Schoenen zijn niet op afgesproken datum geleverd

Was op vakantie en heb zelf veel moeten regelen dat iemand mijn schoenen op een ander adres op kon halen heb jullie gebeld en post nl, dus ook extra kosten moeten maken kreeg geen mail dat ik niet thuis was dit omdat jullie de schoenen te snel hebben aangeboden bij post nl Wilde de schoenen pas bezorg hebben wanneer ik terug was van vakantie die datum had ik aan jullie doorgeven. Groet Carla

Panama Jacks besteld bij Ziengs. Scheelde 50 euro met andere winkels. Ruim aanbod in de webwinkel. Snelle levering, de volgende dag had ik ze al in huis.

Goede service, aardig personeel. Dat is belangrijk!

Ik heb mijn bestelling laten afleveren in de winkel. Ook dat ging snel en werd keurig via de mail op de hoogte gehouden.

supergoede service

De slippers werden snel geleverd, alles is heel goed verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle complete levering

Snelle levering, schoenen zoals omschreven.

Communicatie kan beter!

Op dinsdagmiddag bestelde ik schoenen bij Ziengs. In de bestelbevestiging die ik per mail ontving, las ik dat mijn schoenen naar verwachting de volgende dag (woensdag) bezorgd zouden worden, tussen 15:00 en 17:30. Op donderdag had ik mijn schoenen nog niet ontvangen. Ik had bovendien ook nog geen track & trace code ontvangen. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice (wat je als klant eigenlijk liever niet doet en wat zowel Ziengs als mij onnodige tijd kost). Ik werd daar overigens zeer professioneel te woord gestaan. De vriendelijke man wist mij te vertellen dat er in het systeem stond dat de schoenen 'niet aan de voorwaarden' voldeden om vanuit het magazijn te worden verstuurd. En dat er een aanvraag was gedaan bij een winkel om de schoenen naar mij te versturen. Hij nam eigenaarschap voor een oplossing en zei dat hij na mijn telefoontje even contact op zou nemen met de winkel. Die avond kreeg ik een mailtje waarin stond dat de bestelling was ingepakt, met track en trace code. De verwachte berzorgdatum die werd gemeld was de dinsdag erop (een week ná mijn bestelling). Balen. Maar goed... in elk geval wist ik dat schoenen ergens in het proces zaten. Uiteindelijk werden de schoenen op de vrijdag bezorgd, een stuk sneller dus dan in de laatste mail werd gemeld. Mijn samenvatting is: ik vind het geen probleem als het proces niet foutloos gaat, maar communicéér erover! Laat een klant niet in het ongewisse, waardoor hij onnodig (en geïrriteerd) met de klantenservice moet bellen.

Matig

Omdat ik bijna een week na het plaatsen van mijn bestelling nog niks had vernomen, niet eens een orderbevestiging, moest ik zelf contact met jullie leggen om te horen waar mijn bestelling bleef. Er was blijkbaar iets mis gegaan in het systeem. Kan gebeuren, maar een excuses was wel op zijn plaats geweest.

Werd goed geholpen

Fijne sneakers om op te lopen en lekker soepel

Snelle levering van goede schoenen

was allemaal in orde

is allmaal goed geregeld

Zie onder

Vlotte levering en bij tegenvaller snelle restitutie

Snelle en prima levering

Snel besteld, snel geleverd in milieuvriendelijke verpakking. Blij met mijn nieuwe sandalen!

Snelle levering en goede schoenen

Snelle levering.

zeer snel geleverd

Het is heel makkelijk om te bestellen en de bestelling had ik heel snel in huis.

Zeer snelle levering Producten netjes verpakt

De bestelde producten zijn snel en adequaat geleverd. Goede communicatie via de mail.

Hele snelle levering.

Niets aan toe toevoegen.

Bestelling verliep voorbeeldig volgens afspraak.

Winkelbezoek was vreemd; van de gewenste schoen waren er twee verschillende maten. een voorganger moet twee verschillende maten meegenomen hebben...

Gemakkelijk bestellen, vlotte levering.

On line besteld en de bestelling werd heel vlot bij het filiaal in Apeldoorn geleverd. Daar ook vriendelijk geholpen.

Niet te vreden

De levering was op tijd.

Prima slipper!

Snelle levering! Goede pasvorm, zelfs voor de iets bredere voet. Mijn man is er blij mee!

Goede ervaring

Erg tevreden

De online bestelde schoenen voor mijn dochter waren net iets te klein, ik heb ze in de winkel terug gebracht en de volgende dag had ik de nieuwe maat alweer binnen. In de winkel kreeg ik nog wat advies en gaf de verkoopster aan dat als ik twijfelde ik ook altijd even langs mocht komen zodat zij mee kon kijken. Goede service en snelle levering. Netjes verpakt.

Over Ziengs.nl

OVER ZIENGS Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar. Op 1 oktober 1946 opgericht door Berend Ziengs. De 82 winkels in Nederland hebben een ruim assortiment merkschoenen voor het hele gezin. De brede schoenencollectie staat garant voor een perfecte pasvorm -en goede kwaliteit. Daarnaast hebben de medewerkers in de winkel ruime ervaring op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Ziengs Schoenen biedt je dus altijd persoonlijk en deskundig advies! Al deze kennis is vertaald naar de webwinkel. Nu kun je dus ook al die schoenen online kopen met de vertrouwde service van Ziengs Schoenen. Merkschoenen voor het hele gezin Ziengs heeft een ruime keuze damesschoenen voor elke gelegenheid, van o.a. de volgende merken: Cellini, s.Oliver, Linea Zeta, Gabor, Ecco en Tamaris. Ook herenschoenen vindt u bij Ziengs: zowel sportieve als geklede schoenen, van o.a. Ecco, Panama Jack, Floris van Bommel, Vertice, Invinci, Van Lier en Timberland. Op het gebied van kinderschoenen vind je bij Ziengs onderscheidende merken voor de leeftijd vanaf 1 jaar. Een aantal exclusieve kinderschoenenmerken heeft zich al aan Ziengs Schoenen verbonden, zoals het hippe kwaliteitsmerk Muyters, maar ook Giga en Shoesme.