Zo fijn dat je een kado kunt sturen waarbij je weet dat degene die het ontvangt het op de juiste tijd krijgt en het voldoet aan alle verwachtingen

Top, dank u wel.

Super tevreden

Mooi boeket..

Zeer goed.

Mooi boeketten

Snel en keurig afgeleverd

Zeer goed communicatie erg goed

Was erg goed levering goed te volgen..

goede bloemen en service

De bloemen worden mooi op tijd bezorgd, goed verpakt. De gever en de ontvanger zijn blij. Goede service, fijn dat je op de hoogte gehouden word. Echt een dikke aanbeveling.

Goede kwaliteit

uitstekend

De bestelde bloemen worden conform opgave geleverd

Als je iemand een bosje bloemen of een boeket stuurt wil je daar altijd een bepaald resultaat mee bereiken. Dat is mij tot nu toe gelukt met mijn bestellingen bij TOP-bloemen. Op tijd, kwalitatief met wat je voor ogen had, een blije ontvanger aan de andere kant.

Mooi boeket goede levering

Het boeket zag er net geplukt uit, met verrassent leuke bloemen erin

Top dat is het juiste woord

komen hun afspraken na Vlotte afhandeling Overzichtelijke website Dus....topbloemen...TOP!!!

Prachtig boeket

Mooi boeket, snelle service

Mooi bloemstuk goede kwaliteit -prijsverhouding tevens goede bezorging.r

Ontzettend goede service

Mijn moeder vond het een heel mooi boeket

Nu twee bloemen besteld en dit is goed bevallen.

helemaal goed

op tijd bezorgd volgens de ontvanger een prachtige bos bloemen heel verzorgd

Topbloemen is first class!

Tot nu toe zijn de bestellingen allemaal op tijd bezorgd. De ontvangers allemaal tevreden ik ik ook. Her bestelsysteem is praktisch en werkt altijd.

Super zoals jullie werken.

Super mooi boeket

Super mooi boeket geleverd en zeer netjes op tijd.

Helemaal dik tevreden, ook de ontvanger vond heel erg mooi en fijn.

Het was de eerste keer om op deze manier via Top Bloemen. nl n bloemetje te bestellen. Het is heel vlot , goed en heel netjes afgehandeld. Kan me niet beter wensen. Ook het filmpje over mijn bestelling `n mooie verrassing. Ik heb het al bij vrienden aanbevolen, en zal mijn ervaring door blijven geven. Hartelijk dank voor de goede afhandeling.

Heel mooi!!

Heel erg tevreden Fam Bruins Hattem

Heel mooi boeket

In eerste instantie een zonnebloemboeket besteld voor mijn beste vrienden maar dat liet nogal te wensen over. Van Topbloemen heb ik na ongeveer een uur een voucher ontvangen nadat ik mijn beklag had gedaan. Dit voucher heb ik gelijk besteed voor de ontvangers van het mislukte zonnebloemenboeket. Nu iets totaal anders besteld. De ontvanger hebben mij een foto gestuurd en het zag er perfect uit. Hartelijk dank Topbloemen. Op naar een volgende keer.

Supergoede service en mooie bloemen

Heb al een paar keer bij topbloemen besteld en beide ontvangers waren erg blij met hun boeket! De plukboeketten vind ik persoonlijk erg mooi. De service is erg goed. Snelle bevestiging en je wordt gedurende het hele proces op de hoogte gehouden. De boeketten blijven lang staan en lang mooi.

Was goed en volgens afspraak

Zie bovenstaande

super gegaan. Prachtige bloemen. Onze vrienden waren er erg blij mee.

Nogmaals onze vrienden waren er erg blij mee.

Goede service en kwaliteit.

Alleen maar positief.