prima site

Snelle levering, ook retour gaat prima.

Top winkel

Fijne winkel met veel keuze en een goede online shop en retournerings beleid. Winkel er graag.

Voldeed niet aan de verwachting

De schoenen waren veel te wijd. Heel erg jammer! Ik heb ze retour moeten sturen.

Waardeloos

Als ik.iets bestel in decwe shop en daar zegt men op voorraad veracht ik dit ook. En niet paar dagen later sorry uitverkocht. Slecht voorraadbeheer.

Veel keuze en mooie kwaliteit laarsen

De website is makkelijk te vinden. Veel keuzes in schoenen en accessoires. Ik koop met enige regelmaat mijn schoenen bij Ziengs zowel online als in de winkel. Ik kom zeker nog eens terug in de winkel of online.

Bestelling goed

Een reactie gestuurd naar de klantenservice echter nog geen reactie

Supertoffe korting op Panama Jack schoenen

Deze veterboots stonden op mijn verlanglijstje. Met deze mooie korting twee paar aangeschaft. Makkelijk te bestellen online en snelle levering ook. Top!

Alleen bezorger had de schoenen afgeleverd op de oprit vd buurman achter een stapel stenen.

Prettig geholpen

fenomenaal snel

Netjes en snel geregeld.. Helaas heb ik vandaag de schoenen via Post.nl teruggestuurd. Ze waren te smal.

skechers; een vertrouwde voetpartner

prima pasvorm; comfortabele binnenzool. Deze schoen gebruik ik voor mijn dagelijkse work out.

Hele mooie schoenen

Mooie schoenen, goeie service en heel vriendelijk personeel

Klantvriendelijk

Erg goed en vriendelijk geholpen met een oplossing voor bestellen met de zelfde korting als online besteld en volgende dag al binnen echt Top erg vriendelijke verkoper in Purmerend nog Bedankt

snelle levering en vriendelijk geholpen

blackfriday actie was blijkbaar te succesvol

Na het bestellen van een paar gave schoenen met een lekkere blackfriday korting krijg ik, nadat ik een week niets had gehoord en er zelf achter aan gemaild heb, vandaag een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Dit kun je toch niet maken? Leuke actie! Hier een zeer zwaar teleurgestelde klant! Mooie klantenbinding...

Na de bestelling waren de schoenen de volgende dag geleverd. Top!

Top.

De bestelling gedaan via de site. Vooral het ophalen in de winkel in Alkmaar centrum was een feest.. Wat een vriendelijk personeel daar. Alle hulde voor de winkel ..

Lekker warme laarsjes

Snelle levering en goed product!

Duidelijke omschrijving en binnen de aangegeven tijd alles geleverd. Superfijn product

Uitstekende snelle service!!

Prettige ervaring.

Nette verzending en afhandeling.

Retour beleid van defecte producten kan beter

Ik het Warmbat pantoffels online besteld. Snelle en goede aflevering. Na twee dagen was bij een van de pantoffels aan de bovenkant het stiksel los waardoor de bovenkant los kwam. Bij navraag via het contact formulier kreeg ik als oplossing dat ik naar eenZiengs winkel moest. Dit is op 34 km afstand, dus niet echt een optie. Als alternatief moest ik foto's uploaden en wachten op een reactie, die "wat langer" kan duren. Ik had verwacht per omgaande een retour formulier te krijgen met verzend instructies. De foto's heb ik gestuurd, maar ik kreeg nog geen bevestiging dat ze in zijn ontvangen. Dit moet echt beter Ziengs!

Prima service,snelle levering!!

Prima service,snelle levering!

Netjes en snel geleverd

Makkelijk besteld in de winkel en snel geleverd

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!