Gepast in winkel en andere kleur besteld en thuisbezorgd

super snel geleverd en goed verpakt

Laarsjes besteld en met een snelle levering had ik ze binnen.

perfect

prima geregeld

Prettig bestellen en vlot afleveren

Prachtige schoenen precies de goede maat en heel snel geleverd een dikke 10+

Supersnelle en correcte levering!

Bestelling en aflevering goed.Geen op of aanmerkingen

Snel en goed service

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en schoenen waren zeer goed ingepakt met een leuk waardebon erbij

Precies als ik verwacht had

Fijne en snelle levering

Fijne winkel

Goede ervaringen mee

Vlotte levering van goede schoen

De afhandeling van de bestelling is vlekkeloos verlopen. De schoenen zijn de ene dag besteld en de andere dag ontvangen. Erg fijn.

Zitten heerlijk

Ik bestel ze elk jaar in een andere kleur

Volgende dag na bestelling kreeg ik mijn sneakers al .En ik ben tevreden over mijn bestelling !!

Snelle levering!

Levering ging snel

Ik stuur ze dus terug

Supersnelle levering

Supersnelle levering en de bestelde schoenen zijn top!

Prima schoen Tamaris!

Mijn merk voor schoenen is Tamaris!

Leuke schoenen, fijne prijs en keurig bezorgd bij ziengs winkel

In de winkel niet meteen iets gevonden wat we leuk vonden, toen op de website van ziengs gekeken en leuke kinderschoentjes in de sale gevonden. Bestellen gaat makkelijk en een of twee dagen later waren onze schoenen in de winkel af te halen.

Tot nu toe goed

Jammer dat een paar schoenen niet in mijn maat te groot waren, en helaas mij geen kleinere konden toesturen. Nu hoop ik dat het geld terug komt op de rekening.

Goed en niet goed

Pakket kwam geopend aan! Zat een heel ander artikel( model) in! Klantservice contact aardig en vriendelijk,! Werd een nieuw bestelling gestart met t goede artikel,dit kwam 2 dg later aan, prima schoenen zitten top. Maar t neemt niet weg dat ik nu naar t postkantoor moest ( voor mij 4 klm fietsen( naar t dichtsbijzijnde dorp) om te retourneren op mn leeftijd toch een dingetje" dit kan niemand weten en t risico dat je wat moet ruilen is er altijd ,dat weet ik,maar in dit geval buiten mijn!!!schuld ,een korting of iets als tegemoet koming was sympathiek geweest""" Mvg,luci nidelstein

Snelle levering, kon aangeven wanneer ik het geleverd wilde hebben, maar kwam een dag later.

Onvriendelijk

In de winkel in Zwolle besteld op donderdagavond. Verkoopster heeft ze besteld en thuislaten bezorgen, waren niet op voorraad in de winkel. Schoenen prima. Verkoopster niet heel vriendelijk.

Prima geregeld

Schoenen online kopen bij Ziengs werkt prima. Heldere communicatie en snelle levering.

Snelle, maar dubbele levering

De eerste dag ontving ik mij volledige pakket de volgende dag kreeg ik nog een paar extra schoenen opgestuurd. Deze saken met een ander paar weer retour gestuurd naar Ziengs..

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!