Door de Medewerkster webshop werden we goed geholpen

Keurig geholpen

Zowel in de winkel, in de mail en telefoon!!

Mooi en passend

Loopt aangenaam

Parfait

Exactement le produit attendu

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alleen jammer dat je geen track en trace krijgt na je bestelling.

Keurig en snelle levering

Ik had sketchers besteld,maar de maat viel veel te groot uit, naar de winkel gegaan en mijn schoenen omgeruild in een maat kleiner. Met 3 dagen had ik mijn nieuwe schoenen in de juiste maat !!

Fijne site, duidelijk en ruime collectie

Kwaliteit!

Correct, nemen direct contact op.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering Prijs is perfect Makkelijk om te bestellen

was zeer goed

Goede en mooie kwaliteits sneakers, je trekt ze aan en loopt er zo heerlijk opweg. Niet uit willen trekken

Snelle verzending

Snelle en goede levering

is goed

ik doe geen dhl meer dan koop ik maar niets

ZEEER SLECHT

Ik krijg een mail. Dat mijn bestelling klaar ligt voor verzending Ik heb niets besteld.

Zat geen retour bon bij helaas

Goedendag Laarsjes goed aangekomen Maar zat totaal geen bon bij om ze retour te sturen. Heel erg vevelend hoor Want ze zijn iets te krap te smal Dus wilde ze toch maar graag terugsturen Ben ermee nr de winkel gegaan in middelburg. Wegens omstandigheden dicht. Pfffff wat nu te doen

Schoenen bleken te zijn uitverkocht

In de sale een paar schoenen besteld en betaald. Bleken niet meer voorradig te zijn en het betaalde bedrag is teruggestort. Had het gewaardeerd als mij een paar gelijkwaardige schoenen in dezelfde prijsklasse zou zijn aangeboden.

Superfijn

Zoals altijd, bestelling wordt snel verwerkt, snel geleverd en geweldige schoenen! Aanrader!

Laarzen niet ontvangen

Dan ben je zo verliefd op laarzen, bestel je ze uit voorraad, bedenk je al wanneer je ze aantrekt, welke kleding er leuk bijpast, dan komen ze niet! Toch niet meer leverbaar. Wat een teleurstelling. Krijg je als tegemoetkoming een armzalige € 5 te besteden binnen 14 dagen. Waarvoor dan? Die leuke laarzen zijn er niet meer…

Helemaal TOP

Goede levering en snel

Mooie aanbiedingen en snel geleverd

Altijd veel keuze en aanbiedingen. Snel geleverd en superblij mee

Goed!

Altijd tevreden, goede schoenen en goed advies. Nou heb ik die niet altijd nodig want heb hier zelf ooit gewerkt. Blijft een fijne winkel!

Mooi product en snel geleverd.

Besteld en snel in huis

Schoenen besteld en snel in huis. Top kwaliteit voor een mooie prijs, zeker moet groeiende kindervoetjes !

Mooie sandalen, product als op foto. Goed verpakt en snel geleverd.

Snelle bezorging

Bestelling betrof vervanging kapotte schoen maar was ook weer beschadigd

Nadat een gekochte schoen erg snel kapot ging werd mij een nieuw paar aangeboden. Dit waardeer ik en het was een top service. De ontvangen schoenen waren al in een winkel gebruikte en het lipje op de tong waar de veter door gaat is gescheurd.

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.