Op tijd afgeleverd bij afhaalpunt.

Echter de veters links versus rechts verschillen zo’n 30 cm in lengte.

Jammer dat dit model schoen 1 of 2 maten kleiner uitvalt dan normaal, ziengs had dit moeten aangeven. Verder goede service!!

Fantastische service

Schoenen werden voor mij in de winkel besteld en enige dagen later netjes thuisbezorgd zonder extra kosten. Geweldig wat een service.

Toch niet leverbaar

Duurde heel lang en moest bellen waar mijn product bleef uit eindelijk werd het geld terug gestort.

Fijne site en snelle levering

Mijn Panama Jack sandalen gingen stuk, iets wat ik helemaal niet gewend ben van dit merk. Ze hebben het prima opgelost.

Goed!

Kapotte schoenen terug gebracht. Kon direct nieuwe kiezen in de winkel. Uiteindelijk 2 paar gekocht omdat er een aanbieding was. Alleen was het met de punten niet goed gegaan. Had dit nog wel aangegeven in de winkel bij afrekenen. Na 2x bellen alsnog de punten gekregen!

Goed en netjes bedrijf

Perfecte geleverd

Een aanrader

Precies zoals verwacht en snel geleverd

De perfecte verkopers

Klantvriendelijke jongeman heeft moeite gedaan om mijn schoenen in de juiste maat te bestellen. Ze werden netjes aan huis bezorgd. Top!

Afspraken na komen

Afspraken worden nagekomen

Fijn en snel geholpen

Snel geholpen

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering. Schoenen waren zoals beschreven. Helaas voldeden ze niet. Kostenlose retour proces en terugbetaling verliep vlekkeloos.

Snelle levering !

Snel geleverd. Goede prijs.

Fijne winkel in Harderwijk

Prima geholpen, niet opdringerig.

In de winkel besteld en thuis geleverd

Ik was op zoek naar sandalen voor mijn dochter maar ze hadden helaas niet haar maat. Een winkelmedewerker heeft mij geholpen om online haar maat te zoeken en meteen te bestellen. Drie dagen later kwamen haar sandalen met post.nl bij ons thuis.

Redelijk goed

Afspraken omtrent verzending is goed. In de filialen kan nog veel winst cq verbeteringen worden behaald.

Ervaring was prima

De ervaring was prima

Fijn

Snel mooie schoenen

3 maanden verder nog geen schoenen

mooi schoenen gekocht, maar de gouden rand liet meteen los, opgestuurd naar jullie schoenmaker kreeg schoenen retour niets aan te doen. Nieuw paar besteld verkeerde schoenen gekregen weer nieuw paar besteld kreeg beschadigde paar retour. uiteindelijk geld terug waar ik nu op wacht. personeel aardig maar geen schoenen

Heel snel afgehandeld

Snel en netjes

Super geregeld

Industrieweg 34

9403 AB Assen

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!