De bloemen zagen er goed uit. De levering is ook super snel gegaan. Ik weet waar ik mijn bloemen kan bestellen. Dank voor jullie geweldige levering
Was de eerste x vanwege een gewonnen bon , heb wat leuks uit kunnen zoeken Na een paar vraagjes via chat is alles goed gegaan
Uitstekende bezorging goede kwaliteit bloemen geleverd top dank jullie wel.
Ik heb bloemen ontvangen via Topbloemen, maar helaas zat er geen kaartje bij. Daardoor wist ik niet van wie de bloemen afkomstig waren. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat er een fout was geweest in hun printersysteem, waardoor de tekst van het kaartje niet was meegekomen. De inhoud van het bericht heb ik uiteindelijk digitaal ontvangen. Omdat het kaartje voor ons een mooie en blijvende herinnering is, heb ik gevraagd of het originele kaartje alsnog kon worden nagezonden. Mij werd toegezegd dat dit zou gebeuren. Inmiddels zijn we ruim twee weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Daarnaast krijg ik ook geen reactie meer op mijn berichten. Ik vind dit erg teleurstellend. Een kaartje is vaak net zo belangrijk als de bloemen zelf. Dat een fout kan gebeuren begrijp ik, maar het vervolgens niet oplossen en niet meer reageren op klanten vind ik onacceptabel. Helaas kan ik Topbloemen daarom niet aanbevelen. Zeer slechte service. Schandalig.
Er zaten dorre bladeren in de bloemlevering. Na gemaild te hebben met foto nul request gekregen om dit op te lossen. Jammer maar geen topbloemen meer voor ons.
Goedenavond Rudy, Je hebt het onderstaande bericht van ons ontvangen : Op de afbeelding zien wij een Qiara-boeket waarbij de pioenen nog volledig in knop zitten. Dit betreft verse pioenen die de komende dagen nog mooi zullen uitkomen en daardoor een heel andere uitstraling krijgen. Ik wil je daarom vragen het nog even af te wachten. Mochten de pioenen niet uitkomen of mocht het boeket de 7 dagen vaasgarantie niet behalen, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Je hebt toen dit aangegeven : Het zijn niet de pioenen, maar het groen erom heen dat oud en op sommige plekken dood is. Maar we wachten wel en kijken hoe het gaat bloeien. We nemen nog even contact met je op via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mijn vrouw is 40 weken zwanger en wilde heel graag wat leuks doen voor haar in deze moeilijke en warme tijd. Dus ik dacht ik bestel bloemen voor haar wat ze leuk vind. Krijg ik geen bloemen maar fruit opgestuurd en zij heeft niets met fruit. Ik vind dit echt vreselijk als ze nou andere bos hadden gestuurd had ik nog wat kunnen doen maar dit is echt vreselijk. Zij denkt dat ik helemaal haar niet ken en niet aan haar denk.
Goedenavond Huseyin, Wat vervelend om te lezen dat jouw verrassing voor je vrouw niet is aangekomen zoals je had gehoopt, zeker in deze bijzondere periode vlak voor de geboorte van jullie kindje. Wij begrijpen heel goed dat je bewust voor bloemen hebt gekozen om haar een mooi gebaar te geven en dat het ontvangen van fruit in plaats van bloemen voor teleurstelling heeft gezorgd. Dat dit bovendien heeft geleid tot een ongemakkelijke situatie thuis, vinden wij erg spijtig. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat er een oplossing geboden is, door als nog het door jou bestelde boeket te leveren. Wij vertrouwen er op dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Originele beoordeling
Mijn vrouw is 40 weken zwanger en wilde heel graag wat leuks doen voor haar in deze moeilijke en warme tijd. Dus ik dacht ik bestel bloemen voor haar wat ze leuk vind. Krijg ik geen bloemen maar fruit opgestuurd en zij heeft niets met fruit. Ik vind dit echt vreselijk als ze nou andere bos hadden gestuurd had ik nog wat kunnen doen maar dit is echt vreselijk. Zij denkt dat ik helemaal haar niet ken en niet aan haar denk.
Goedenavond Huseyin, Wat vervelend om te lezen dat jouw verrassing voor je vrouw niet is aangekomen zoals je had gehoopt, zeker in deze bijzondere periode vlak voor de geboorte van jullie kindje. Wij begrijpen heel goed dat je bewust voor bloemen hebt gekozen om haar een mooi gebaar te geven en dat het ontvangen van fruit in plaats van bloemen voor teleurstelling heeft gezorgd. Dat dit bovendien heeft geleid tot een ongemakkelijke situatie thuis, vinden wij erg spijtig. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat er een oplossing geboden is, door als nog het door jou bestelde boeket te leveren. Wij vertrouwen er op dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Een (prijzig) verjaardagsboeket gestuurd inclusief wijn. Bleek een schitterend samengesteld boeket en absoluut zijn geld waard. Een feest om te krijgen! Heel tevreden
De ontvanger liet weten dat het een mooie en frisse bos bloemen was. Heel fijn dat de levering ook de zelfdr dag nog afgeleverd kon worden
Doordat er geen kaartje aan het boeket zat, alleen het stokje, was het voor de ontvanger een raadsel van wie dat boeket kwam. Helaas, want voor het kaartje was betaald. Ik houd het op een ongelukje. Maar hoop wel dat het in het vervolg goed gaat.
Mijn vriendin appte mij nadat ze de bloemen had ontvangen. Ze was onder de indruk ervan. Ze zei een prachtige bos bloemen van goede kwaliteit! Daar was ik heel blij mee.
Altijd vers, blijven lang staan, altijd op tijd bezorgd. Top bedrijf, aanrader!
goede service
We wilden iets cadeau doen. De ontvanger heeft ons als bedankje een foto gestuurd. De ontvanger heeft niet geklaagd. Toen we de foto zagen schaamden wij ons. Wat een armzalig bosje bloemen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor je review. Mede hierdoor kunnen wij onze klantenservice verbeteren. We zoeken daarom ook graag samen naar de juiste oplossing voor jouw bestelling. Stuur een email naar [email protected] o.v.v. je ordernummer, de inhoud van de klacht en de foto van het boeket, en dan komen wij zeker in goed overleg tot de juiste oplossing. Met vriendelijke groeten, Team Topbloemen.nl
Ik ben erg tevreden en bestel hier regelmatig. De service en producten bevallen mij goed.
Had de bloemen voor mijn jarige zus besteld. Toevallig is zij groot fan van pioenrozen en dan de vaas er nog eens bij. Ze was er heel blij mee
Wel kaartjes betaald maar de jarigen wisten niet van wie de bloemen kwamen zat geen kaartje bij en wel betaald Heel jammer.. kreeg geen bedankje en toen toch maar voorzichtig gevraagd of de bloemen waren aangekomen
Prachtige bos rozen in ( ander ) vaasje dan op afbeelding , jammer maar helaas ! verder wel tevreden !
Zat geen kaartje bij. Wat ik wel betaald had. De ontvanger moest bellen van wie boeket was
Beste Annemarie, Wat vervelend om te horen dat het kaartje niet bij het boeket zat, terwijl je hier wel voor had betaald. We begrijpen goed dat dit afbreuk doet aan het persoonlijke gebaar en dat het voor de ontvanger ongemakkelijk was om zelf te moeten achterhalen van wie het boeket afkomstig was. Onze excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we nemen je feedback serieus. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Als verjaardagsboeket zeer gewaardeerd. Het waren ook nog haar favoriete bloemen, pioenrozen.heel vers en mooi verzorgd.
I.v.m. met beperkte mobiliteit heb ik verjaardagsboeket 'Raya' gekocht voor een gelegenheid. Na bezorging, die overigens prima op tijd was, was erg verrast over het matige bosje bloemen wat er bezorgd werd. Voortaan maar gewoon fysiek naar de bloemist toe. Wat mij betreft geen goede prijs/kwaliteit verhouding.
Beste Richard, Dank je wel voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het boeket niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer je bewust voor het gemak van een bezorgservice kiest vanwege je beperkte mobiliteit. Fijn om te horen dat de bezorging wel op tijd heeft plaatsgevonden, maar we vinden het vervelend dat je de prijs-kwaliteitverhouding van het boeket als onvoldoende hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. We nemen je feedback serieus en gebruiken deze om onze producten en dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik ben nog in onderhandeling met Topbloemen voor een oplossing. Er waren maar 2 bloemen van de hele bos uitgekomen. Zonde voor zoveel geld . Morgen moet ik weer contact opnemen, hoe het boeket eruit ziet en dan gaan we kijken naar een oplossing
Beste Hilda, Wat jammer om te horen dat het boeket niet aan je verwachtingen voldoet en dat er slechts twee bloemen zijn uitgekomen. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker gezien de prijs van het boeket. Fijn dat je hierover al contact hebt met onze klantenservice. We vragen je inderdaad om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat we de actuele situatie kunnen beoordelen en samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We hopen dit snel en naar tevredenheid voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Wij bestellen als bedrijf regelmatig bij Topbloemen. Onlangs kreeg ik een prachtige bos pioenrozen. Deze zijn nooit open gegaan. Dat is erg jammer, want bloemen zijn prijzig. Wellicht handig om er een handleiding bij te doen.
Ze waren zéér tevreden over het boeket ! . . .
Altijd prachtige boeketten, keurig verzorgd. ‘s morgens geboekt en ‘s middags bezorgd, echt TOP!!
Deze keer was het het bedrag dat het boeket kosten meer dan waard ,mooie verse bloemen en netjes in een kartonnen vaas bezorgd.,alleen bij de bestelling kon je verjaardagsdatum opgeven en dan kreeg je een extraatje ,ik heb daar geen plekje voor kunnen vinden om het op te schrijven . De groeten van Nellie
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.