Het was toppie

Jullie geven late reactie voor email

Jullie geven late reactie voor email

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met onze dienstverlening, hebben wij je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Geweldige service!

Ik was helemaal vergeten een bloemetje te sturen naar familie ivm een trouwdag, maar ik kon de dag van bestellen ook laten bezorgen. Uiteindelijk hebben ze hem dus wel op hun trouwdag gehad! :) erg blij mee!!

Netjes en snel

Netjes en snel geleverd en mooie plant

Prachtig boeket op tijd bezorgd.

Zie boven

Ik ben tevreden,ik heb de bloemen zelf niet gezien vanwege de corona kan ik er niet naartoe maar mijn dochter vond ze erg mooi.

Prima, heel tevreden

echt tevreden

net als de andere keren worden de bloemen in een kartonnen "vaas" bezorgd met plantenvoeding. het was echt een mooie bos bloemen en zag er mooi en verzorgd uit.

Juiste afspraak nagekomen. Top!

Goede service, je kunt het goed volgen en prima info.

Bloemen zien er goed uit en bezorging is goed gegaan, heb vaker bloemen gezien van topbloemen , zijn mooie boeketten.

Snel

Snelle levering, alleen wel prijzig.

Mooie bos en snel bezorgd

Mooie bos zoals op de foto eruit zag en snel bezorgd

Heel veel keus in boeketten en in de prijzen daarvan. Snelle bezorging en mooi verpakt. Een fantastich mooi boeket.

Precies als op de foto's

Prima, precies wat je verwacht van een bestelling!

Ik ben erg tevreden en daarom bestel ik regelmatig via Topbloemen! Maar wat ik niet prettig vind is dat er steeds gevraagd wordt om een beoordeling te geven. Dat is niet alleen bij jullie maar bij veel sites en daar heb ik geen behoefte aan. Als ik tevreden ben dan bestel ik vaker en anders niet meer!

Het bezorgen ging goed, het was een mooi boeket

Prima service.

Tevreden over het bestelde. Eenvoudig bestelinstructie, snelle levering.

mooie bos en correcte levering

Heer erg tevreden , goede service

Mooi boeket besteld, en keurig op de bestel datum afgeleverd . Super tevreden

Correct en netjes afgewerkt.

Correct en netjes afgewerkt

Alles is naar wens gegaan.

Het was voor ons belangrijk dat de ontvanger met de bloemen blij gemaakt werd en dat is gelukt. Bedankt hier voor.

Uitetend geregeld met goede informatie.

Voor de eerste keer bloemen verstuurd via Topbloemen. De bloemen moesten naar 4 verschillende adressen. Prima via de mail op de hoogte gehouden . Topservice !!!!!