zie eerdere correspondentie

heb hierover correspondentie gevoerd met de klantenservice

Wederom top!

Dit een boeketje in een vaas laten bezorgen. Mijn vrienden waren enorm verrast, en kregen van de bezorger goede uitleg over de verzorging van deze bloemen, die al met water was voorzien. Nog maals top!

Ik had problemen met een voucher, maar dit is prima opgelost.

Levering snel en goed zoals besteld!

Goede ervaring met topbloemen.

Goede bestelsite, snelle levering

Volgende keer weer via Topbloemen.

Viel tegen

Er zat nl geen kaartje aan. Ik hoorde dan ook niks terug, dus heb uiteindelijk maar gebeld om te vragen of ze wel bloemen had gehad. Beetje jammer.

Beste Verschuur, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Altijd op tijd bezorgd en mooie boeketten .

Het is altijd een gok, bloemen bestellen, maar Top bloemen is op dit punt altijd te vertrouwen. Bloemen komen van plaatselijke bloemisten, kwaliteit altijd goed, ontvangers altijd enthousiast en dankbaar.

Makkelijk en prachtige bloemen

Een makkelijke manier om iemand, waar dan ook in het land, met mooie bloemen te verrassen! Het wordt op tijd bezorgd en het zijn mooie bloemen!

De bestelling verliep prima!

De bestelling verliep prima!

Ik ben zeet tevreden met mijn bestelling

En boeket is erg mooi

Ook de klantenservice waszeer behulpzaam

Mooi boeket

Prima bezorging ervaren en het is een heel mooi boeket.

Super service en mooie bloemen

Super service en mooie bloemen

Mooie bloemen

Het duurde wat lang voordat ik de bevestiging kreeg dat de bloemen bezorgd waren, maar het boeket is mooi en de levering prima. Tevreden klanten

Fijn, goed en vlot geregeld ! Afwachten hoe laat de bloemen staan?

Niet fijn

Ik had een boeket besteld in de lievelingskleuren combinatie (rood-wit)van de jarige. Boeket zag er heel anders uit dan wat ik besteld had. Er zat geen 1 wit bloemetje in het boeket. Zelfs het groen was heel wat anders. Ik begrijp wel dat bloemen seizoen gebonden zijn. Misschien was het moeilijk om aan witte anjers te komen. Hier heb ik alle begrip voor, maar de witte anjers kon denk ik makkelijk vervangen worden door andere witte bloemen. Ik ben heel erg ontevreden hoe topbloemen met mijn bestelling is omgegaan.

Beste R. van Loon, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Heel goed. Ontvangers waren heel blij en tevreden

Ontvangers vonden de boeketten erg mooi

Fijne service!

Het zijn mooie bloemen, maar ik vond ze wat aan dure kant. Het kan aan mij liggen. Verder een fijne service! Ik werd goed op de de hoogte gehouden van mijn bestelling. De bloemen zijn goed aangekomen.

Prachtig boeket en mooi op tijd geleverd

Op tijd en goed afgeleverd.

Vlotte afhandeling en tijdige bezorging

Mooi en goed verzorgd!

Iemand verrassen met een mooi boeket Is altijd leuk!

Zorgevuldig, kwaliteit, houden aan afspraken

Ik vind Top bloemen super duidelijk op de website, duidelijke manier van de bloemen bestelling, zeer correcte en prima communicatie over het moment van bestellen tot en met de bezorging.

Eenvoudig te bestellen, prima keuze, bestelling op tijd.

Overzichtelijke site prima!

De bloemen zijn op een tijd aangekomen. Misschien een leuke tip,om van de bloemen een recente foto te sturen naar degene die de bestelling heeft geplaatst?

Top en snel geregeld

Om 12 uur besteld en om 15 uur dezelfde dag nog geleverd. Heel fijn als je snel een mooi boeket bloemen bij iemand wilt laten bezorgen.