Mooie schoenen, snel geleverd

Mooie schoenen kunnen kopen voor mijn zoontje in de sale, dus ook nog een mooie prijs. Snel geleverd, top!

"vreemde manier van ruilen van schoenen"

Ik heb dit paar schoenen eerst online besteld bij Ziengs. Om de maat te bepalen heb ik de officiële maattabel gebruikt van de Floris van Bommel Website. Volgens de maattabel zou ik maat 11,5 moeten hebben. Dit bevreemde mij omdat ik normaal gesproken 10,5 heb van Floris van Bommel. Uiteindelijk maat 11,5 besteld en die waren te groot. Naar de winkel gegaan om ze om te ruilen. Het ruilen ging goed echter moest ik het nieuwe paar nog een keer betalen in de winkel. Ik vind het gek dat je bij een ruiling nog een keer de schoenen moet betalen. En oh ja, ik had de online aankoop voor een gedeelte betaald met kadobonnen. Het saldo wordt weer terug gezet op de kadobon. je krijgt daar geen geld voor terug. Op zich logisch maar het probleem is dat ik dus niet in de winkel kon betalen met kadobonnen en ik dus nu het paar schoenen voor de volle mep heb betaald en ik met een paar kadobonnen zit die ik voorlopig niet ga uitgeven

Probleemloos

Geweldige service

De afgeprijsde schoenen van Gabor waren er niet in mijn maat. De verkoopster heeft ervoor gezorgd dat de afgeprijsde schoenen in de juiste maat gratis werden bezorgd.

Goede en snelle levering

Prettige winkelervaring, online iets minder

Ik had online schoenen besteld. Ik heb wel een e-mail ontvangen dat ze ingepakt waren, maar niet dat ze waren gearriveerd bij de winkel waar ik ze zou halen. Schoenen zaten helaas niet goed, dus retour. In die korte tijd was ook het geld al afgeschreven. Dat komt vast wel weer terug, maar mijn ervaring met andere leveranciers is anders.

Prima geholpen en mooie schoenen na snelle levering

Ik werd goed geholpen in de winkel en toen mijn maat niet meer aanwezig bleek zijn de juiste schoenen online besteld en die had ik de volgende dag al in huis. Alles goed geregeld dus.

afspraak is afspraak.

geen

Geweldige laarsjes

Perfecte pasvorm, mooie kleur

Het kan echt beter

De twee dozen waarin de schoenen bezorgd werden waren zwaar beschadigd; grote scheurgaten, ingedeukt en één doos ging net aan dicht. Er zaten teveel dozen in de bezorgdoos. Ook was er één paar schoenen geleverd die ik niet had besteld.

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. In dit soort situaties mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0592-201238 email klantenservice@ziengs.nl zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Groeten, Ziengs Schoenen

Mijn laarzen waren niet in de juiste maat in de winkel. Medewerker bood meteen aan om te kijken of deze voorradig waren.Besteld en snel thuis bezorgd. Prettig en vriendelijke geholpen.

Snelle en nette levering

Mooie boots en snelle, nette levering van de boots.

Goede service en meedenkend

Uitstekende schoenen en een supersnelle levering!

Goede ervaring

Snelle service . Duidelijke communicatie

Goede service en zeer tevreden met product

Goede service en snelle levering

Makkelijk en overzichtelijk

Aangezien ik deze artikelen al op mijn wensenlijst had staan, was het natuurlijk super makkelijk shoppen. Alleen jammer dat er online vaak geen kortingen ingewisseld kunnen worden

Al 3x dezelfde schoenen gekocht

Onze oudste dochter paste haar schoenen niet meer wat ze heel jammer vond. Na lang zoeken, hebben we dezelfde schoenen gewoon opnieuw gekocht in een grotere maat. Deze waren toch het allerleukste. Onze jongste dochter had met oma geshopt en kwam thuis met dezelfde schoenen. Ze zijn ook echt heel leuk. Jammer dat ze mama's maat niet hebben.

goed geregeld en snelle service

Super snel geleverd, makkelijk verpakt, mooie schoenen

De ervaring was prima alleen vind ik het raar dat jullie de cadeaubon die ik heb ingeleverd hebben gehalveerd omdat ik 1 artikel heb terug gestuurd

Goed verpakt

Bestelling kwam erg snel (de volgende dag al) en was netjes verpakt

Goede service, klantvriendelijk

Via de site bestellen was makkelijk. De bezorging van mijn bestelling kon de volgende dag geleverd worden. Ik kon een keuze maken welke dag voor mij het beste uitkwam.

geweldig!

Prompt de volgende dag geleverd! Prachtige laarsjes, uitstekende pasvorm zoals altijd bij Gabor! (Ik trek ze aan en ik kan er meteen de hele dag op lopen!) Ook de halve maat is voor mij perfect! Meer dan tevreden!

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!