Ik ben goed geholpen en zeer tevreden over de aankoop

Goede eerste ervaring

Leuke schoenen, maar wel een fout in de beschrijving.

De binnenzolen van de sandalen die ik heb gekocht waren, in tegenstelling tot wat de beschrijving aangaf, niet van leer. Ik heb ze toch gehouden omdat ze goed lopen en leuk zijn. Ook zijn de sandalen niet zo duur.

Op tijd geleverd en goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super sneakers, levering top!

Geheel naar wens!

Schoenen waren te klein. Maat groter besteld. Alles prima afgehandeld

Klantvriendelijkheid

Gewenste schoenen waren niet voorradig in de zaak. Nog wel bestelbaar, maar levertijd zou probleem kunnen zijn. Thuisbezorgd was de oplossing. Alles werd in de winkel geregeld.

Alles liep heel goed. Ook de pasvorm was goed. Geen klachten.

Erg tevreden!

Mooie website, goeie beschrijving bij de schoenen die ik leuk vind. Handig om achteraf te kunnen betalen, want dan bestel ik makkelijker een paar extra om uit een maat of model te kunnen kiezen. Mooie aanbiedingen met leuk spaarsysteem en handig retour sturen door meegeleverde retour sticker. Ik ben er blij mee!!!

precies zoals verwacht mag worden

netjes op tijd geleverd, makkelijk te bestellen

Vlot afgehandeld en net zo vlot geleverd, top!

Positief. In de winkel goed geholpen, bestelling geplaatst door personeel. De volgende dag in huis

Mijn pakketje is snel geleverd en was keurig verpakt. Zeker de moeite waard om nog eens iets te bestellen

Snel en netjes.

Duidelijk website, makkelijk om te bestellen. Duidelijke communicatie en snel geleverd!

top! Goede kwaliteit aan schoenen en aan personeel!

Claudia en Gemma hebben alles uit de kast gehaald om mijn dochter blij te maken met de nieuwe slippers/sandalen. Helaas niet uit de winkel maar maar Gemma heeft ze via de webshop besteld en een dag later hadden we ze een huis. Top service! Ziengs Heerlen is een echte aanrader betreft klantvriendelijkheid en service! Gr Glenn

Zoals je het wilt

Mooi product, kloppend met de omschrijving en foto. Comfortabele sandalen.

Prettige bediening in de winkel

Mijn maat was uitverkocht maar de schoenen konden wél besteld worden. Ze werden al de volgende dag gratis thuisbezorgd.

goede overzichtelijke winkel

prima ervaring en heel fijn geholpen

Besteld in de winkel, en daar laten bezorgen. 1 paar paste niet, gelijk achter kunnen laten.

Uitstekend!

Snel besteld, snel geleverd.

Prima service, leuke collectie en snelle levering.

Ik kan vaak goed slagen bij Ziengs en je wordt goed geholpen

Heel fijn geholpen

De schoenen waren er niet in mijn maar, maar online besteld door de verkoopster en ik had ze de volgende dag in huis.

Mooie scherpe prijs en onwijs snelle levering. Mijn schoenen al met een dag binnen en bijna €50 goedkoper dan bij andere winkels. Zeer tevreden over Ziengs!

zoals je graag geholpen wilt worden

je voelt je als klant op je gemak; jij kijkt rustig rond, de verkoopsters weten wanneer ze langs moeten komen en ze geven eerlijk advies!

Heel slecht

Besteld schoenen met maat 45. Kreeg een doos met maat 45 maar de inhoud was maat 44. Daar word je niet blij van. Is teruggestuurd ter omruiling. Nog niets gehoord

Beste Klant, Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Ik zie dat er inmiddels een ruilorder voor je is aangemaakt en de juiste maat naar je onderweg is. Excuses voor het ongemak. Groeten, Ziengs schoenen.

Over Ziengs.nl

OVER ZIENGS Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar. Op 1 oktober 1946 opgericht door Berend Ziengs. De 82 winkels in Nederland hebben een ruim assortiment merkschoenen voor het hele gezin. De brede schoenencollectie staat garant voor een perfecte pasvorm -en goede kwaliteit. Daarnaast hebben de medewerkers in de winkel ruime ervaring op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Ziengs Schoenen biedt je dus altijd persoonlijk en deskundig advies! Al deze kennis is vertaald naar de webwinkel. Nu kun je dus ook al die schoenen online kopen met de vertrouwde service van Ziengs Schoenen. Merkschoenen voor het hele gezin Ziengs heeft een ruime keuze damesschoenen voor elke gelegenheid, van o.a. de volgende merken: Cellini, s.Oliver, Linea Zeta, Gabor, Ecco en Tamaris. Ook herenschoenen vindt u bij Ziengs: zowel sportieve als geklede schoenen, van o.a. Ecco, Panama Jack, Floris van Bommel, Vertice, Invinci, Van Lier en Timberland. Op het gebied van kinderschoenen vind je bij Ziengs onderscheidende merken voor de leeftijd vanaf 1 jaar. Een aantal exclusieve kinderschoenenmerken heeft zich al aan Ziengs Schoenen verbonden, zoals het hippe kwaliteitsmerk Muyters, maar ook Giga en Shoesme.