Komen afspraken niet na, lange levertijd!

Bezorging liet heel lang op zich wachten! Na bestellen stond er 5-8 werkdagen levertijd en een week later 1-3 werkdagen. Maar ik heb 5 weken op mijn kleed moeten wachten. Steeds hetzelfde antwoord van de klantenservice maar geen compensatie na dit gevraagd te hebben. Na het bekijken van de reviews ben ik niet de enige! Denk niet dat ik hier nog snel zal bestellen. Zou overigens ook nog een kortingscode bij mijn bestelling ontvangen en deze ook nooit gehad, deze was eigenlijk voor een vriendin maar die gaat nu natuurlijk ook niets meer bestellen bij jullie.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Met het product is niet mis, ook al komt het uit China

Zeer slecht

Weken wachten dan bel je krijg je te horen de boot had vertraging maar je vloerkleed is in ons magazijn gaat de deur uit volgende week is het bij u. Na 10 dagen maar is mailen krijg je exact het zelfde verhaal ik zeg annuleer de bestelling maar uw vloerkleed word volgende week bezorgd ik zeg oké als jullie dat beloven heb ik er vrede mee. Krijg ik na een paar uur van een andere dame weer een mail dat kan ik niet beloven komt pas als het goed is over 2 weken bij ons binnen. Als het goed is krijg ik nu een creditnota. Ze beloven binnen een week te leveren alleen maar verhalen krijg je te horen waar je bestelling is . Zal nooit meer wat bestellen en kennissen advies geven om bij Volero te bestellen.

Slechte service, geen garantie

Een van de twee bestelde tapijten blijft opkrullen en het probleem neemt toe. Er wordt nalatig gereageerd op deze klacht. Er wordt geen oplossing geboden. Het item en de bijhorende klacht valt binnen het Wettelijke garantietermijn. Hun beroepen zich op de Wettelijke twee maanden die de klant heeft om de gebreken te melden.

• Beschrijf uw ervaring met het product Slechte kwaliteit

Veel te lange levertijd

Een zwart hoogpolig kleedje van 80cm besteld. Bevestiging ontvangen met daarop de te verwachten levertijd van 10 weken... voor een product van onder €40! Klantendienst gemaild dat ik dit belachelijk vind en de order misschien wel wil annuleren. Vervolgens ontvang ik een vriendelijke mail waarin een ‘lijst’ met alternatieven wordt aangeboden. De ‘lijst’ bevat slechts 2 artikelen. Waarvan 1 wit exemplaar. Ik laat het nu voor wat het is maar ik zal Volero niet aanbevelen. Had ik de reviews maar eerder gelezen. Het bedrijf komt betrouwbaar over omdat ze veelvuldig tv-reclame maken. Niets is minder waar...

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet van toepassing

zeer slecht

een aanbieding wat niet leverbaar is, dan uiteindelijk is het er dan is, word verstuurd, maar vervoersbedrijf bedrijf is pakket kwijt, na even googlen met mij vele andere, bedrijf is niet te vertrouwen geen manager of baas in de buurt, vanwege corona wat een slappe hap, maar laat het er niet bij zitten, kortom trap er niet in mensen!

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product niet ontvangen
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Kleed binnen een halfjaar alle kleur verloren

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ons kleed van Volero lag niet in direct zonlicht (noordkant vh huis) maar had al na een halfjaar bijna geen kleur over.

Bestel hier nooit!

Vloerkleed besteld op 30 november, volgens de website 1-2 weken levertijd. In de bestelbevestiging lees ik uiteindelijk 3 weken. Ik dacht OK, dan heb ik het nog voor kerst (was een kerstcadeau). Intussen zijn we 20 februari, en heb ik nog steeds geen vloerkleed! Bij elk contact met de klantendienst word ik aan het lijntje gehouden, telkens was er een vertraging bij de leverancier, maar zou het 2-3 weken later verzonden worden.. geen proactieve communicatie whatsoever. als ik hieronder de reviews lees, mag ik me ook nog eens aan een vloerkleed van slechte kwaliteit verwachten. Bij deze is mijn keuze gemaakt: ik ga een poging doen om mijn geld terug te krijgen!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Vreselijke service!

Drama

Een zeer slechte webshop. Die belofte niet nakomt.

Wat een drama winkel

Kleed besteld bij deze winkel, kleed op tijd geleverd maar beviel niet. Betaling via afterpay. Kleed was niet conform onze verwachting dus teruggestuurd op mijn kosten via Gls. Na 2 weken nog geen bericht dat mijn retour was ontvangen dus e-mail gestuurd. Bleek mijn retour zoek. Uiteindelijk retour terecht na 2 weken. Binnen 2 weken zou Volero mijn retour verwerken. In de tussentijd ontvang ik diverse betalingsherinneringen van after pay maar ja kleed was tijdig geretourneerd. Volero heeft er in plaats van 2 weken bijna 3 weken over gedaan mijn retour te verwerken waardoor ik bij afterpay inmiddels 15 euro incasso kosten moet betalen. Uiteindelijk heb ik afterpay maar volledig betaald en Volero gevraagd mij de 15 euro incasso kosten te crediteren. Helaas werkt Volero hier niet aan ik moet het zelf maar regelen met Afterpay. Maar ja mijn retour 2 weken vermist en de administratieve retourverwerking duurt ook nog eens 3 weken. Wat een drama service. Ik zou hier echt nooit meer wat kopen en adviseer u hetzelfde...

Slecht

Ik heb een groot vloerkleed besteld en op het moment van bestelling stond er op de website dat deze op voorraad was. Dat bleek dus niet het geval. Ik moest daar zelf achteraan want van Volero krijg je geen mail dat het langer Gaat duren. Iets langer betekend: 3 maanden verder. Volero heeft wel het bedrag geïncasseerd van een 400 euro maar levert geen product. Zeer slecht! Als ik zo naar andere reviews kijk mag ik hopen dat de kwaliteit van ons vloerkleed niet te wensen overlaat want dan gaat hij wel terug!!! Ik zou het iemand afraden om bij Volero te kopen. Als je er zelf niet achteraan gaat wordt je niet op de hoogte gehouden van jou product! Zeer slechte service. En nu nog maar afwachten hoe de kwaliteit van het tapijt is

• Beschrijf uw ervaring met het product Slecht
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Zeer slecht: absoluut af te raden

Het "hoogpolig tapijt" is een trieste, ruwe en lelijke vod. Het tapijt lijkt absoluut niet op de foto op de site. De kleur is helemaal niet zoals die hoort te zijn. Retourneren lukt niet (tenzij je op eigen kosten de portkosten betaalt).

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer slecht

Koop hier niets!

Ga er niet vanuit dat ze in huis hebben wat ze aanbieden. Als erbij staat dat het 1-3 werkdagen duurt voordat je het betslede binnen hebt dan krijg je vervolgens een mail dat het 10-12 weken kan duren. Misleidende website!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Slecht

Afzetters

Vloerkleed en schapenvacht besteld. Dit ter waarde van ongeveer 220€. Vloerkleed aangekomen en niet zoals op de foto (op foto vrij basic kleuren in het echt met rood en blauw), deze teruggestuurd waarvoor 20 euro retourkosten. Uiteindelijk na lang wachten en mailen geld teruggekregen maar 8 euro te weinig. Dit omdat het ander artikel niet duur genoeg was om gratis te verzenden!!! Foeifoeifoei schandalig! Duur schapenvacht!

Tevreden!

Kleed vrijdag besteld, maandag geleverd. Kleed is precies als op de foto’s op de site. Enige nadeel is dat het kleed schuift maar dat is makkelijk op te lossen. Tevreden met Volero dus!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Slechte kwaliteit kleden, slechte klantenservice

Erg ontevreden over deze winkel. Bij ons kleed lieten binnen enkele weken lusjes los waardoor de donkere laag eronder zichtbaar werd. Contact opgenomen met de klantenservice en foto's gestuurd, waarna eerst werd verteld dat waarschijnlijk voor onszelf komt, en in latere mails dat dit normaal is bij sommige kleden. Dit spreekt elkaar dus tegen. Hier zijn wij het niet mee eens, en we willen herstel of een nieuw kleed. Hier hebben wij (op basis van het consumentenrecht) recht op, omdat het binnen een half jaar is opgetreden, maar dan kom je de starheid van Volero tegen. Ondanks herhaaldelijk wijzen op onze rechten, blijven ze bij hun standpunt. Het lijkt erop dat juridische stappen nodig zijn om ons gelijk te halen. Conclusie: als je hier iets koopt, dan mag je hopen dat je de klantenservice niet nodig hebt, want ze zijn zeer slecht in klachten oplossen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Slechte ervaring, kleed laat na enkele weken al lusjes los

negatief

Het vloerkleed is opgehaald 2 weken geleden en we hebben nog steeds het geld niet terug.

zeer slechte service

De kleden worden veel later als beloofd geleverd. Steeds moet ik zelf informeren naar de status. Bij tijdig annuleren worden de kleden toch geleverd. Steeds e-mailen met klantenservice die beloftes doen en niet nakomen. Ik moet de kleden terugsturen. Na 4 dagen maar wel zelf een e-mail gestuurd. Krijg een standaard e-mail dat de kleden zijn ontvangen en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug krijg. Mijn geld staat inmiddels al 4 weken op hun rekening! Zeer slecht, geen enkele vorm van excuus over gang van zaken. Bezorgdiensten worden als excuus voor late levering gebruikt. Waarom kunnen andere leveranciers wel op tijd leveren? Het ligt niet aan de bezorgers maar aan Volero.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product slecht
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Mooie duidelijke webwinkel, groot assortiment

Had het vloerkleed al een paar keer voorbij zien komen op Facebook. Uiteindelijk de stap genomen om te bestellen en wouw! Wat een prachtig vloerkleed in het echt. Zet hem goed door zo!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prachtig
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Fijn geholpen, klantvriendelijk bedrijf!

Onlangs bij Volero een vloerkleed in de showroom gekocht, fijn en vriendelijk geholpen door de dames in de zaak. Veel keus, in diverse prijsklasse en kwaliteit. Door de vele bestellingen die de afgelopen maanden binnen zijn gekomen en de Corona perikelen moesten we een paar weken wachten, maar meer dan begrijpelijk uiteraard!

mooi vloerkleed

Heb een mooi vloerkleed voor in de woonkamer, fijn geholpen aan de telefoon. De hond is er ook heel blij mee en slaapt er heerlijk op!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed, lekker zacht
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Heel erg blij met mijn nieuwe jute kleed

Mijn nieuwe jute vloerkleed staat echt prachtig in mijn slaapkamer. De kwaliteit is goed en stevig! Mijn nieuwe eye-catcher heb ik wel gevonden hoor bij Volero! Bedankt voor de service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Top vloerkleed

Fijne ervaring

Goede kwaliteit vloerkleed en snelle levering. Helemaal tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Nooit meer

Vier tapijten besteld, waarvan twee XL jute tapijten. Bij (tijdige) levering bleken die er helemaal niet zo mooi uit te zien als op de website. Grauw i.p.v. fris. Op het ene tapijt zaten vlekken en het andere tapijt was superstoffig en net tweedehands. Allebei stonken ze naar schimmel en waren ze niet perfect afgewerkt. Klantendienst gecontacteerd en ze mochten geretourneerd worden. Verzendkosten €25 zijn wel ten laste van de klant. Als je producten verkoopt van ondermaatse kwaliteit, laat je je ontevreden klanten toch niet opdraaien voor de retourkosten? Ik koop uiteraard nooit meer iets bij Volero.nl.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zie boven

Slechte voorlichting over levering

Tapijt besteld en op de site staat tot 2 weken levertijd. Betaling gedaan en vrijwel direct erna de mail gekregen dat het 3 tot 5 weken kan duren. Na 6,5 week nog geen kleed ontvangen en ook nog onbekend wanneer deze komt.

• Beschrijf uw ervaring met het product Kan ik niet beoordelen. Ze leveren niet
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Mooie site en kleden, geen levering...

Wachten inmiddels 8 weken op onze bestelling, aantal keer gebeld. Half juni en begin juli met telkens het bericht dat "de container volgende week binnenkomt". Zojuist weer proberen te bellen, echter geen gehoor wegens "technische storing". @Volero, kunnen jullie contact opnemen om de bestelling te annuleren/anderzijds binnen 3 werkdagen te leveren?