betrouwbaar en betaalbaar

De website is gebruikersvriendelijk en voor een kleine meerprijs is online bloemen bestellen en laten afleveren een fluitje van een cent geworden. Dank je wel TOPbloemen

Goed gedaan

Goed gegaan

meer niet aan sterren. jullie moeten niet aan die flauwekul meedoen. Ik heb meer te doen alleen fla

slechte ervaring met flauwekul

Beste klant, Zou je via de e-mail contact met ons willen opnemen zodat wij de klacht met je kunnen bespreken. De e-mail mag naar klantenservice@topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Levering en product prima maar, het bestellen ging erg vervelend..

Ik heb helaas heel vaak opnieuw de bestelling in moeten voeren omdat je als je 1 kortingscode heb ingevoerd niet een nieuwe kon gebruiken. Dus dan moet je alles weer opnieuw invullen voor dat dat kan en dat kost veel tijd en het is Niet gebruiksvriendelijk! Ook wilde ik een kleine bos en steeds werd het weer een medium bos. Mogelijk zijn dit problemen als je via telefoon bestelt en hopelijk is dit via de site niet zo. De levering en product waren verder prima (zei de ontvanger).

Beste klant, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het werken van de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Slechte bloemen die na een paar dagen al hingen

ik heb de bloemen donderdag laten komen voor mn vriendin. Toen ze binnenkwamen was de bos prachtig! De rozen waren nog mooi dicht dus we dachten dat we er lang plezier van zouden hebben. Echter zaterdagmiddag hingen de meeste rozen al terwijl we ze gelijk in een vaas met water en voeding hadden gezet

Beste klant, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Goede service in selectie bloemen en vlotte levering

Naast de goede ervaring ook een minpunt. Ik heb een cadeaubon ingevoerd, maar die leidde niet tot de korting van € 3,50. Ik heb deze voucher kortingbon-code gebruikt: 7853423175. In het overzicht stond dat de korting van € 3,50 eraf ging, maar in de factuur was de korting weggevallen en moest ik het volle bedrag betalen. Omdat ik haast had, heb ik het niet kunnen nagaan. Vandaar mijn vraag aan u: wat is er fout gegaan? En hoe krijg ik nu mijn € 3,50 korting toegekend? Graag reactie.

Zou weer bestellen

Leuk Boeket. De ontvanger was erg tevreden en wij ook.

Perfect uitgevoerd!

Ik had een adres ontvangen van de boeketontvanger, niet wetende dat het niet het privéadres was maar het zakelijk adres. Het boeket is besteld met het verzoek van zaterdag bezorgen, het geen dus niet uitgevoerd kon worden. Uit eigen beweging heeft de boeketverzorger de bestelling op maandag daar op volgend uitgevoerd, waarop ik ook op die zelfde maandag een bedankje van de ontvanger kon ontvangen. Dus een perfecte handelswijze van de boeketverzorger en hij krijgt daarvoor een fantastisch compliment!

heel tevreden

boeket ziet er goed en verzorgd uit. bloemen staan nog prachtig. geniet er elke dag van.

Prachtige bos rozen!

Ik vind het wel jammer dat je bezorgkosten moet betalen!! Waarom niet een vanaf bedrag instellen? Dus b.v. boven de 20 euro? gratis bezorging? Vind bezorgkosten van ruim 5 euro best veel, bloemen worden door een bloemist uit dezelfde woonplaats geleverd. Bij de meeste Bol.Com bestellingen geldt ook een "vanaf"-bedrag bij een bestelling of gratis bezorging. Het zou misschien handig zijn wanneer er ook een optie zou zijn om b.v. gipskruid te kunnen bestellen en niet meer zelf een verzoek plaatsen, levert jullie ook weer wat geld op.

Altijd mooie boeketten!

Goed gedaan

Website mag wel wat beter. Duidelijker. Professioneler. Klanten service is top. Erg vriendelijk en een verkeerde bestelling is zo opgelost. Dank u!

top!

prima site, service en kwaliteit

Rozen ruiken nog heerlijk na 5 dagen

Zeer tevreden, woonkamer ruikt lekker door de rozen

Prima afhandeling!

De bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld.

ik ben zeer tevreden, attente levering, mooie bloemen en ook de bevestigingen

zie boven

Ook deze keer was het een ontzettend mooi boeket en zoals altijd op de juiste dag bezorgd en met veel zorg..dus top!!

heel slecht!!!!!!

Ik heb zaterdag op de Emmastraat38 in Den Bommel een boeket laten bezorgen, heel triest. Ik was gisteren op visite schrok er van. Rozen bruin en verlept een paarse bloem, weet de naam niet hing slap, en een sierblad was aangevreten, schaamde gewoon. Omdat ik nooit geen slechte ervaring heb is dit heel jammer. Kitty Zuidijk.

Beste, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Geweldig.

Service, kwaliteit bloemen. Een woord GEWELDIG.

altijd geweldig om een bloementje te sturen op deze manier en snel

altijd geweldig om een bloementje te sturen op deze manier en snel

Op tijd en een leuk boeket

Makkelijk te bestellen

Prachtig aan verwachting voldoend product en nette bezorging

Product was als op de site , zeer mooi ! Verse bloemen . Bezorgservice prima .

prima bloemen en ze zijn vers

ik heb goede ervaringen met topbloemen

Het boeket is op tijd geleverd . De bloemen waren prachtig en vers.

Prima geregeld

Mijn man en ik bestellen al jaren bij Topbloemen en alles wordt keurig verzorgd met prachtige boeketten en leuke cadeau's