Filtre

10

Alles zoals afgesproken en gekozen

Mooie bos bloemen, ik had er iets meer van verwacht qua grootte, maar wel goede keuze van de bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en mooie boeket

Alleen jammer dat jullie niet op de afgesproken tijd deden leveren.Ik had gevraagd of het boeket voor 11:30 kon worden bezorgd.Dat was helaas niet gelukt.Normaal zijn jullie ook vroeg , maar nu niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Prachtige bos zonnebloemen

  • Aanbevelen? Ja
9

Reeds vaker een bestelling via Topbloemen gedaan

De bloemen houden 14 dagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

In de ochtend bloemen besteld en 5 uur later waren ze al bezorgd. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede service

Snelle bezorging en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Bezorging prima op tijd Kwaliteit goed Ontvangers tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bloemen is top!!

Mooi boeket en op tijd bezorgd. Mijn dochter was blij verrast!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellente service.

Aan het bovenstaande behoef iknaar mijn mening niets toe te voegnen. Met vriendelijke groeten, geurt Gijssen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en op tijd!

Ik heb zaterdagochtend een bestelling geplaatst en binnen een paar uur kreeg ik van de geadresseerde de bevestiging dat het binnen is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuk boeket

Boeket is goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

We doen dit vaker en het is altijd TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld, prachtige bloemen

De avond voor de gewenste datum op zo'n eenvoudige manier een boeket kunnen bestellen is fantastisch. Het zag er prachtig uit, vers, kleurrijk. Ook de berichtgeving van bestelling t/m aflevering is goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geheel volgens afspraak

Geheel op afspraak en op tijd. Wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de route van aflevering bestelling

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Keurig bericht waar boeket bezorgd was vanwege niet thuis ontvanger

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Goede service. Goede kwaliteit bloemen. Gewoon top! Naamwaardig.

  • Aanbevelen? Ja
4

Bloemen zijn niet tot bloei gekomen

Helaas zijn de pioenrozen in het door mij bestelde boeket niet uitgekomen. Het is jammer dat de bloemen van het boeket van in totaal ongeveer 27 euro niettot bloei komen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Mooie bos, ze staan er nog schitterend bij, de bezorger zette ze voor mij zelfs binnen op tafel. Ik loop nl met krukken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bos, AVG tekst is wel erg officieel.

De bos beviel, alleen niet voor gekozen om er een kaartje bij te doen. De standaard AVG tekst die dan op het kaartje staat is wel erg officieel. Mag wel iets vriendelijker / persoonlijker :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer te vrede

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Super service mooie boeketten. Site goed toegankelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd en vriendin blij!

Goed! Tevreden. Alleen jammer dat ik elke keer als klant alles opnieuw moet invoeren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Bestellen voor zelfde dag bezorging,bericht bij aflevering en mooi boeketje

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

Ben zeer tevreden en de ontvangende partij vond het bouquet bloemen heel erg mooi.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer