Filtre

10

Correct!

Correct!

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk bestelproces en betrouwbare levering

Makkelijk bestelproces en betrouwbare levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

De ontvanger was er heel blij mee.

En daar gaat het om.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie verse bloemen

Prima levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie bezorging

Fijn dat ik mail kreeg dat het bezorgd wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Service van TOP nivo!

  • Aanbevelen? Ja
9

Klacht goed opgepakt

Mijn bestelling was niet conform het plaatje , heb een nieuw boeket gekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie boeketten

toppie !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kan niet beter

Zie tekst boven

  • Aanbevelen? Ja
8

een dag te laat ontvangen met een paar geknakte bloemen.

jammer voor zoveel geld Gelukkig een dag of wat later goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering

Ik stond er versteld van dat de rozen er zo prachtig uitzagen meestal is de foto mooier dan de werkelijkheid. Ik moet eerlijk zeggen het zijn met recht topbloemen Groet Jolanda Vogelzang

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig vers boeket.

Vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer goede sevice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ben er blij mee heb 2 prachtige boeketten ontvangen ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige boekketten voor elke gebeurtenis!

Een prachtig boeket is bezorgt bij een huwelijksfeest van 65 jarig bruidspaar!

  • Aanbevelen? Ja
4

Het is oke

Jammer dat de bloeme pas aan het einde van de dag geleverd zijn. Nergens een tijd beschikbaar hoelaat het wordt afgeleverd

  • Aanbevelen? Nee
9

Top. Communicatie uitstekend.

Goede communicatie. Wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het proces. Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk, klantvriendelijk website

De website is klantvriendelijk en makkelijk in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Keurig op tijd en na dat wij een verkeerd huisnummer hadden opgegeven werden wij keurig gebeld. Dus super.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Snel een passend boeket gevonden en eenvoudig besteld. Op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede kwaliteit bloemen

Altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

top, top en nog eens top

ik heb voor topbloemen gekozen omdat men niet zo makkelijk vanuit het buitenland kan bestellen. ik heb dit eerder gedaan en het is tevredenstellend dat alles ongeklompliceerd verlopen is. mijn dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

perfect en mooie bos bloemen geleverd .

  • Aanbevelen? Ja
6

Tja toch liever een plaatselijke bloemist

Ik vind de bezorgkosten erg hoog Ik zie liever een bedrag waarin de bezorgkosten al verwerkt zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en service

Fantastische bloemen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer