Prima ervaring

Zings Beloit levering de volée de dag, en ze Komen deze belote n'a. De Schoenberg zijn précises wat ik n'est-elle, de pas is gewoon goed. Daar heb je Skechers voor!

Goeie en gemakkelijk site en snelle levering hou ervan !!

Prima winkel

Pakketje netjes verpakt en te volgen. Afgeleverd op de afgesproken datum.

De bestelling was snel geleverd

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Helaas een slechte ervaring.

Na bestelling erg onduidelijk wanneer de schoenen zouden komen. Na contact wel heel snel en vriendelijk geholpen. Verzending gedeeld. Pakket kwam bijna een week later. Bleken de verkeerde schoenenen te zijn. Kan gebeuren maar daarna werd mij gevraagd om nogmaals zelf een order te plaatsen omdat het systeem dat niet kan en dan de andere schoenen te retourneren. Zo ben ik wel heel lang bezig om mijn schoenen te ontvangen. Volgende x via een andere webshop.

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Mooie sandaal

Een vlugge bezorging, netjes ingepakt, en zeker niet duur.

Verwachte levering

Kreeg in de winkel te horen dat de levering van de schoenen 1 a 2 dagen zou duren maar dat werden dus 4 dagen. Dat was wel jammer natuurlijk.

gewoongoed

goede klandietie

Goede opvolging van de bestelling

Goede service en vriendelijke communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

In ëën woord geweldig!

Zie hierboven!

Schoenen waren niet op voorraad in de winkel. Besteld bij een ander filiaal. Binnen 2 dagen bezorgd. Top

Goed geregeld

De online bestelde schoenen werden netjes de volgende dag geleverd. Helaas pasten ze niet en ben de volgende dag naar hun winkel geweest om terug te brengen. Ging heel makkelijk en vlot. Dag erna stond het geld weer op mijn rekening.

Beste klant, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat bijna alles naar wens was! Met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

top

mooie sandalen, goede prijs, snelle verzending, top!

Prima bestelproces

In de winkel was het model niet verkrijgbaar maar wel op de website werd ons door een zeer klantvriendelijke medewerkster verteld. Wij hebben dezelfde dag nog de schoenen besteld en een paar dagen later ontvangen.

—-

Fijne website met een snelle levering

Super tevreden

Helaas ging een laarsje na 1 dag al stuk, maar dit werd direct opgelost en nieuwe opgestuurd

Goede bezorging

Na in de winkel hebben gepast de schoenen in de goede kleur thuis bezorgd gekregen.

Bestelling was snel geleverd, retouren ging wat stroever maar is prima opgelost.

Snelle levering van Schoenen. Maat viel klein. Retour sturen ging niet soepel maar klantenservice reageerde heel snel en hebben het geregeld. Zeer klantvriendelijk

prima website, vlotte levering

prima website, vlotte levering

Vlotte levering en mooie schoenen

Zeer vriendelijk personeel.

Ik werd zeer vriendelijk bediend en geen moeite was te veel.

Goede hulp tijdens zoeken

De schoen die ik zocht was niet meer te verkrijgen in mijn maat maar dankzij de fijne en goed geholpen verkoopster alsnog online hebben verkregen.

Geweldig geholpen door de verkoper hier in Roermond

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!