Geslaagd cadeau

De ontvangster van de bloemen was er blij mee en vond ze mooi en geschikt om op een sneeuwdag tòch een lentegevoel te krijgen

Goede en snelle levering

Goede bloemen en boeketten die altijd mooi en lang staan

Ontvanger was erg blij

Ontvanger was erg blij

bra service

Mooie bos bloemen op dezelfde dag bezorgd als ik ze besteld heb. Supergoede service!

Top!!

Mooie bos bloemen. Was vergeten kaartje erbij te doen en vind de mail dan echt geweldig! Zo is het toch goed gekomen, dankjewel

prachtig boeket!

Prima verzorgd en op juiste moment bezorgd.

Snelle bezorging. Bedank kaart naar de verzender is een welkome extra

Belofte nagekomen

Bloemen geleverd zoals besteld. Ook de voormelding en afgeronde levering netjes gecommuniceerd. Ontvangende partij ook tevreden met volume en kwaliteit bloemen.

Goed geregeld

Mooie bos bloemen super tevreden over bezorging zal zeker niet de laatste keer zijn top

Helemaal top

Mooi boeket, ontvangster was er erg blij mee.

Ik heb al vaak een boeket besteld bij Topbloemen.nl . Altijd tevreden ontvangers en mooie bloemen die lang vers blijven.

Makkelijk om op deze manier mensen blij te maken

Duidelijke website, snelle service als je een aanpassing wil doen na bestelling.

Zeer goed , mooi systeem

Als goed

Snelle service!

De website is erg overzichtelijk, voldoende keus en snelle bezorgservice.

Altijd goed bij Topbloemen!!!

Naam niet op het kaartje

De geadresseerde kon niet op het kaartje zien dat het van mij afkomstig was . Waarschijnlijk omdat ik het aantal beschikbare characters had overschreden (320) er kwam geen melding van “ je tekst is te lang” das misschien dus een puntje van aandacht. Verder super opgelost met de E card die men kon sturen !

tevreden

Het bestelde boeket was nog niet op plaats van bestemming tegen 17.00 uur. Ik belde jullie nummer en kwam in de wacht te staan met een bandje hoeveel wachtenden er voor mij waren. Dit duurde 10 minuten. De medewerkster was alleraardigst en beantwoordde mijn vraag netjes. Het boeket was nog onderweg en kon tot 18.00 uur bezorgd worden. Gelukkig werd het boeket inderdaad nog net voor 18.00 uur bezorgd bij de jarige jet. Zij was er blij mee en op de foto zag het er mooi uit. Het zou prettig zijn als jullie ook bereikbaar blijven tot de bezorgtijd is afgelopen.

Mooi boeket!

Het boekte dat ik besteld heb werd netjes op tijd geleverd en was precies zoals de foto en gemaakt van heel verse bloemen, prima!

Altijd prachtige boeketten!

Al heel regelmatig bossen bloemen van Topbloemen gekregen en die zijn ook echt top! Altijd prachtige bloemen en kan er altijd minimaal een week van genieten en vaak nog een stuk langer. Dankzij die goede ervaringen bestel ik zelf voor een ander ook graag bij Topbloemen.

Heel erg tevreden over de bloemen( op foto gezien),vond het fijn om op de hoogte te zijn van de vordering van de bestelling.. Top!

Laat besteld, vroeg geleverd

Doet z'n naam eer aan

Uitstekende service!

Mijn bloemen waren correct afgeleverd, veel dank voor de goede service

Snel besteld en melding van afleveren

Vrijdagavond de bloemen besteld en zoals afgesproken werden de bloemen zaterdag geleverd. Per mail werd ik geinformeerd dat de bloemen geleverd waren.

Goede informatie, prima service

Van bestelling tot levering goed geregeld en prachtige bloemen!