Goed en snel

gebruiksvriendelijke website

Bestelling is dezelfde dag nog bezorgd

Volgens afspraak.

Topbloemen zorgt voor tevreden klanten.

Inderdaad Top

Met goede zorg behandeld En op tijd bezorgt En vlug een bericht van ontvangst

Prima.

Makkelijk te bestellen en de ontvanger is erg tevreden.

Was weer super geregeld.

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelde bloemen konden ivm vakantie van geadresseerde niet op de opgegeven datum worden bezorgd. Heb hiervan bericht ontvangen en de bloemen worden op een nieuwe data alsnog bezorgd. Super.

Super geregeld via Topbloemen.nl

Het boeket met vaas heeft mijn verwachtingen overtroffen. Super, bedankt !

Niet helemaal goed gegaan

Kreeg 2 dagen na levering bericht dat de bloemen geleverd waren Vaas bij besteld was er niet bij Jammer de bloemen waren wel heel mooi !

Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat hierover al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Slecht!!!!

Mijn bestelling is niet aangekomen, achteraf bleek het op het verkeerde huisnummer afgeleverd te zijn. Na een telefoontje naar Topbloemen.nl is het alsnog in orde gekomen, een slechte ervaring.....

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat hierover al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prima service, mooi boeket, blije jarige

Prima service, leuk filmpje, mooi boeket, blije jarige

Besteld en binnen 1 dag geleverd

Prima.

Een mooie bos bloemen bezorgd op het opgegeven adres.

Vertrouw op topbloemen.nl

Mooie bos bloemen en ook op tijd. Super

was heel erg tevreden over het boeket

Goede site voor bloemen te bestellen

Prima ervaring met 1 minpunt!

Het bestellen van boeket en kaartje ging uitstekend! Berichtgeving ook uitstekend omtrent bestelling en aflevering op dezelfde dag. Het minpunt was: op bijgeleverde kaart wel de tekst maar niet de afzenders vermeld! Dat is uiteindelijk goedgekomen met excuses en een voucher. Keurig en correct opgelost!! Vandaar de 4 sterren.

Heel goed !

Bloemen van TOPkwaliteit, goede informatie over het verwerken en bezorgen van de bestelling

Alles prima!

Top op tijd geleverd

Goede service, mooie bos bloemen!

Mooie bos bloemen op tijd bezorgd!

Van kiezen+bestellen op de site t/m de reactie van de ontvanger...Top!!!

Er valt heel wat te kiezen op de site. Diverse boeketten, voor elk wat wils. Fijn, dat er ook wat extra's aan een boeket toe te voegen is, vooral als je met meerdere personen iemand een verrassing wil bezorgen. De bezorging was op tijd. De ontvanger was blij verrast met het resultaat.

mooie bloemen die lang blijven staan

snelle service, en aanpassen als dat nodig blijkt te zijn is ook mogelijk

Prachtige boeketten.

Boeketten erg mooi,wordt keurig op tijd bezorgt.en je wordt goed op de hoogte gehouden.vanaf het bestellen tot aan de bezorging.

bloemen houden van mensen

Bij diverse bestellingen die ik gedaan waren de ontvangers heel content met de boeketten.