
Mijne Heren/mevrouw ik vind dat het goed geregeld de bestelling en beoordeel ik jullie een top ik zal wel vaker bij jullie bestelling en voor mij krijg jullie een 10 met vriendelijke groet Noes Siahaya
Beste Noes , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Adverteren met "vóór 14 uur besteld wordt vandaag nog bezorgd" is niet waar. Er waren geen bloemisten beschikbaar. Ik annuleer de bestelling, en deze annulering wordt bevestigd. Krijg ik de volgende dag een mail dat mijn bloemen onderweg zijn! Nee, weer een mail schrijven: die had ik immers geannuleerd!
Beste Agnes, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend dat wij je bestelling niet meer hebben kunnen leveren en dat de communicatie langs elkaar heen is verlopen, waarvoor onze welgemeende excuses. Wel kan ik zien dat je bestelling netjes was geannuleerd en het bedrag is gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
prachtige bos bloemen en op tijd geleverd
Beste Th de Groot, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Bedacht, gezocht eb besteld met als resultaat een blije ontvanger
Beste Anja , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
goede service. Na bestelling geen omkijken meer naar bezorging.
Beste EE, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik heb voor een familielid een boeket besteld. Ik kon kiezen uit het formaat klein, middel en groot. Ik koos voor groot. Achteraf bezien vind ik het boeket klein uitvallen. Er is weinig verschil tussen de formaten, terwijl er wel een flink prijsverschil is.
Beste Elly, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Na een aantal mindere ervaring toch weer eens bloemen laten bezorgen. Opnieuw valt het tegen. Het bestelde boeket is mooi, maar na 4 dagen beginnen de bloemen al te hangen. En op de 6e dag zijn ze echt op. Voor de prijs, die je moet betalen verwacht je toch een betere kwaliteit. Bij de supermarkt krijg je 2 boeketten voor dit geld. En die staan wel 7 dagen.
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. wij kijken graag naar een passende oplossing voor je klacht. Wil je contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]) ov.v. je ordernummer en hetgeen waar je niet tevreden over bent? Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
De bloemen werden bezorgd volgens afspraak en het waren mooie kwaliteit rozen.
Beste Ineke, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik bestel de.grote bos tulpen,.en er staat een miezerig bosje op.tafel.en dan voor.€25 JAMMER
Beste Waj , Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Graag wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Graag een korte beschrijving van de klacht samen met jouw ordernummer + postcode en huisnummer van het afleveradres erbij vermelden. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
1. Ik werd via e-mail op de hoogte gesteld over het verloop van mijn bestelling 2. mijn bestelling werd op de juiste dag/tijd bezorgd 3. het gekozen boeket was mooi en vers
Beste Anneke , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
snel besteld ,mooie bos
Beste g overeem, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Snelle levering, prachtig boeket
Beste Connie, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Een fantastische mooie bos gemengde tulpen en een geweldige bezorgservice. Amper twee uur na m'n bestelling .kreeg ik van de ontvanger al een bedankt berichtje !
Beste Janny, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Na een klacht over een matige bos bloemen, werd ik gebeld door een vriendelijke mevrouw, die mijn klacht zeer serieus nam. Ook kreeg ik een kortingsvoucher voor bijna de helft van het bestede bedrag en gaf ze de verzekering dat de bloemist erop aangesproken zou worden. Chapeau!
Beste Liesbeth, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Original anmeldelse
Toevallig was ik gisteren bij degene waar ik de bloemen voor besteld heb afgelopen vrijdag. Ik had een bos besteld van bijna 40 euro. Helaas kon ik dat er niet aan af zien. Ik had er iets meer van verwacht, gezien mijn eerdere ervaringen met Topbloemen. Bij 'aanbevelen?' zal ik nu nog Ja zeggen, omdat het de eerste negatieve ervaring is.
Beste Liesbeth, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Netjes verzorgd en bezorgd!
Beste Irma, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Prachtig boeket
Beste Annelies , Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Een keuze maken was redelijk snel gedaan en ook het bestellen verliep prima. Echter... Aangezien het niet meer lokaal wordt verzonden, maar regionaal, zou het fijn zijn om een tijdsindicatie te krijgen van de levering. Nu hoor je helemaal niks als alleen dat er vandaag tussen 9 en 18 geleverd wordt. Je kan dus niet even weg. Erg jammer.!
Beste Dennis , Hartelijk dank voor jouw bericht en feedback. Ik stel het zeer op prijs dat je een beoordeling hebt achter gelaten. Ik ga jouw feedback zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat wij onze service alleen maar kunnen verbeteren. Nogmaals hartelijk dank en ik hoop jou een volgende keer nogmaals van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Veel keuze, qua bloemen en qua prijs. Makkelijke manier van bestellen.
Beste Lia, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Prachtig boeket bloemen cfm afbeelding.
Beste Gérard, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Alles wordt netjes bezorgd en afgehandeld!!!
Beste Alie , Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Lekker binnen 5 minuten een boeket bestellen en altijd van topkwaliteit en op tijd afgeleverd!
Beste Ed, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Kan het niet anders als hierboven omschrijven.
Beste An, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Keurig op tijd en goed verpakt.
Beste John , Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Topbloemen heet niet voor niets topbloemen. ;-)
Beste maureen, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mooi boeket optijd bezorgt perfect!
Beste Tineke, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
60 Noorderdreef
Nieuw-Vennep 2153 LL
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer