Zag er goed uit en op tijd bezorgd

Ik kreeg een foto van mijn vrienden waar het boeket naar toe moest, opgestuurd.

Mooie bos. Snelle levering

Gelukkig vroeg bezorgd. Schitterend vers boeket.

Jammer dat de de bloemen niet naar boven zijn gebracht. Moest beneden in hal ophalen. En dat voor 50

Zie hiervoor

Zeer goede ervaring

Ik heb een boeket zonnebloemen besteld. Na het bestellen had ik nog een vraag en de klantenservice was telefonsich goed bereikbaar en stond mij vriendelijk te woord. De bloemen werden keurig op tijd geleverd.

snel en betrouwbaar

mooie bloemen, snel en correct bezorgd.

Altijd kwaliteit bloemen en top geleverd!

Zelf enkele boeketten ontvangen, echt kwaliteits bloemen en ook zelf besteld en de boeketten komen altijd overeen met hetgeen je besteld hebt. Keurige levering in waterdichte tas of emmer. Voor mij nummer 1 !!!!!!

werkt top

Bestellen is makkelijk en bezorgen gaat altijd vlot en goed

Niet positief

Degene die ik wilde verrassen waren niet thuis en vonden een briefje in de bus dat zij het boeket konden komen ophalen aan de andere kant van Breda Gezien de leeftijd was dit niet mogelijk.Zij maakten een Telefonische afspraak over een latere bezorging in de avond Niemand gezien. s’morgens weer gebeld en afspraak gemaakt wanneer ze het zouden brengen.uiteindelijk kreeg het 60 jaar gehuwde echtpaar de bloemen een dag te laat. Ook stelde de klantenservice aan mij voor dat ze het ook de volgende dag konden bezorgen. Zouden ze dan het twee dagen oude boeket hebben gekregen? Al met al een zeer negatieve ervaring. “”Na deze beoordeling kontakt gehad met een representant van Topbloemen die onze klacht in behandeling heeft genomen ,en ons een tegoedbon voor een herkansing heeft doen toekomen”” We gaan het toch weer een keer proberen,hoewel we anders besloten hadden.

Nog nooit zoveel complimenten gehad

Ik heb de bos bloemen naar een vriendin gestuurd die een hele zware operatie heeft ondergaan. ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad voor een bos bloemen. ze heeft het er elke dag over

Netjes op tijd bezorgd. De bloemen zijn prachtig. Mijn vrouw is er heel blij mee, die was op de dag van bezorging jarig. Met vriendelijke groeten, Ineke en Willem Heemskerk

Zonnebloemen boeket

Boeket tijdig en naar tevredenheid afgeleverd. Ontvanger was er erg blij mee.

k......t

werd op een verkeerd adres bezorgd en het verkeerde boeket nooit meer dus

Beste Erwin , Het spijt ons te horen dat je bestelling op een verkeerd adres is bezorgd en dat je het verkeerde boeket hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi boeket

Super mooi boeket. Goed en op tijd geleverd

Ik ben zeer tevreden

Ik had de samenstelling van het boeket aan de bloemist overgelaten maar het resultaat was voor mij echt een teleurstelling. Ik heb mijn beklacht per mail gedaan en gelijk kort daarna werd er telefonisch contact met mij opgenomen en zonder "discussie"werd mij vriendelijk beloofd dat er de volgende dag opnieuw een boeket bezorgd gaat worden.Ze hebben woord gehouden en ik kan niets anders zeggen dan.....Topbloemen wat een top van een boeket!!! Echt prachtig! Hartelijk dank voor jullie goede service.

Prima, mooie bloemen op tijd bezorgd

Mooie bos bloemen zoals beschreven is er bezorgd bij onze collega.

Bestelling bloemen

Het bestellen en afleveren is goed gedaan.

Gelukkig in de herkansing prima!

De 1e aflevering van het boeket riep na 1 dag al ergernis op! Er zaten 4 rozen in en 3 hiervan waren al bruin!! De 1e werkdag gelijk gebeld, honderd x excuses en een nieuw boeket zou bezorgd worden. Is inmiddels gebeurd en dit ziet er beter uit. Eens kijken hoelang dit boeket mooi blijft, ben nog even gepast optimistisch.

Verschikkelijk

Slechtste service ooit mee gemaakt. Wat kan er misgaan met een bosje bloemen bezorgen zou je denken. Nou, bij top bloemen weten ze daar alles vanaf hoe het niet moet!!

Beste Levia, wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Excuses hiervoor. We zullen contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Heel goed !

Rouwboeket en een welkoms thuis boeket besteld in één woord fantastisch!

Kon beter zijn

Ik heb zaterdag bloemen besteld voor de verjaardag van mijn dochter, ze werden snel geleverd. Maar de bloemen in het boeket waren helaas niet allemaal vers... Ik heb een brief gestuurd naar Topbloemen. Maar we moesten wachten tot maandag. Het probleem werd zeer snel en prettig opgelost, mijn dochter kreeg een extra boeket. Maar het zou natuurlijk mooier zijn als het mooie boeket op tijd en vers geleverd wordt. Deze gebeurtenissen verpestten de aangename verrassing een beetje. Ik begrijp niet waarom ze niet meteen verse bloemen konden sturen? Zo konden we het gedoe van onaangename momenten voor iedereen vermijden. Het is jammer... Maar ik ben blij dat het probleem is opgelost.

Prachtig boeket, snelle bezorging

Duidelijk aangegeven om online te bestellen. Fijn dat je van een afstand iemand blij kan maken met een mooi boeket bloemen

De ontvanger was heel blij Met wat ze heeft ontvangen Zij blij wij blij

Ik zou het niet weten.....

Ik heb het boeket niet gezien, eerdere keer vond ik het aan de matige kant (had medium besteld, maar vond het een klein boeketje, zag toen wél de foto), Het is voor de ontvanger natuurlijk moeilijk om commentaar te geven op iets wat gekregen wordt. Ik hoop er maar het beste van.

Supper goed

Supper goed snel besteld gelijk contant ook wanneer t bezorgd word mooie bloemen

Noorderdreef 60

2153 LL Nieuw-Vennep