Geweldig mooi boeket!

Hartelijk dank voor het schitterende boeket! Onze complimenten voor de bloemist, elke keer leveren zij prachtige créaties af tot grote vreugde van de ontvang(dt)ers! Thanks & tot snel!

Gewoon TOP

Prachtig boeket!! Ook de mail beantwoording was snel en keurig!

Top (bloemen)

Mooi boeket bloemen. Snelle levering.

Weer top geregeld

Altijd op tijd en mooie bloemen. Top!

Goede service en mooie bos bloemen

Gewoon Top in bloemen.

Boeket ter gelegenheid van 60 jarig huwelijk. Ontvangers belden direct na de levering dat alles er pico-bello uitzag en waren erg blij ermee.

Erg duur voor weinig

Een middel boeket besteld, deze was gewoon klein. Al met al wel ruim €30,- armer en dit was het simpelweg niet waard. De bos was ook rommelig met kromme stelen bloemen. Ik schrok er een beetje van. Wel absoluut positief was dat het heel snel werd bezorgd.

“Geweldig!!! Gerozen“

“Geweldige rozen!” “Top!” “Mooie rode rozen!” “Verliefd op de bloemeeen!” “Stekeltjes doen wel beetje pijn…” “Hehhehe nee”

goed verzorgd

De ontvanger was ook heel blij met het boeket. Alles op 1 dag snel geregeld.

Ze hebben hun naam meer dan waar gemaakt.

Bij mijn laatste bestelling had ik, voor de allereerste keer, een klein aandachtspuntje. Dat had ik kenbaar gemaakt met een review. Daar werd, zowel per mail als per telefoon supersnel en adequaat op gereageerd door de klantenservice van Topbloemen. Ik kreeg naast de excuses een nieuwe bos bloemen aangeboden ter compensatie. En die mooie bos stond na twee dagen (had zelfs de andere dag kunnen zijn) al bij ons op tafel. Hierbij ook dikke complimenten voor Intratuin uit Etten-Leur (NB). Het kleine aandachtspuntje, kan gebeuren, hebben ze perfect hersteld en een fantastische bos afgeleverd. Al met al een reden om zeer zeker klant te blijven bij Topbloemen.

Topbloemen

Goedemorgen Na ons telefonisch contact van afgelopen dinsdag heb ik een mooi bos bloemen gehad Top

Bij de bestelling heb ik een fout gemaakt. Na prettig contact met de klantenservice werd het probleem opgelost. Bloemen zijn bezorgd op de verzochte tijd. Mooie bos ruikers. Ontvanger tot tranen toe geroerd....

Nvt

Nvt

Prachtig boeket!

De ontvangster was er erg blij mee en vond het een beeldig boeket!

Niet geleverd op de gevraagde dag!

Ons boeket in glazen vaas is niet op de gevraagde dag geleverd (bij het afscheid nemen van de overledene). Ik had een aanwezig nichtje gevraagd om een foto. Bij navraag bleek dat er inderdaad niks geleverd was! Na dit telefonisch contact en vele excuses is alsnog geleverd op de dag van de crematie (maar wat als ik niet gebeld had?). Overigens: levering van een boeket in vaas kan niet gegarandeerd worden op een bepaalde tijd! "Dat kan alleen bij rouwboeketten". Maar als je moet leveren op een Dela locatie, doet dat dan niet een belletje rinkelen? In mijn wereld is éen en éen twee! Het zou Topbloemen sieren als ze dit zouden aanpassen!

Beste Dian, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Ik heb veel bestellingen gedaan bij Topbloemen en altijd dik tevreden.

meestal goed....

Helaas nu even niet tevreden.. Bezorger was te snel weg..mw was in de tuin even hierdoor moest ze zelf even later bij de buren de bloemen ophalen...ze is wel 82... Ook was hij te vroeg voor het aangegeven tijdstip! volg keer beter hoop ik...

WaardeloosBloemen.nl 4 dagen later nog niet bezorgd.

Zondag bestelling geplaatst, inmiddels donderdag boeket nog steeds niet bezorgd. Bezorger kan zogenaamd het huisnummer niet vinden. Terwijl als je zoekt op je telefoon die iedereen heeft het adres met kaart naar boven komt. Zo weet je precies welk huis het is. Zeg nog de route doorgegeven aan Topbloemen zelf maar die bloemist in kwestie kon het nog steeds niet vinden. En dat terwijl er al meerdere keren op dat adres bezorgd is. Kortom WaardeloosBloemen.nl

Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

mijn bestelling was een dag te laat

maar een prachtige bos bloemen zou het zo weer doen

Zoals foto en op tijd ;-)

Boeket zoals beloofd- zoals foto en op tijd afgeleverd

Goede en snelle service

Een prachtig boeket is bezorgd kreeg ik terug van de ontvanger. Alleen moest ze even zoeken naar het bijgesloten kaartje wat naar beneden was gevallen. Maar verder prima service!! Ik hoop dat de ontvanger lang plezier heeft van de mooie bloemen.

Op een makkelijk manier vriendinnen blij gemaakt

Website helder, keus voldoende, snel bezorgd op de juiste tijdstip.

Service top, bloemen zeer matig. Rozen hangen al na 2 dagen.

Bloemen die geleverd zijn zeer zwak qua kwaliteit.

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

goede service

via de site konden we de bloemen uitzoeken die we wilden versturen. het hele traject van bestellen, betalen en versturen was vrij eenvoudig. ook werden we op de hoogte gehouden over de voortgang van de aflevering. erg duidelijk en service gericht.

Toppppp

Geweldige service en hele mooie bloemen was ook goed geleverd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.