Teleurstellend boeket

Het boeket was teleurstellend klein voor ruim 35 euro. Leek eerder op een kleine variant ipv de medium die ik gekocht had. In relatie tot eerdere aankopen leek het niet te kloppen.

Alles is goed aangekomen, zelfs met een 'moeilijk' adres, en de bloemen waren prachtig.

Makkelijk

Handig

Goede bezorging

De bloemen die ik heb besteld zijn heel mooi toppie

mooi boeket en snelle levering

mooi boeket en snelle levering

De aflevering was prima en volgens mijn vriendin was het bouquet mooi.

Het boeket is netjes op het adres afgeleverd. De ontvanger vond het een mooi boeket. Het is heel fijn dat je een mail krijgt dat het succesvol is afgeleverd.

Klein boeket voor veel geld

Voor een boeket van € 50 is deze erg klein.

Bestelde bloemen

Het bestelde bloemstuk viel erg tegen. Zag er niet uit en de grote al helemaal niet. Had een middel groot bloemstuk besteld en verwacht, maar had naar mijn idee de grote van een standaard bloemstuk. ben dit niet gewend van Topbloemen. En zal bij een volgende keer bij een andere leverancier verder kijken.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Late bezorging

Ik vond het jammer dat de bloemen zo laat werden bezorgd. In de middag pas om 16,30. Jammer volgende keer beter.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

het boeket komt niet in de buurt bij het boeket dat ik heb besteld

Ik heb een veldboeket besteld, in frisse kleuren voor een verjaardag. Ik kreeg een foto van het boeket en zie een herfstboeket met donkere kleuren.

Beste heer/mevrouw, Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen contact met je op om een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Waardeloos boeket met halfslapen bloemen

We hadden een mooi zonnig en fleurig boeket besteld, formaat groot, voor onze jarige schoondochter. Ze kreeg een boeket met 90% paarse en donkeroranje chrysanten en op de foto te zien verder niets fleurigs, geen rozen of andere zonnige bloemen zoals op het voorbeeld boeket getoond. Ronduit slecht en waardeloos Een 1/2 ster is eigenlijk nog te veel.

Schandalig!

Bladeren van de bloemen waren al geel en dw bonbons waren voorbij de houdbaarheidsdatum

Beste klant, Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels heeft mijn collega contact gehad om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Bij Topbloemen weet ik zeker dat ik altijd een prachtig boeket stuur

Bij Topbloemen weet je zeker dat je kwaliteit ontvangt/ verstuurd

Ontvangster was heel blij met het prachtige boeket.

De bloemen zijn netjes op de uitgekozen dag bezorgd. Fijn dat dat per mail nog even bevestigd werd. Het is jammer dat ik het boeket alleen op foto heb kunnen zien, maar de ontvangster vond het een schitterende herfstcombinatie!

Zeer tevreden over de levering !

Altijd goed verse bloemen , en ik maak vaak mensen blij om een bloemetje te sturen van jullie !

Snelle bezorging, prachtige rozen!

Goed verzorgd!

De bezorging was dezelfde dag - zaterdag. Dit ging helemaal goed maar bovenal, de bos bloemen was prachtig!

Goede service en erg mooie boeketten zeer tevreden

hele mooie bos bloemen

in 1 woord fantastisch

Bloemen werden op tijd bezorgd en het was ook een mooi boeket.

Mooi boeket vogens het voorbeeld.

Prima, duidelijke site.

Makkelijk voor elkaar te krijgen. Accurate mails over de voortgang van de levering.

Goed geregeld

Goed en snel geregeld

Boeket voldoet aan alle wensen

Mooi vers boeket en de verpakking in een kartonnen vaas ziet erg leuk en professioneel uit

Prima, en mooi op tijd!

Het gaat altijd goed bij top bloemen. Fijn. Bloemen ook altijd vers