
Makkelijke bestelling, precies het juiste boeket van foto. Fris en Mooi boeket en goed afgeleverd. .
Goede en mooie keuze uit bloemen En snelle en correcte levering
Wij hadden als team een leuke verrassing bedacht voor onze collega die een prachtig nieuwbouwhuis betrok in Waddinxveen. Ruim op tijd besteld, levering op de afgesproken dag bleek niet mogelijk volgens de mail die ik kreeg omdat er nog geen huisnummers waren geplaatst. Daarna heeft Topbloemen samen met de bloemist hun uiterste best gedaan het boeket alsnog te bezorgen, maar zonder huisnummers is dat dus lastig. Na intensief contact met topbloemen is het uiteindelijk toch gelukt het boeket te bezorgen, maar houd dus rekening met extra bezorgtijd bij bijzondere omstandigheden.
Original anmeldelse
Wij hadden als team een leuke verrassing bedacht voor onze collega die een prachtig nieuwbouwhuis betrok in Waddinxveen. Ruim op tijd besteld, levering op de afgesproken dag bleek niet mogelijk volgens de mail die ik kreeg. Gelijk gebeld, nou de volgende dag ging het wel lukken. Nog een 06 nummer gegeven van de persoon waarvoor het boeket een verrassing was (dag verrassing) maar ook die dag werd het boeket niet bezorgd. Nu, nog een dag later maar weer eens gebeld.. Ook nu het boeket vandaag NIET bezorgd. Conclusie.. Laat geen bloemen via Topbloemen bezorgen in een nieuwbouwwijk wat dat is niet Top!
Na 8 dagen stonden m’n tulpen nog steeds mooi!! Ik zet ze met de kop net boven de rand van de vaas uit. Zo zie je ze groeien zonder t steeds minder mooi wordt.
Beste Ineke, Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Bezorger heeft de bloemen bij mijn buurvrouw voor de deur neer gezet en de bloemen hebben 3 dagen in de kou en regen gestaan. Schandalig! 25 eueo betaald voor de bloemen,bezorging en kaart en dan krijg je kapotte bloemen. Er was duidelijk aan gegeven dat hij aan de achterkant moest aanbellen in 3 talen.
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er reeds een oplossing is geboden, hopelijk naar wens. Mocht het niet het geval zijn wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht alsnog het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
On a very short notice delivers flowers from the local supplier anywhere in the country. Extremely easy website and 100% on time with a wonderful flower arrangement.
Beste Alina, Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Eerst ging het fout maar uit eindelijk kwam het toch goed.proficiat
Beste Herman, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Eenvoudig om een boeket bloemen te versturen
Beste Ans, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Hele duidelijke en overzichtelijke site, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en al de bloemen zijn geleverd. Een tevreden klant
Beste Bianca , Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Bestel wel vaker een bos voor mijn moeder, heeft ze leuke verrassing aan de deur, dit x voor tulpen boeket gekozen, vond hem voor het geld beetje tegenvallen. Had al expres voor middelgrote boeket gekozen en niet de kleinste. Wel mooie verse tulpen dat wel.
Beste Wilma , Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Graag wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Graag een korte beschrijving van de klacht samen met jouw ordernummer + postcode en huisnummer van het afleveradres erbij vermelden. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Na veel pogingen om een bouquet te bestellen was ik door P.C, fouten op een bedrag uitgekomen van € 180,00. Dat kon bruintje niet trekken . Na enkele telefoontjes is het uiteindelijk gelukt door toedoen van een zeer hulpzame en vriendelijke dame. GEWELDIG EN BEDANKT.
Beste Leon , Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Het was snel geregeld in een dag. Dank daarvoor. Het bosje bloemen wat ik gezien heb wat is opgestuurd viel me tegen. Had een dikkere bos verwacht, voor de prijs vond ik het boeket te klein en in deze vorm veel te duur. Jammer
Beste Hetty, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Makkelijk te bestellen, ook nog gebruik kunnen maken van een korting met INGpunten. Netjes op de hoogte gehouden wanneer het boeket geleverd zou worden en ook toen het boeket bezorgd was. Super Service
Beste Marlies , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Top ,mooie bloemen ,op tijd geleverd ,wat ik gevraagd had ,chapeau!!
Beste Yvonne , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mijn ervaring was super goed. Het was voor mij een gok, daarna een heel goede uitkomst. Was eigenlijk alle eerdere bestellingen ook zo. Ik kreeg alleen maar positieve berichten
Beste Bea , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Jullie doen de naam topbloemen eer aan
Beste Jettie , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Door een ontslag uit het ziekenhuis moest het bloemetje naar een thuisadres gestuurd van vrienden. Dit was allemaal geen probleem. De bloemen zijn netjes afgeleverd. Echt een super service. Dank daarvoor
Beste Tizita, Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Je wordt in alles op de hoogte gehouden. Super fijn hoe ze omgaan met je bestelling.
Beste Kimberly, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Het mooie tulpenboeket is met veel plezier in ontvangst genomen.
Beste Anna, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
bezorging goed bezorgd en een mooie bos bloemen. ik ben tevreden over de gang van zaken en het product.
Beste top, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Gekozen voor een bos met rozen. Werd een bos tulpen terwijl rozen toch het hele jaar voorradig zijn. 33euro voor een matige bos tulpen met groen vind ik veel te duur.
Beste Jose, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Jij geeft aan een bos met rozen te hebben besteld maar jij hebt degelijk een bos met tulpen besteld, het boeket Aimy (https://topbloemen.nl/boeket-aimy) bestaande uit bosbes takken, rode en roze tulpen en groen materiaal. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mooi boeket van de bloemist in Leiderdorp bezorgd
Beste Netty, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
En toppie afgeleverd
Beste Wim , Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Optijd geleverd goede Service
Beste Harry , Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Wederom een fantastische ervaring met Topbloemen.
Beste Frenkie, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
60 Noorderdreef
Nieuw-Vennep 2153 LL
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer