Prima geholpen in de winkel in Haren

Efficiënt, snel

Online bestelling makkelijk, snelle en kwalitatieve service

Snelle levering, goede prijs, goed verpakt

Je krijgt wat je verwacht

Snelle levering Goede service

Winkel in Helmond is geweldig

Top personeel. Fijne merken. Altijd goed geholpen

Heb ze de ene dag besteld en de volgende dag waren ze er.

Na ruim 2 weken nog niks ontvangen !

2 weken voorbij nog niks ontvangen ! Inmiddels andere aankoop gedaan ivm vakantie , teleurstellend jammer .

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Ik zie dat er een terugbetaling heeft plaatsgevonden op 1 juli jl. Onze betaalpartner `Pay' heeft het bedrag overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee je de Ideal betaling hebt gedaan. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Leon

Mooi product! Snelle service. Volgende keer bestel ik weer!

uitstekend

in de winkel in Middenwaard werd ik prima geholpen en mijn bestelling werd binnen een paar dagen thuis afgeleverd.

Supergoed snel en netjes

Ik had sandalen besteld en zijn heel.keurig en netjes bezorgd. Er klopte helaas iets aan de sandalen, ben toen naar de winkel gegaan en ze zijn toen meteen omgeruild zonder probleem .heel goed opgelost.

Netjes

Snelle levering. Had te kleine maat besteld, retour gestuurd, geld vlot terug en de grotere maat was ook weer snel binnen

bestelling in de winkel is nep

als je naar een andere maat vraagt en men aanbiedt die te bestellen, moet je hem eerst kopen zonder te kunnen passen. geen service dus , maar gewoon een internet ordet

goede service en een prettige bediening.

goed geholpen en de prijs-kwaliteitverhouding prima.

Levering zoals beloofd

Levering was naar behoren en snel. Goede prijzen en mooie slippers / sandalen.

Altijd correct.

Aantal weken geleden sandalen besteld, maar ik had per ongeluk mijn verkeerde huisnummer door gegeven.. Beetje dom maar ben pas verhuisd. Na telefonisch contact te hebben gehad, was mijn bestelling snel in mijn bezit. Harstikke bedankt voor jullie snelle medewerking, Vriendelijke groet, Lenie Bohle

Goed en snel geleverd

Zoals altijd goed geregeld. Fijn op een website te kunnen vertrouwen

very good

Delivered the next day

Snelle bezorging, goed verpakt. Niks op aan te merken

Slecht retourbeleid. Kan geen retour melden, geen adres te vinden. Slechte info en ontmoedigingsbele

Slecht retourbeleid. Kan geen retour melden op de website en er is geen adres te vinden. Wat een ontmoedigingsbeleid.

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat aanmelden van een retour, niet wilde lukken Wij hebben vanmorgen een e-mail ontvangen en deze is inmiddels beantwoord. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Label zat er nog aan

Uiteindelijk heeft een andere winklier in de buurt deze verwijderd.

Online besteld, kon in de winkel ruilen voor maat kleiner

Prima site

Site is prima. Je kan er mooie producten kopen. Helaas waren de slipper niet wat ik ervan gedacht had. De prijs kwaliteit hiervan ligt ver uit elkaar.

Werd keurig en vlot geholpen

Verzending ging vlot en in de winkel werd ik prettig geholpen

Netjes geholpen

Ik heb de schoenen in de winkel gekocht maar omdat de maat niet meer op voorraad was zijn ze later bezorgd wel een beetje gek om de winkel uit te lopen omdat je wel betaald heb maar geen schoenen heb. Het enige wat ik vond dat het wel wat langer duurde voor dat ze binnen waren zondag betaald in de winkel en donderdags bezorgd. De bestelling was wel netjes verpakt en werd op de hoogte gehouden door het bezorgbedrijf.

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 34

9403 AB Assen

0592 379 379

[email protected]

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.