Slecht niet het boeket wat ik besteld heb lijkt er niet op!

Ik heb boeket Malou besteld de grootste voor een jarige vriendin . Op 21-09-22 het boeket is 22-09-22 bezorgd, er is een boeket bezorgd wat totaal niet op het bestelde boeket lijkt, ik snap dat het kan afwijken maar in dit boeket zaten 4 witte rozen en heel veel kleine Margrieten en een paar vetplant achtige bloemen . Ik zou nooit zo’n boeket besteld hebben mijn vriendin wist dit gelukkig daarom heeft ze mij er een foto van gestuurd .Ik heb ook een klacht ingediend met foto’s van beide boeketten tot op heden niets gehoord !

Beste Marion. Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Snelle keurige afhandeling

Bestellen betalen en het wordt keurig geregeld. Ik kreeg foto van het ontangen boeket toegstuurd. Deze was dit keer iets minder kleurig dan ik besteld had

Beste Guusta, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Wel jammer dat het geleverde boeket is tegen gevallen. We nemen daarom nog even contact met je op! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Bestellen ging eenvoudig en de aflevering was op het afgesproken tijdstip

Beste Patty Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze bestelservice en levertijd. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Verrassend!

In een tijd waarin we steeds nadrukkelijker reactie- en wachttijden zien toenemen doet Topbloemen.nl waar ze voor staan. Helder aanbod, uitstekende kwaliteit, acceptabele tarieven, snelle verwerking en levering! Enorm bedankt.!

Excellent Service!!!

Kwamen erachter OP de dag dat we een bloemetje moesten sturen…. Godzijdank had ik Topbloemen eerder gebruikt maar… kòn ik me de naam herinneren???? Gelukkig realiseerde ik me na 10 minuten of zo en alles is goed gekomen!!! Mooi boeket en tevreden ontvangers! Nu eerst kijken óf er een app is voor Topbloemen én een tip voor jullie; Ik woon in Engeland en als ik de informatie over mijzelf moet invullen struikel ik altijd over het feit dat MIJN postcode NIET WORDT HERKEND… ik vul altijd een adres van een vriendin in. Als er ergens een Internationaal informatie formulier is dat buitenlandse informatie toestaat én dat DIT MAKKELIJK TE VINDEN IS AAN HET BEGIN zal dit het proces meer vergemakkelijken mijn inziens???

Prestatie zoals beloofd

Zelfde dag geleverd, mooie bos in prima vaas.

Bloemen op tijd bezorgd. Mijn schoonzus en zwager waren er heel erg blij mee met het mooi boeket. Ze heeft mij een foto gestuurd, heel erg mooi.

Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen dat de bloemen zijn bezorgd

Ik wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice maar de bloemen zijn denk ik nog steeds niet bezorgd, dus is dit mailtje vreemd en is mijn ervaring niet positief.

Beste Marja, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Bos veel kleiner dan op foto

De bos op de site is ongeveer anderhalf keer zo groot als die ontvangen is.

Beste Erna, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

boeket prachtig

Het boeket dat ik besteld had was prachtig. Wel heeft de bezorger een risico genomen door de bloemen voor de deur te zetten. De geadresseerden bleken weekend weg. Gelukkig was het koel dus zijn de bloemen goed bewaard gebleven. Dat had anders kunnen aflopen.

Beste Marjan, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het geleverde boeket. Wel jammer om te vernemen dat de bezorger de bloemen voor de deur heeft achter gelaten. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bloemen

Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig boeket; en heel goed geïnformeerd betr. de bezorging

Is altijd heel goed gegaan. Ook ruime keuze uit boeketten.

Beste C., Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Perfect!!

Heel goed geregeld

Beste Ruth, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Fantastisch Boeket

Mooi gearrangeerd boeket Aylin. Op tijd bezorgt, grote verrassing voor de ontvangster

Beste Alex, Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig boeket.

Voor de1e keer bij Topbloemen besteld. Ging heel gemakkelijk en het boeket was precies zo als op de afbeelding. Voor herhaling vatbaar.

Beste Hetty, Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie boeketten,goeie service en snel!

Duidelijke site,makkelijk te bestellen en mooie bloemen.Ruime keus!

Beste Elly, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Ik vindt dat je precies op de hoogte gehouden wordt… vandaag wordt de bezorging aangeboden, en krijg je later ook nog is bericht, dat de bloemen zijn afgeleverd.

Beste Maaike, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi boeket en blijft lang staan.

Mooi boeket en blijft lang staan.

Mooi boeket en prima bezorging.

Beste M., Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

snel en accuraat

Grote keuze, goede kwaliteit en Topbloemen houdt mij goed op de hoogte van het verdere verloop van mijn bestelling.

Beste Moniek, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bloemen

Maar ik heb het boeket gezien en voor wat ik er voor betaald heb vond ik het boeket niet groot genoeg!(was rond de €40,-) Heb nu een tegoedbon gekregen en dat vindt ik een uitstekende oplossing!! Bedankt daar voor!

Beste Henrica, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat het formaat van het geleverde boeket is tegen gevallen. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Bestelling op de dag zoals aangegeven bezorgd

Zoals altijd op tijd bezorgd en verse bloemen.

Beste Miranda, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Wat een vraag

Anders zou ik "nooitnieweerbesteldhebbe";o)

Beste Niels, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top-bloemen!

Elke bestelling die ik doe, is perfect geregeld. Mooie verse bloemen, de ontvanger is altijd blij verrast.

Beste Annet, Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Geweldig.

Bestel wel eens wat bij u als ik ver weg ben,maar in een woord top.

Beste Annelies, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl