Ik had de schoenen in Drachten besteld, echter op moment dat ik in de winkel was, waren de schoenen nog niet binnen. Gelukkig hadden ze zelf ook een paar op voorraad, die ik kon passen. Helaas pasten ze niet. Gevraagd of de schoenen retour gestuurd konden worden als ze binnen zouden komen. Zo geregeld, zo gedaan. Paar dagen later had ik geld terug op mijn rekening. Ook kreeg mijn moeder glaasje water om medicijnen in te nemen. Zeer vriendelijk daar geholpen in Drachten. Bestelproces op de website verliep prima. Track en trace ook.

Goede snelle service

Adeqaat geholpen en goed advies

uitstekend

zeer goed voldoende keus en mooie geprijst

Snelle levering, fijne slippers, goed ingepakt.

Prima geregeld

Helemaal top !

Alles naar wens ,goede service

Niet goed nog steeds niets ontvangen 18 april besteld

Dus niet zo goed

Prima.

Ik heb ontvangen wat er besteld is, alles prima in orde, alleen voor mijn voeten zou ik tóch naar een winkel moeten gaan,soms heb ik maat 38 en dan weer 39. 1paar is te breed, en beide paren zou ik met maat 38 kunnen doen. Niet de schuld van Sings ,mijn voeten zijn te afwijkend . Door mijn gezondheid kan ik moeilijk naar de binnenstad komen. (Groningen) Hartelijk groet.

Mooie schoenen

Goede prijs ivm met kortingsactie, snelle levering en mooi product

Snelle opvolging.

Eerste bestelling was spoorloos, direct een terugbetaling gekregen. Tweede bestelling geplaatst en ontvangen, heel blij met de opvolging!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed en minder goed

Goed binnen een dag geleverd Minder goed de schoenen waren kapot Op advies vd kl. Service omruilen via de winkel kom ik daar is de computer in onderhoud tijdens winkel uren niet zo handig moest ik de volgende dag weer terug kost dan wel veel tijd en moeite winkelpersoneel kon er verder niks aan doen waren uitermate vriendelijk en behulpzaam Nieuwe schoenen worden straks bezorgd

Online ruim assortiment

In de fysieke winkel acht ik het assortiment / de voorraad kleiner dan online. Ik zag een paar schoenen op de website en heb deze besteld er rekening mee houdende dat de kans zou bestaan dat deze schoenen (in mijn maat) niet voorradig zou zijn in de fysieke winkel.

Levering op dag 11 !

Toch 2 sterren omdat de klantendienst altijd vriendelijk en beschikbaar was.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heel goede zaak

Altijd goed geholpen de de winkel personeel

Goed geholpen in de winkel, Snelle bezorging.

mooie schoenen goede kwaliteit

Dit vond ik heel erg jammer. Je bent op zondag in breda bij ziengs, je wil deze schoenen. Er staat 20% korting op mexx schoenen en ze hebben ze niet. Bestel maar op internet zeggen de dames dan. Maar dan krijg je die korting niet.

klantvriendelijke behandeling

Schoenen wegens maat omgeruild. Perfecte soepele behandeling ook in de winkel in zeist Gerne wieder

geweldig

altijd goed en snel. Alleen DHL stuurt berichten het komt op 22 april, en komt dan op 23 april dat is niet fijn

Slecht

Beslist niet goed na een week nog niks gehoord ,er was iets mis gegaan werd er gezegd ,opnieuw besteld zouden op ons adres geleverd worden mooi niet dus ,moest ik ergens anders weghalen . Teruggebracht in de winkel en nu zit ik al een week op geld terug te wachten .

Fantastische service

Wat een ontzettend fantastische en snelle oplossing voor het prijsverschil. Geen discussie, gewoon geld terug gestort. Dikke pluim aan Ziengs

Snelle mailvoering en goede retour service,. Jammer dat mijn aankoop niet in mijn account gezet is.

Ondanks dat mijn aankoop niet in mijn account gezet is kon ik ze toch retour sturen dankzij de goede mail service.

Snel bezorgd.

De schoenen werden goed verpakt en op tijd bezorgd.

Prettig

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!