ik kan nog niet beoordelen aangezien ik nog niks ontvangen heb. Ivm productieproblemen DHL

Zie bovenstaande

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je bestelling is vertraagd. We hebben momenteel een storing bij dhl in het sorteercentrum, waardoor pakketten zijn vertraagd. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

snelle levering!

goed aanbod en snelle levering!

Mooie website

Goede website met verschillende soorten schoenen.

Duidelijke website

Retour

Er is iets mis met de website waardoor ik mijn QR code om te retourneren niet kan krijgen.

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de website niet werkte. Heb je al contact gehad met onze klantenservice om dit op te lossen? Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

zeer teleurstellend over de bezorging

na een week nog geen schoen gezien

prima levering

Kleur van de schoen was iets lichter dan op de folder .Maar niet erg.

Zaterdag geen levering.

Donderdag in de winkel besteld. De zending zou zaterdag komen. Ik ga maandag met vakantie zei ik nog in de winkel. Mevrouw checkt het en zegt:" ja er staat hier echt dat de bestelling zaterdag a.s. wordt geleverd. De schoenen zijn in mijn vakantie geleverd. Jammer ik had ze graag meegenomen in de vakantie

Niks ontvangen!

Wacht nog steeds op mn werkschoenen!

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je bestelling is vertraagd. Er was helaas een storing bij DHL waardoor pakketten niet gescand konden worden en dit handmatig verwerkt moest worden. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Verschrikkelijk

Heb schoenen en riem besteld. Staan beiden op volgende dag levering. Riem komt en schoenen niet. Nu 1,5 week verder en geen hulp om de schoenen sneller te laten komen. Door klantenservice alleen dat DHL een probleem heeft maar biedt mij geen oplossing. Gaat normaal goed maar tegenvallende service steekt echt.

Snel geleverd.

Prettig geholpen in de winkel, en snel eenvoudig geregeld en goedkoper dan op de site van Floris van Bommel zelf???

Ook ruilen ging goed in de winkel

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat alles naar wens was! met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en zeer snelle levering. De producten zijn altijd van goeie kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb ze nog steeds niet ontvangen en ook geen track en trace

Dat ik niet meer bestel

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Zeer slechte levering

Nu meer dan een week aan het wachten. Geen werkende track en tracé

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel verzonden, goed verpakt.

Zeer slechte ervaring website

Retour melden, Chatten en email versturen werkt niet.

Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We hadden helaas een technische onderhoud aan onze website, waardoor het retour aanmelden, chatten en het sturen van een contact formulier op dat moment niet werkte. In dit soort gevallen kan je altijd mailen naar [email protected] of bellen naar 0592-201238 Excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Ik had deze sneaker al 2 jaar en nu weer opnieuw besteld. Ze lopen heerlijk!

Snelle levering ..geen klachten

Knudde

Ik heb nog niets ontvangen Wel betaald dus ?

Prima personeel

Ze hebben mij goed geholpen

Schoenen besteld en opgehaald in de wink

Schoenen zaten gelijk goed en zagen er precies zo uit als mijn verwachting. Geen lange levertijd.

Mooie schoen maar....

Niet de kleur oranje die ik verwacht had.. neigt meer naar cognac. Daarbij waren ze voor mij helaas te groot (36). Vindt je cognac kleur mooi dan zeg ik "ja". wil je konings-oranje dan zeg ik "niet doen".

Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het artikel niet naar wens was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ziengs Schoenen

Is prima

Het is allemaal goed verlopen de bestelling als het retour helaas want dit model laarsjes die ik had besteld zijn niet geschikt voor mijn voeten..

Levering, na een week nog niets ontvangen.

Dat komt volgens Ziengs door DHL, zij hebben waarschijnlijk een storing. Waarin dat weet ik niet. Maar mijn schoenen heb ik nog steeds niet. Stuur het pakketje dan met een andere courier mee. Het pakketje is nm nog niet eens opgehaald.

Transportweg 14 9405 PR Assen

Over Ziengs.nl

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 75 jaar, opgericht op 1 oktober 1946 door Berend Ziengs. Met 81 fysieke winkels en een webshop met meer dan 6000 unieke paren heeft Ziengs een ruim assortiment aan merkschoenen voor het hele gezin. De inkopers voor dames-, heren- en kinderschoenen van Ziengs zijn op de hoogte van de nieuwste trends en combineren deze met lekker lopende schoenen van hoogwaardige kwaliteit. Alle winkelmedewerkers geven jou persoonlijk advies doordat zij deskundig zijn op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Hierdoor loop jij altijd lekker op modieuze schoenen de winkel uit! Deze kennis is vertaald naar de online winkel. Door het brede assortiment, on- en offline, en de deskundige winkelmedewerkers is het onmogelijk om niet te slagen voor het hele gezin, zoals blijkt uit de beoordelingen op Kiyoh. Maar wat voor merken biedt Ziengs dan aan? Met meer dan 100 verschillende merken is er genoeg keuze. In de damescollectie van Ziengs vind je merken, zoals Ann Rocks, Panama Jack, Birkenstock, Ecco, Gabor, Skechers en Tamaris. Voor heren is er keuze uit onder andere Invinci, Floris van Bommel, Bjorn Borg, Bugatti, Pius Gabor en Bugatti. De kindercollectie loopt uiteen van babyschoenen tot schoenen voor onze pubers met merken, zoals Muyters, Shoesme, Geox, Red-Rag, Kipling en Timberland. Naast modieuze schoenen biedt Ziengs ook bijpassende riemen van Floris van Bommel, tassen van Burkely en Tamaris, sokken van Happy Socks en Sockwell, inlegzooltjes van Pedag en schoenverzorging van Collonil aan. Benieuwd? Ga dan snel naar www.ziengs.nl en vind jouw perfecte, lekker lopende schoenen!