Laden reviews...
Laden reviews...
1.188 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overordnet er tilbakemeldingen blandet men övervejende positiv. Mange kunder roser kvaliteten på blomsterne og pålidelig levering når alt fungerer. Nogle omtaler problemer med leveringstid, manglende kort eller ekstra omkostninger. Samlet set er tilfredsheden højere når forventningerne opfyldes og servicen fungerer gnidningsfrit.
De bestelling voldeed helemaal aan de verwachtingen en kon snel worden gebracht
Beveelt aan
24 January 2024
Anke
Heerlen
Gekozen voor boeket Amelie groot. De grote vaas stond al klaar. Het boeket was heel klein. Ik vermoed ook dat het een klein of middel boeket was. Als ik de afbeelding van het boeket op de website vergelijk met wat de ontvanger daadwerkelijk kreeg dan valt het totaal in het niets. Zonde van het geld, een duur klein bosje. Ik heb er een foto van.
Beveelt niet aan
24 January 2024
Marleen
Den Helder
Beste Marleen,
Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Zie titel
Beveelt niet aan
24 January 2024
J
Andijk
Mooie verse bloemen
Beveelt aan
24 January 2024
Anita
Bunschoten
Uitstekend.
Beveelt aan
24 January 2024
S. Gursoy
Rotterdam
mooie bloemen op tijd toegezonden
Beveelt aan
24 January 2024
Hans
Den Haag
Tijdig afgeleverd en mooi boeket. Erg tevreden
Beveelt aan
24 January 2024
Erica
Sittard
Goeie service, mijn zus was heel blij met boeket mooie tulpen..
Beveelt aan
24 January 2024
HM Terpstra
Holwert
Alles wat ik bestel komt altijd goed op zijn plaats terecht
Beveelt aan
24 January 2024
Dick
zwolle
Geprobeerd zo min mogelijk standaard boeket te kopen Uit eerdere ervaringen gemerkt dat er veel groen tussen bloemen wordt gestoken om op te vullen . Nu pluk boeket geprobeerd. 27,95 middel. Was niet heel groot. Wel mooi hoorde ik van ontvanger. Keuze gemaakt om te verrassen. Wetende dat best prijzige bos is
Beveelt niet aan
24 January 2024
M.
Berkel
De bloemen zijn op tijd bezorgd, en mijn schoondochter was er erg blij mee. Ze stuurde een foto van het boeket en dat zag er goed uit. Top.
Beveelt aan
23 January 2024
Inge
Barendrecht
Beste Inge,
Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Geen woorden voor zo goed
Beveelt aan
23 January 2024
Lizzy
Zwanenburg
Beste Lizzy,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooi boeket. Staat nu ruim 2 weken, slechts een of 2 bloemen moeten verwijderen
Beveelt aan
22 January 2024
Martin
Almere
Beste Martin ,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie bos tulpjes, gevraagd om tussen 8 en 10 te bezorgen. Kwamen tegen koffietijd in de middag. Was dus de 5e bos die dag, hoewel deze als eerste bedoeld was. Jammer. Doen we dus niet weer.
Beveelt niet aan
22 January 2024
ahc poley
Waarde
Beste ahc ,
Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent.
Graag wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected].
Graag een korte beschrijving van de klacht samen met jouw ordernummer + postcode en huisnummer van het afleveradres erbij vermelden.
Wij zullen het nodige doen om jouw klacht het beste mogelijk te gaan oplossen !
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Zeer fijne en duidelijke website met volop keus. Je wordt bovendien keurig op de hoogte gehouden hoe je bestelling verloopt. Een mailtje bij een bevestiging van je bestelling, een mailtje op de dag van bezorging en nog een mailtje wanneer de bloemen zijn afgeleverd op het juiste adres. Het zijn ook altijd keurige verzorgde boeketten. Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
22 January 2024
Jolanda Veldkamp
DE MEERN
Beste Jolanda ,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
De bloemen zijn mooi, hopelijk staan ze een tijdje. Maar het was veel gedoe voor veel geld.
Beveelt niet aan
22 January 2024
am
utrecht
Beste am,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat het geleverde boeket helaas niet naar wens is geleverd. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Zeer snelle levering, verse bloemen, boeket was echter anders van samenstelling dan op de foto geplaatst.
Beveelt aan
22 January 2024
Maria
Rijssen
Beste Maria,
Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent.
Graag wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected].
Graag een korte beschrijving van de klacht samen met jouw ordernummer + postcode en huisnummer van het afleveradres erbij vermelden.
Wij zullen het nodige doen om jouw klacht het beste mogelijk te gaan oplossen !
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Boeket wat in totaal 43€ koste (met vaas) was een grote teleurstelling, goed opgepakt door de klanten service en gelijk dezelfde dag een prachtig boeket laten bezorgen naar volle tevredenheid!
Beveelt aan
22 January 2024
Peet
Middelburg
Beste Peet,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Bos wordt bevroren afgegeven, bloemen zijn slap van de kou , bloemenwater is al troebel bij het afgeven en de "grote " bos bestaat voor 70% uit snijgroen pistacia Er blijft achteraf een klein zielig bosje bloemen over voor je €30,- . Slechte beurt , voorlopig geen bloemen meer van Topbloemen.nl
Beveelt niet aan
22 January 2024
Karin
Almere
Beste Karin ,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket.
Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie bloemen, netjes op tijd
Beveelt aan
22 January 2024
Saskia
Waddinxveen
Beste Saskia ,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Wat is het fijn om een goed adres te hebben waar je een bloemetje kunt laten verzenden naar mensen die een opfleurtje kunnen gebruiken. Ook dit keer weer netjes en op tijd afgeleverd. Top.
Beveelt aan
22 January 2024
Rob
's-Gravenhage
Beste Rob,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
het bestellen verliep in eerste instantie niet vlotjes, maar kwam toch goed ( een kwestie van goed kijken en lezen). Een fijne ervaring is de tussentijdse communicatie t/m de bezorging. Het boeket, zo bleek uit de toegezonden foto, voldeed 100% aan onze keuze. Kortom: bestellen bij Topbloemen is voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
22 January 2024
Will
Volkel
Beste Will,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
al vaker besteld echt een aanrader.
Beveelt aan
22 January 2024
Leo Hoekstra
Drempt
Beste Leo,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooi boeket bezorgd gekregen. Helemaal naar verwachting.
Beveelt aan
22 January 2024
Lianne
Honselersdijk
Beste Lianne,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
mooi boeket......snelle levering en ook belangrijk een goede vriendelijke klantenservice
Beveelt aan
22 January 2024
rob de nekker
De Hoeve
Beste Rob,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl
Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops