Goede kwaliteit

Prettige bediening

Toppie

Prima geholpen, gekozen schoenen niet in mijn maat. Deze werden 2 dagen later kosteloos thuisbezorgd.

Gewoon vriendelijk en beleefd

Je wordt er altijd beleefd ontvangen en goed geholpen en problemen worden ook correct en netjes opgelost

De Manager scoort beter dan de lange medewerkers.

Ik heb voor een vrouw een lastige schoenmaat, 34/35. En het vooraf betalen van schoenen, die bestelt moesten worden vind ik wennen. Een paar dagen eerder was maat 35 er nog wel en later niet. Ik had dan 2 keer 100 euro moeten betalen en ze allebei passen. Ach, ik heb nu 34, cowboy laarzen lichte kleur. Niet vaak aan doen, is eigenlijk iets te klein. Succes!

Geweldige zaak, vriendelijk personeel

Mijn schoenen gingen na verloop van tijd stuk. Teruggebracht, geen enkel probleem. Nieuwe paar besteld en de volgende dag thuis afgeleverd. Top service!!!!

TOP7

Snelle levering en goede service...Top!!

Redelijk

De verwachting die in de winkel werd gewekt was niet zoals ik het heb ervaren

Goede service en kwaliteit

Vlot geholpen

Alles naar wens

Dit is ons tweede paar schoenen

Deze winkel was de laatste waar we naartoe gingen omdat de schoenen daar duurder schijnen te zijn, maar wederom bleek het de eerste te zijn waar we schoenen kochten. Het kind is zelfs na 2-3 maanden tevreden over de kwaliteit van de sneakers

Goede ervaring.

Kinderlaarzen besteld en snel ontvangen.

Slechte voorraad in de winkel

Ik wilde graag een kleur en maat sloffen die niet in de winkel in voorraad waren, was geen probleem ze zouden ze bestellen voor me. Compleet onduidelijk dat er gewoon een internet bestelling namens jou gedaan wordt en het 5 dagen later pas bezorgd wordt. Daar mogen ze in de winkel wel duidelijker over doen.

Zeer slecht

Online pantoffels besteld, in omschrijving onduidelijk dat het hier om kinder pantoffels gaat. Bij bestelling slecht 4 maten beschikbaar, met een maatwijzer met cm. Door onduidelijkheid klantenservice gebeld en op het verkeerde been gezet. Verkeerde maat besteld, volgende dag bezorgd en teruggebracht naar winkel. Geld direct terug kon niet. Vervolgens 11 dagen moeten wachten, voordat het geld werd teruggestort. Dit was een vervelende ervaring, voor mij geen ziengs meer.

Goed geholpen daar medewerkster

Prima service!

Snelle afhandeling bij retourneren!

No accountability and empty promises

I spoke with a rep about a shoe, it wasn't in the store in my size, I was assured that I could order it to the store and get it in time. I went through with the transaction, offered to leave my number. I was assured that I didn't need to do that and I would be emailed. My shoe arrived on time and no one reached out and I was not able to receive it in time for my event. I spoke to someone over the phone and I got " I was not the one who helped you and no one told me so it's not my fault" ridiculous, no accountability

Ziengs is een prima winkel!

De prijs/kwaliteit verhouding bij Ziengs scoort goed. Je vindt daar mooie en comfortabele schoenen.

In februari een paar herenschoenen in de sale gekocht bij ziengs.nl Aantal maanden later kwam er op het leder een klein scheurtje. Deze wordt steeds groter in de maanden erna. Klantenservice gemaild, deze verwees mij naar de winkel in de stad. Schoenen werden bekeken door de afdeling manager, resultaat was dat ik een paar nieuwe uit kon kiezen. Wilde graag dezelfde schoenen, deze werden paar dagen later zonder kosten opgestuurd. Goede service na 8 maand!

status onbekend geen reactie via e-mail

ruim 2 weken geleden bestelling geplaatst , geen update en geen reactie op verstuurde e-mail... helemaal niets....

Was snel geleverd, blij mee

Fijne winkel

Snel en goede service en snel geleverd

Klantvriendelijk

Heel aardig geholpen door er. Vriendelijke winkelmedewerker!

Veel stress

Te laat gekomen ik kreeg stress

Retour bedrag blijft weg

Nog steeds geen retour bedrag ontvangen

Fijne website en snelle Klantenservice

Website is erg gebruiksvriendelijk en bij een klein issue na retournering kreeg ik een snel en correct antwoord van de klantenservice. Ik ben fan.

Industrieweg 34

9403 AB Assen

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!