Snelle levering!

Slechtste kwaliteit

Had mijn gympen nog maar na 1,5 week gingen er stukjes leer los en kapot, heb het retour gestuurd maar tot op heden niks vernomen het is een week geleden retour gestuurd ze kosten effe nu 80 euro dan verwacht je toch de beste!!! ! Vraag mij af of zr hier nog wat aan gaan doen

Schoenen prima, communicatie slecht

Ik heb te grote schoenen besteld, gelijk een maat kleiner besteld maar er zat geen retour sticker bij dus ik moest €7,95 betalen bij het postkantoor, contact over gezocht maar krijg na 3 mails geen antwoord van ziengs. Verder wel tevreden over mijn aankopen die ik er heb gedaan.

Mooie laarsje

Snelle bezorging en dat je de bezorging kunt plannen. Een mooi laarsje en lekker warm en zit prima.

Nette prijzen,vlotte bezorging

Mijn ervaring was goed

Ik werdt goed geholpen ze waren vriendelijk kom graag weer

Mooie comfortabele laarsjes.

Altijd goede ervaringen met het bestellen bij Ziengs

Tevreden en keurig afgeleverd

Snel ontvangen

Mooie schoenen van skechers gekocht. Snel en netjes ontvangen.

Aandacht

Correct-Deskundig

Prettige service in de winkel en bij de bezorging thuis

In de winkel werd ik prettig geholpen en geadviseerd over de juiste maat. Deze werd vervolgens supersnel thuis bezorgd. Leuke sortering van schoenen en laarzen.

Mooi op tijd bezorgd.

Snelle bezorging, goede communicatie.

Perfect!

Vlot en correct afgehandeld.

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling al binnen.

Snelle levering.

Snel en correct na een dag geleverd.

zeer slechte ervaring

Ik heb schoenen bij Ziengs besteld, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik heb ook geen enkel track & trace bericht ontvangen. En ook geen bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest. Wel ontving ik ineens dat mijn schoenen naar Ziengs zijn teruggestuurd. RA RA RA hoe kan dat? Als ze ergens lagen waar ik ze had kunnen ophalen had ik toch graag een bericht ontvangen daarvan. Ik zie terugbetaling van de betaalde schoenen graag asap tegemoet. m.vr.gr. J. Ledeboer

Niets op aantemerken

Gegaan zoals je hoop dat t gaat.

In de winkel was de schoen niet verkrijgbaar, in de winkel de bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Dat was reuze vlot en de schoenen zitten prima

Weer een prima product

Fijne sneakers tegen een betaalbare prijs, weer een goed artikel van Ziengs.

Alweer geweldig!

Prachtige schoenen, waar ik deze en volgende winters weer blij mee zal zijn

Snelle levering, product zoals omschreven,goede pasvorm mooie laars.

snel en goed bij bestelling

Goed maattabel dus kan snel je maat vinden en besteld en snel ontvangen.

Door review te lezen vaak goede keuze gemaakt

Door de Corona periode vaak online besteld. Mijn keuze buiten wat ik mooi vindt mede bepaald door ervaringen van anderen. Prijs/kwaliteit en pasvorm. Toch niet mooi dan retour. Maar meestal zijn het blijvertjes. En geen spijt. Veel merken dus keuze. Mijn ervaring is dus prima. Het laatste paar was een aanbieding maar geen rits. Door ervaring van anderen toch geprobeerd en idd geen probleem. Maar iemand met een hoge holle voet? Daar lijkt mij deze laars een beetje lastig met instappen. Kwaliteit is prachtig. Ik kom de winter wel door, goede grip vd zool en stevig leer.

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!