Goed geregeld

Volgende bestelling ook via topbloemen

Echt top!

Wat een verschil met anderen. Misschien ietsje duurder maar zeker waard. Goede terugkoppeling en bevestiging na bezorging. En heb de foto gezien van het bezorgde boeket, dat was echt top!! Geen miezerig bosje ofzo echt mooi vol boeket ….Heb ik elders wel anders gezien..

Perfecte levering

prima service

geweldige zaak, had een verlopen cadeaubon en kreeg daarvoor een nieuwe.Ik heb de ontvanger gesproken en de bloemen zijn prachtig'. heb ook al diverse keren bloemen via jullie gehad,altijd perfect.

prima service

Mooi op tijd bezorcht en mooi bloemstuk voor herhaling vatbaar

Mooie boeket De zelfde dag bezorgd

Mooie bos, vrienden waren blij

Altijd prettig een bos bloemen te regelen via topbloemen

Zeer tevereden

Ik ben zeer tevreden de rozen zijn mooi op locatie bezorgd en zijn nog prachtig.

We hadden het boeket Nola groot besteld voor (schoon)zus die voor de 1e keer de verjaardag van onze overleden zwager mee moet maken. Ze was ontzettend blij met het prachtige boeket, op de juiste datum bezorgd.

Prima verzord

En op tijd afgeleverd.

Mooie boeketten

Veel keus en mooie boeketten. Worden op de afgesproken tijd afgeleverd.

viel een beetje tegen

Helaas viel het een beetje tegen. Specifiek een plukboeket besteld zodat er weinig groen blad tussen zou zitten en in verschillende hoogte gewerkt zou worden. Helaas. Heel veel groen (echt te veel) en de bloemen die er in zitten zijn van dubieuze kwaliteit. Zelfs de chrysanten die er in zaten waren er al veel afgeknipt. Verder was het een "gewoon" rond boeket. Overall niet tevreden en zal geen gebruik meer maken van deze service. Te duur voor de kwaliteit.

Beste Marielle, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Voor herhaling vatbaar.

Alles verliep heel soepel,genoeg keus en heel fijn dat je op de hoogte werd gehouden.

Snel

Mooi boeket snel bezorgd. Ontvangster is er blij mee. Wordt op de hoogte gehouden van bezorging.

Goed prima service

Beste Michael, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Mijn vrouw was erg blij met de bos bloemen, kon ze goed gebruiken in deze moeilijke tijd

helemaal top

top

Teleurstellend.

Na 4 dagen is het boeket niet om aan te zien en beland al in de prullenbak. Ok het was een prijs bij de postcodeloterij. Maar €30,00. Had ik liever zelf besteed bij een tuincentrum.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Netjes en op tijd

Ontvanger was heel blij van de mooie boeket.

Nette bos bloemen, keurig opgemaakt.

wat een super snelle bezorging!!!!Geweldig!!!

ik heb er langer over gedaan om mijn bestelling te plaatsen, dan jullie deden over de verwerking plus bezorging van mijn bestelling! Van Meppel naar Wehe den Hoorn.

Topbloemen doet wat ze beloven

Verse bloemen, afgeleverd op afgesproken dag.

Aan de dure kant, maar zeker handig!

Prachtig

Bloemen besteld voor de zieke moeder van een goede vriendin. Mooie bos en netjes afgeleverd