aangezien ik niet thuis zou zijn heb ik het veranderd naar een winkel in de buurt zodat ik het na mijn werk daar op kon halen en geen buren hoef lastig te vallen met zo'n lomp pakket. Hadden ze het toch bij de buren afgeleverd en die link gaf ook nog aan dat het een dag later zou komen. Dus dat is niet betrouwbaar maar met Volero zelf heb ik goede ervaringen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Maya, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop en onze service! En wat jammer om te horen dat DPD niet doet wat u heeft aangegeven. Dit zullen wij dan zeker ook bij hen aankaarten! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Goede prijs- kwaliteit, uitgebreide keuze en snel bezorgd

Goede prijs- kwaliteit, uitgebreide keuze en snel bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Cees, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Top prijs en kwaliteit verhouding

Goede service een snelle levering goede klanten service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Connie, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Top service en zeer vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ellie, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Mooi product!!

Mooi product en keurig op tijd bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marianne, Bedankt voor je mooie 4-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Prima.

Fijne website, vlotte afwikkeling.....mooie trolley.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Anky, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Supersnelle levering zeer tevreden over mijn jutte kleed. Is zoals op de foto

Ik hèb een rond jutte kleed besteld. Super blij mee. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker nog is wat kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Linda, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Mooi kleed, lage prijs

Vlot geleverd; prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Monique, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Heel tevreden

Het kleed werd keurig in plastic aangeleverd. Het ziet er in het echt nog beter uit als op de foto. Het staat prima in de kamer en de kwaliteit lijkt prima in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Klant, Bedankt voor je mooie 4,5-sterren beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, de snelle levering, en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met je product en uiteraard zien we je graag terug! Groeten, Volero.

Zie onderstaand

Ik vind het kleed heel mooi,alleen had antislip kleiner dan het kleed omdat er geen maat zoals mijn kleed 230 x 330 bij stond,ik heb er nog een vraag over gesteld om de precieze maat te kunnen kopen maar daar geen antwoord op gekregen,jammer nu is het net niet antislip genoeg en misschien gevaarlijk!!!

Leuke betaalbare producten

Leuke producten aan betaalbare prijzen, bestelling werd snel en correct geleverd. Wellicht bestel ik hier vaker in de toekomst !

Over Volero

Filter op Taal