Was een snelle levering, prima verzorgd

Werd al snel bezorgd, helaas moest het terug sturen omdat het niet paste. Het geld retour krijgen duurt wat langer helaas, tot nu toe nog niet ontvangen.

Prachtige schoenen

Hele mooie schoenen, goede prijs, snelle levering thuis

alles vlot en keurig afgehandeld

snelle levering en afhandeling bij retourneren

Sylvia van der burg

De slippers goed en mooi

Verliep soepel.

In de winkel was mijn schoenmaat niet op voorraad. Maar de medewerker bestelde deze voor mij op de site. In no time had ik de schoenen in mijn maat in huis.

geen problemen met bestellen alles verliep vlot. levering mooi op tijd zoals afgesproken. Ontvangen materialen goed eenvoudig verpakt . Ontvangen pantoffels zitten prima.

Ging goed

Magnifiek!!

De verkoopster heeft de bestelling in de Ziengs winkel geplaatst. Heel vriendelijk en accuraat!! Zoals ze al zei, was de bestelling binnen 3 werkdagen bij mij thuis bezorgd. Ben zeer tevreden!!

Netjes geleverd, maar geen mails ontvangen

De bestelling verliep netjes en vlot, de levering ook. Alleen na bestellen geen bevestiging via Mail gekregen, ook geen updates of factuur. Pas bij track en trace dhl het eerste bericht. Mogelijk omdat ik mij ooit heb afgemeld voor de nieuwsbrief?? Dit zou toch gescheiden moeten zijn.

Snel en goed ontvangen

Makkelijk bestel site en met snelle uitgebreide zoek mogelijk

Altijd een snelle services en de maat is ook goed

Ik heb de bestelling niet mogen ontvangen. DHL heeft de bestelling retour afzender gestuurd.

Geen ervaring, helaas.

Beste klant, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt omdat DHL deze heeft geretourneerd. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Ziengs Schoenen

Heel goed!!

Keurig op tijd en netjes op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Prima service in Roermond

Schoenen gezien in Roermond. Helaas niet in mijn maat. Besteld en de volgende dag thuisbezorgd.

Customer de doesn’t reply to my messages

I ordered shoes 14th Feb and put correct address for delivery, but in the end DHL has indicated that the address is unknown or incorrect, return to the sender. Customer service recommended me to wait when parcel comes back OR place new order and paid again. I did it! But since 19th Feb I haven’t received any updates from customer service about my first purchase. I’ve sent 2 email and no reaction. As a customer, I did everything correct and don’t understand why I have to pay twice and try to reach out customer service for answers?

Dear Customer, thank you very much for your review, I can imagine that it is annoying that you have not received a response. Can you send us an email with the order number? Customer service is happy to help you find out what went wrong. We apologize for the inconvenience. Regards, Ziengs Schoenen

Helemaal goed

Goede en snelle service.

Maar niet voorradig in winkel waarop de goede maat online besteld is en de volgende dag thuis afgeleverd

Super snelle service

Super snelle bezorgservice

Snelle levering, toffe schoenen

Heel blij met mijn nieuwe schoenen. Supersnelle bezorging, de volgende dag al in huis.

snelle levering en prima prijs

fijne sneakers besteld die met een sneltreinvaart werden bezorgd, ik ben tevreden!

Prima ervaring

Bestelling gedaan. 1,5 dag later was het binnen. TOP!

Het gekochte artikel netjes en op tijd geleverd

In de winkel prima, een week na aankoop nog niets ontvangen

Weborder 2677694 schoenen, € 199,00. Op 23/2 gekocht bij Ziengs Emmen. Op dat moment niet in de winkel. Wel elders op voorraad. Zou op 26 of 27 geleverd worden, in het uiterste geval op 28/2. Ik heb een DHLapp. Daarin staat o.a. ingepakt, overgedragen en aangekomen in de regio op 27/2. Gister 29/2 mailtje gestuurd naar uw serviceafdeling. Ik kreeg van mw Jolanda snel bericht terug dat het onderweg is. Ik vind het lang duren, vertrouw erop dat het goed komt. Tot nu nog geen sterren voor u. Wellicht tzt

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.