Ten eerste werden de bloemen gewoon voor de deur neergezet. Niet aangebeld of we thuis waren of naar de buren, nee gewoon aan de deur. Ten tweede super slechte kwaliteit, omdat het eerste boeket voor de deur werd gezet heb ik geklaagd om vervolgens de volgende dag een nieuwe bos bloemen te ontvangen. Deze was ook bar slechte kwaliteit, de instructies gevolgd maar mocht niet baten, de bloemen waren al na 3 dagen verwelkt enz. Dus denkelijk geen bestelling meer bij topbloemen.
Ik kan geen mening geven want als het goed is wordt het boeket pas a.s. vrijdag bezorgd!!
Bedankt voor je review We zien dat er voor levering al een negatief review is geplaatst. We gaan er vanuit dat de levering gewoon volgens wens verloopt. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik had bloemen besteld met een kaartje. De vrienden hadden slecht nieuws gekregen. Dus dacht ik ik stuur een bos bloemen met kaart. De vrienden krijgen het einde van de dag en ze krijgen een fruitschaal ze hebben het geaccepteerd omdat ze anders de volgende dag pas bloemen krijgen het was te laat. Wel excuses gekregen. Maar ik vind dat heel erg slordig Nog nooit eerder meegemaakt altijd gaat het goed . En een fout is menselijk kan gebeuren.
Beste Annet, Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Ik begrijp heel goed hoe teleurstellend het voor je is dat er in plaats van het door jou bestelde boeket een fruitmand is bezorgd. Dit had niet mogen gebeuren en daarvoor bied ik je mijn oprechte excuses aan. Hoewel wij naast bloemen ook andere geschenken, zoals fruitmanden, versturen, mag je erop vertrouwen dat jouw bestelling correct wordt geleverd. Dat dit in jouw geval niet is gebeurd, betreuren wij enorm. Ik willen dit graag voor je rechtzetten en jouw vrienden alsnog verrassen met het boeket dat je oorspronkelijk had uitgekozen. Ik neem hierover per e-mail contact met je op om dit verder af te stemmen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mooie verse boeketten en netjes op de dag die je wenst bezorgd.
Voor m’n lieve vriendin pioenrozen besteld. Waren nog in knop bij ontvangst en nu mooi aan t bloeien! Prachtig met t groen eromheen!
Cadeau voor mijn schoondochter. Op tijd gekomen en zien er prachtig uit. Echt een aanrader !!
Het boeket was niet afgeleverd bij de jarige. Wel zat het kaartje verfrommeld in de brievenbus. Een week later werd alsnog het verlepte boeket geleverd. Had kennelijk al die tijd in de bus bestelbus gestaan. Topbloemen werkt samen met lokale bloemisten maar dat zit kennelijk geen controle op.
De bloemen zagen er goed uit. De levering is ook super snel gegaan. Ik weet waar ik mijn bloemen kan bestellen. Dank voor jullie geweldige levering
Was de eerste x vanwege een gewonnen bon , heb wat leuks uit kunnen zoeken Na een paar vraagjes via chat is alles goed gegaan
Uitstekende bezorging goede kwaliteit bloemen geleverd top dank jullie wel.
Er zaten dorre bladeren in de bloemlevering. Na gemaild te hebben met foto nul request gekregen om dit op te lossen. Jammer maar geen topbloemen meer voor ons.
Goedenavond Rudy, Je hebt het onderstaande bericht van ons ontvangen : Op de afbeelding zien wij een Qiara-boeket waarbij de pioenen nog volledig in knop zitten. Dit betreft verse pioenen die de komende dagen nog mooi zullen uitkomen en daardoor een heel andere uitstraling krijgen. Ik wil je daarom vragen het nog even af te wachten. Mochten de pioenen niet uitkomen of mocht het boeket de 7 dagen vaasgarantie niet behalen, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Je hebt toen dit aangegeven : Het zijn niet de pioenen, maar het groen erom heen dat oud en op sommige plekken dood is. Maar we wachten wel en kijken hoe het gaat bloeien. We nemen nog even contact met je op via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mijn vrouw is 40 weken zwanger en wilde heel graag wat leuks doen voor haar in deze moeilijke en warme tijd. Dus ik dacht ik bestel bloemen voor haar wat ze leuk vind. Krijg ik geen bloemen maar fruit opgestuurd en zij heeft niets met fruit. Ik vind dit echt vreselijk als ze nou andere bos hadden gestuurd had ik nog wat kunnen doen maar dit is echt vreselijk. Zij denkt dat ik helemaal haar niet ken en niet aan haar denk.
Goedenavond Huseyin, Wat vervelend om te lezen dat jouw verrassing voor je vrouw niet is aangekomen zoals je had gehoopt, zeker in deze bijzondere periode vlak voor de geboorte van jullie kindje. Wij begrijpen heel goed dat je bewust voor bloemen hebt gekozen om haar een mooi gebaar te geven en dat het ontvangen van fruit in plaats van bloemen voor teleurstelling heeft gezorgd. Dat dit bovendien heeft geleid tot een ongemakkelijke situatie thuis, vinden wij erg spijtig. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat er een oplossing geboden is, door als nog het door jou bestelde boeket te leveren. Wij vertrouwen er op dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Originele beoordeling
Mijn vrouw is 40 weken zwanger en wilde heel graag wat leuks doen voor haar in deze moeilijke en warme tijd. Dus ik dacht ik bestel bloemen voor haar wat ze leuk vind. Krijg ik geen bloemen maar fruit opgestuurd en zij heeft niets met fruit. Ik vind dit echt vreselijk als ze nou andere bos hadden gestuurd had ik nog wat kunnen doen maar dit is echt vreselijk. Zij denkt dat ik helemaal haar niet ken en niet aan haar denk.
Goedenavond Huseyin, Wat vervelend om te lezen dat jouw verrassing voor je vrouw niet is aangekomen zoals je had gehoopt, zeker in deze bijzondere periode vlak voor de geboorte van jullie kindje. Wij begrijpen heel goed dat je bewust voor bloemen hebt gekozen om haar een mooi gebaar te geven en dat het ontvangen van fruit in plaats van bloemen voor teleurstelling heeft gezorgd. Dat dit bovendien heeft geleid tot een ongemakkelijke situatie thuis, vinden wij erg spijtig. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat er een oplossing geboden is, door als nog het door jou bestelde boeket te leveren. Wij vertrouwen er op dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Een (prijzig) verjaardagsboeket gestuurd inclusief wijn. Bleek een schitterend samengesteld boeket en absoluut zijn geld waard. Een feest om te krijgen! Heel tevreden
De ontvanger liet weten dat het een mooie en frisse bos bloemen was. Heel fijn dat de levering ook de zelfdr dag nog afgeleverd kon worden
Doordat er geen kaartje aan het boeket zat, alleen het stokje, was het voor de ontvanger een raadsel van wie dat boeket kwam. Helaas, want voor het kaartje was betaald. Ik houd het op een ongelukje. Maar hoop wel dat het in het vervolg goed gaat.
Mijn vriendin appte mij nadat ze de bloemen had ontvangen. Ze was onder de indruk ervan. Ze zei een prachtige bos bloemen van goede kwaliteit! Daar was ik heel blij mee.
Altijd vers, blijven lang staan, altijd op tijd bezorgd. Top bedrijf, aanrader!
goede service
We wilden iets cadeau doen. De ontvanger heeft ons als bedankje een foto gestuurd. De ontvanger heeft niet geklaagd. Toen we de foto zagen schaamden wij ons. Wat een armzalig bosje bloemen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor je review. Mede hierdoor kunnen wij onze klantenservice verbeteren. We zoeken daarom ook graag samen naar de juiste oplossing voor jouw bestelling. Stuur een email naar [email protected] o.v.v. je ordernummer, de inhoud van de klacht en de foto van het boeket, en dan komen wij zeker in goed overleg tot de juiste oplossing. Met vriendelijke groeten, Team Topbloemen.nl
Ik ben erg tevreden en bestel hier regelmatig. De service en producten bevallen mij goed.
Had de bloemen voor mijn jarige zus besteld. Toevallig is zij groot fan van pioenrozen en dan de vaas er nog eens bij. Ze was er heel blij mee
Wel kaartjes betaald maar de jarigen wisten niet van wie de bloemen kwamen zat geen kaartje bij en wel betaald Heel jammer.. kreeg geen bedankje en toen toch maar voorzichtig gevraagd of de bloemen waren aangekomen
Prachtige bos rozen in ( ander ) vaasje dan op afbeelding , jammer maar helaas ! verder wel tevreden !
Zat geen kaartje bij. Wat ik wel betaald had. De ontvanger moest bellen van wie boeket was
Beste Annemarie, Wat vervelend om te horen dat het kaartje niet bij het boeket zat, terwijl je hier wel voor had betaald. We begrijpen goed dat dit afbreuk doet aan het persoonlijke gebaar en dat het voor de ontvanger ongemakkelijk was om zelf te moeten achterhalen van wie het boeket afkomstig was. Onze excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we nemen je feedback serieus. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Als verjaardagsboeket zeer gewaardeerd. Het waren ook nog haar favoriete bloemen, pioenrozen.heel vers en mooi verzorgd.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.