Heeft een totaal van 312.123 beoordelingen met een gemiddelde score van 9
Review overzicht
Positief sentiment76%
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Sterke punten
Goede kwaliteit
Op tijd bezorgd
Mooie bloemen
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
1
incomplete order
My order placed on October 14 (Order No. 17465460-0001) was a very disappointing experience.
The message I had requested to be included from the sender was missing. I specifically chose a bouquet that did not contain lilies, but lilies were included anyway. In addition, I paid for a vase, but it was not delivered.
Overall, the entire ordering process was extremely disappointing. I do not recommend this service.
Beveelt niet aan
17 October 2026
duygu goksu
Den Haag
10
Volgens de ontvanger
Prachtige bos, alles goed verlopen en op tijd. Er zat ook chocola bij, dat wist ik niet, geen probleem natuurlijk.
Beveelt aan
16 October 2026
Jet
Medemblik
5
Lastig contact leggen
Chat is een bot. Wordt aangegeven dat er op chat binnen 2 uur reactie zal zijn. Helaas duurt dit dan 2 dagen. Ben beter gewend van jullie
Beveelt niet aan
15 October 2026
Angelique
Oosterhout
Reactie van Topbloemen.nl
Beste Angelique,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op een reactie via onze chat. We begrijpen dat dit frustrerend is, zeker wanneer je gewend bent aan een snellere service van ons. Onze excuses hiervoor.
We waarderen je feedback en nemen deze mee om onze bereikbaarheid en service te verbeteren. We hopen je in de toekomst weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
10
Prachtige bloemen en goede service
Het boeket ziet er prachtig uit..
Het staat echt 2 weken heel mooi
En top service..
Beveelt aan
14 October 2026
Christianne
Tilburg
1
slecht
3x is er geprobeerd om de bloemen te bezorgen op het adres, terwijl er wel iemand thuis was. Hun deurbel is gekoppeld aan hun telefoon. Er is niet aangebeld en ook geen briefje in de brievenbus gedaan dat men niet thuis was.
Heb mijn geld wel netjes teruggekregen nadat ik een klacht had ingediend.
Ben dit in mijn vorige bestellingen bij Top Bloemen niet gewend.
Erg jammer.
Beveelt niet aan
14 October 2026
Sandra
Woerden
Reactie van Topbloemen.nl
Beste Sandra,
Wat vervelend dat de bezorging tot drie keer toe niet is gelukt, terwijl er iemand thuis was. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We gaan intern uitzoeken wat hier mis is gegaan, zodat we hier meer duidelijkheid over krijgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling.
Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
10
Top
Ondanks dat topbloemen zaterdag een storing had hebben ze de bloemen toch nog bezorgd.
Beveelt aan
12 October 2026
Wendy Muskens
Eindhoven
4
Niet geleverd!
Voor mijn zus en zwager had ik een mooie bos bloemen besteld omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Pas aan het eind van de dag krijg ik een mail vanwege problemen met KPN zijn de bloemen niet geleverd. Ze worden nu maandag geleverd. Ik hoop dat het verse mooie bloemen zijn!
Beveelt niet aan
11 October 2026
Brigitte
Nijkerk
Reactie van Topbloemen.nl
Natuurlijk vinden wij het vervelend dat de levering door de landelijke KPN-storing niet goed is verlopen. We hebben er alles aan gedaan om het boeket maandag alsnog te laten bezorgen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat er verse bloemen worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak.
Team Topbloemen.nl
2
Mooie bloemen, slechte bezorgservice.
Ik heb bij Topbloemen onlangs een hele mooie bloemen kunnen bestellen voor een vriendin die jarig was. Op de dag van bezorging heb ik een mailtje gekregen dat de bloemen goed geleverd waren, maar de bloemen zijn voor de deur neergezet en hebben daar uren gelegen (mijn vriendin heeft dat via haar ring deurbel kunnen zien toen zij nog niet thuis was). Dit vond ik heel jammer, want de bloemen hadden zo gestolen kunnen worden.
Beveelt niet aan
11 October 2026
Felicia
Rotterdam
Reactie van Topbloemen.nl
Bedankt voor je review. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat de bloemen op deze manier zijn achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je dit verder met ons willen bespreken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
10
Top,
Top, snel, vriendelijk, bereikbaar.
Beveelt aan
9 October 2026
Mojgan
Wageningen
4
De bloemen niet zo geleverd als besteld
De bloemen zijn een dag te laat bezorgd en ik heb betaald voor een kaartje maar deze is niet toegevoegd aan de bloemen. Hierdoor was het voor de ontvanger van de bloemen niet duidelijk van wie ze afkomstig waren.
Beveelt niet aan
9 October 2026
René
zwolle
Reactie van Topbloemen.nl
Wat vervelend om te horen dat de bloemen een dag te laat zijn bezorgd en het kaartje ontbrak. We begrijpen dat het hierdoor voor de ontvanger niet duidelijk was van wie de bloemen afkomstig waren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je dit verder met ons willen bespreken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
9
Mooi
Nu 2maal een boeketje gestuurd
De ontvangers waren vol lof Kreeg een foto opgestuurd en inderdaad zag er erg mooi uit
Beveelt aan
8 October 2026
AMM
Oost-Souburg
10
Geweldig
Ze waren prachtig
Beveelt aan
7 October 2026
Pascalle Bartels
Maastricht
4
Slechte levering en communicatie
De jarige ontvanger zou de Hortensia op 23 september ontvangen.
Totaal niets vernomen.
Donderdag contact opgenomen met Topbloemen.
Bestelling zou vrijdag bezorgd worden, niet dus.
Vrijdag werd er beloofd zaterdag te leveren
Weer niet ,kreeg na 35 minuten met de chatbox contact,uiteindelijk een bericht dat het maandag werd.
Maandag een mailbericht dat de Hortensia niet op voorraad was.
Alternatief werd een Sanseveria of een andere plant.
Toch voor een boeket gekozen .
Afwachten of het morgen goed gaat!!!!!
Is inmiddels bezorgd,een week na de verjaardag van de ontvanger
Tevens de laatste bestelling die ik bij dit bedrijf doe.
Beveelt niet aan
6 October 2026
Frederick
Rotterdam
Reactie van Topbloemen.nl
Wat vervelend dat de levering zo is verlopen en dat de bestelling uiteindelijk pas een week na de verjaardag is bezorgd. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is en bieden hiervoor onze excuses aan.
Mocht je nog vragen hebben of de situatie verder met ons willen bespreken, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Team - Topbloemen.nl
10
Meer dan kwaliteit
‘s Ochtends besteld en dezelfde dag al bezorgd. Hoe mooi en fijn is dat.
Bloemen heel mooi en met veel zorg samengesteld en geschikt met als eindresultaat, meer dan een prachtig mooie bos bloemen.
Een meer dan een zeer tevreden klant !!
Beveelt aan
5 October 2026
Geordie
Eindhoven
7
Keurig geleverd
Mooie bloemen9
Beveelt aan
5 October 2026
Remo
Duiven
4
Snelle bezorging, slappe bloemen
Helaas, na slechts een paar dagen hangen de bloemen al slap en kunnen ze eigenlijk al in de prullenbak. Zo jammer!
Beveelt niet aan
5 October 2026
Ilona
Oss
Reactie van Topbloemen.nl
Bedankt voor de review.
Wat jammer om te horen dat u teleurgesteld bent over het ontvangen boeket. Dat is natuurlijk niet de ervaring die wij u willen bieden.
We kijken graag met u mee naar een passende oplossing. Zou u ons een foto van het volledige boeket en de beschadigde bloemen willen toesturen? Aan de hand daarvan kunnen wij uw klacht verder beoordelen en u zo snel mogelijk helpen.
Alvast bedankt voor uw moeite.
Met vriendelijke groet, Team topbloemen.nl
10
De ontvanger was heel erg verrast!
Geen bloemen maar een plant gestuurd naar een vriend die het moeilijk had. Altijd afwachten of het een mooie plant is. Was een anthurium en heb er een foto van gezien. Zag er prachtig uit.
Hij was erg verrast en er echt blij mee.
Beveelt aan
4 October 2026
Martha
Rotterdam
3
Klein ***lig bossie
Ik heb boeket jasmijn ontvangen
Waarvan 2 bloempjes geknakt
Ik vind t een karig Bossie bloemen voor 24.95 best teleurgesteld
Beveelt niet aan
2 October 2026
Judith
Zaandijk
Reactie van Topbloemen.nl
Bedankt voor de review,
Wat jammer om te horen dat u teleurgesteld bent over het ontvangen boeket. Dat is natuurlijk niet de ervaring die wij u willen bieden.
Ook is het vervelend dat twee bloemen geknakt zijn aangekomen. Onze excuses hiervoor.
We kijken graag met u mee naar een passende oplossing. Zou u ons een foto van het volledige boeket en de beschadigde bloemen willen toesturen? Aan de hand daarvan kunnen wij uw klacht verder beoordelen en u zo snel mogelijk helpen.
Alvast bedankt voor uw moeite.
Met vriendelijke groet, Team topbloemen.nl
4
Minimaal boeket
Boeket besteld en de grootste variant gekozen. Toen het boeket binnen kwam, was het een een bijzonder minimaal boeket voor dat bedrag. Ik vraag mij oprecht af hoe groot een klein boeket zou zijn. Daarbij vielen de eerste bloemen al na een dag uit. Kortom slechte kwaliteit en dat voor bijna €40. Boeket was wel netjes verpakt met bloemen voeding.
Beveelt niet aan
1 October 2026
D
Rotterdam
2
Niet geleverd, want kon niet in die regio hadden ze geen dekking...
Ik ben eerlijk gezegd best wel teleurgesteld in hoe dit verlopen is, terwijl ik normaal gesproken altijd lovend over ze ben. Op woensdag heb ik de bestelling naar Kroatië gedaan. 48 uur later, dus op vrijdag wanneer de bloemen eigenlijk daar geleverd zouden worden, werd er pas een e-mail gestuurd dat ze die regio niet dekken, het niet geleverd kan worden en het geld teruggestort zou worden. Als ik dit meteen op woensdag van ze te horen had gekregen, had ik andere bedrijven benaderd hiervoor. Nu waren de bloemen sowieso niet meer op tijd...
Beveelt niet aan
30 September 2026
Kara
Den Haag
10
Heel goed
Snel en perfect geleverd
Beveelt aan
30 September 2026
Simone
Drunen
10
Goede snelle levering
Ik heb 2x een boeket besteld voor 13.00 uur en de boeketten werden nog dezelfde dag geleverd en waren super mooi
Ik kan alleen maar zeggen bij topbloemen bestellen dan krijg je ook top bloemen!
Een dikke plus voor jullie
Beveelt aan
29 September 2026
Yolanda
Zaandam
1
Veel te laat bezorgd
Ik heb 3 euro extra betaald voor een ochtend bezorging ivm een overlijden en ik wist dat er ‘s middags niemand thuis zou zijn. Het boeket werd pas 16:39 bezorgd. Dit is echt geen ochtend meer.
Beveelt niet aan
28 September 2026
Maxime
Amsterdam
6
Niet wat het plaatje was
Tekst niet volledig op kaartje dus geen afzender
Boeket niet zo mooi als op het plaatje
Helaas
Beveelt niet aan
28 September 2026
Elly Kroon
Assen
2
Slechte ervaring
Tijdens ons landelijk congres bleken er helemaal geen bloemen afgeleverd te zijn. Het hele congrescentrum afgezocht; nergens te zien. Topbloemen gebeld; maar een hele wachtrij. Voor de sprekers ondertussen hadden we dus geen bloemen. De hele ochtend daarba aan het bellen geweest; Ja de bloemen zijn echt afgeleverd krijgen we te horen bij het eerste telefoontje (eerst in de telefonische wachtrij gestaan). Weer het congrescentrum afgezocht; ze waren echt niet afgeleverd. Weer gebeld; Ja sorry ik krijg geen verbinding met het warehouse, niemand neemt op. Ook met de manager kregen ze geen verbinding. Uiteindelijk zijn er in de middag toch nog bloemen afgeleverd; 1 ster omdat er alsnog bloemen werden nagestuurd. Kortom slechte ervaring.
Beveelt niet aan
28 September 2026
Lucien
Arnhem
Review overzicht
Positief sentiment76%
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.