Filtre

10

Prima geregeld

Makkelijk te bestellen en goed ingelicht over de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !

Gebruiksvriendelijke webshop. Snel geregeld dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Netjes op tijd een mooi boeket bezorgd. Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette afwerking

Keurig op de hoogte gehouden van het afleveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik geef een 10. De info per mail waardeer ik zeer.

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

Jammer dat er geen tijd aangegeven kan worden. Nu kwam het boeket om 16.00 uur. De hele dag moest er dus worden thuis gebleven......

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooi boeket was snel geleverd!!!

Vaak bij jullie besteld. Mensen waar ik het naar toe stuur, zeggen altijd; mooi boeket en goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik heb bloemstuk niet gezien, dus geen oordeel er over.

Ik heb bloemstuk niet gezien, dus geen oordeel er over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gorgeous flowers

Beautiful and fresh flowers delivered in a really handy waterproof carton carrier bag (which contains water). It’s really handy as you don’t have to place your flowers immediately in water, and it’s comfortable to carry too!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige, betaalbare, kwaliteit

Dit was de derde keer dat ik wat bij U bestelde, dit afgelopen jaar. Kan het iedereen aan bevelen. De afzender vraag ik altijd een foto te sturen, zodat ik kan zien dat het in orde is en dat ze krijgen waar ik om gevraagd heb. .Nogmaals bedankt voor de service. Een TIEN met een griffel. A.E. Gerritsen van der Hoop - Nauta.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!! Topbloemen.

Binnen enkele uren heeft de persoon in kwestie aan de andere kant van NL de bloemen ontvangen, super!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en netjes verzorgd

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijn dat het in een zeer korte tijd geregeld kon worden

Erg goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Beloofd is beloofd

Het boeket is geheel volgens verwachting en op het gevraagde moment afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden Ook de kennisgeving dat de bloemen bezorgd zijn

zowel de bloemen, die ik zelf mocht ontvangen als de verstuurde waren 100% goed

  • Aanbevelen? Ja
8

top bloemen

mijn bekende was heel blij, het waren top bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en mooie bloemen

De bloemen die ik naar mensen laat bezorgen zijn altijd erg tevreden over de boeketten. De service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne levering

Ben heel tevreden over de nette service en mijn zus vindt het boeket geweldig mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was echt een mooi boeket

Ontvangers waren blij verrast

  • Aanbevelen? Ja
5

Mooie bos maar levering kan beter

Ik had aangegeven dat, indien niemand thuis, de bos in t schuurtje gezet mocht worden. Vervolgens bracht om 5 uur de buurvrouw de bos bloemen... stond al een paar uur bij hen. Ik ben hier nooit over geïnformeerd op een of andere wijze (geen kaartje in de bus ook). Dit vond ik jammer, ook omdat ik aangegeven had indien haalbaar de bos vroeg te bezorgen. Bos was prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima boeket. Netjes bezorgd.

Mooi boeket. Zoals verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Op tijd en altijd mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld

Ik heb gekozen voor een groot boeket, dit vond ik nogal mee vallen. Het boeket is truttig in tegenstelling tot wat op de website wordt getoond

  • Aanbevelen? Nee
10

probleem loze levering

snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden

Dit omdat je bericht krijgt , dat het goed bezorgd is.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer