Filtre

10

Mooi boeket; goede service

Mooi boeket, goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

super mooi bouquet gemaakt, professionele levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Dag van te voren besteld .. prima service en mooi op tijd geleverd! Kado werd zeer gewaardeerd!

  • Aanbevelen? Ja
7

De dames aan de telefoon hebben mij goed geholpen.

Maar het was wel erg laat toen het bezorgd werd. Na 18.30 uur dat is een min punt, maar voor de bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie bos bloemen maar een late bezorging

De kwaliteit van de bos bloemen was prima. Het was alleen jammer dat de bos bloemen pas om 17.30 / 17.45 uur werd bezorgd. Bij een feestelijke gebeurtenis is het leuker als de ontvanger al eerder op de dag een bos bloemen ontvangt ipv aan het einde van de dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Jullie zijn super Bloemen kwamen mooi op tijd En het was nog een super mooie bos ook nog Volgende keer weer bestelen bij jullie

  • Aanbevelen? Ja
8

Okido

Heb begrepen dat het zeer naar wens was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geheel tevreden

Mooi boeket op afgesproken datum bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijke bestel procedure en prima service.

Het aanbod vind ik fijn omdat ik uit verschillende categorieën kan kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zag er heel goed uit.

Ik heb bij jullie nooit iets gehad wat niet goed was. De ontvanger was zeer blij met de bloemen zowel de vaas.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Mooie boeketten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket zonnebloemen bezorgd bij mijn schoonzus.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede levering

mooie bos bloemen was het ze vond hem heel mooie.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bloemen zijn heel mooi, en de bezorging was volgens afspraak.

Ik heb een prima ervaring, en wil graag een volgende keer weer een bestelling plaatsen bij Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leveren wat ze beloven

Eindelijk een bloemist die wel de bloemen aflevert zoals beloofd op de website. Verse en mooie bloemen die een positieve emotie oproepen bij de ontvanger. Verder een snelle bezorging en goede communicatie. Dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Handig en gemakkelijk bestellen, goede communicatie.

Gemakkelijk en eenvoudig te kiezen, bestellen en betalen. De communicatie via de email is uitstekend en verloopt vlot. De complimenten van de ontvangers voor het prachtige boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbloemen

Foto gezien van de bloemen die ik besteld heb. Mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Mijn nichtje was erg blij met t prachtige boeket .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Bloemen op afgesproken dag geleverd. Volgens ontvanger was de bos mooi

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keuze en een goede afwikkeling.

Ik zelf ben tevreden over de gemakkelijke handeling. Of de ontvangers tevreden zijn? Heb ik nog niet vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie bos maar ik had imposanter verwacht

Absoluut een mooie bos bloemen maar voor 50 euro had ik een giga bos verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
8

Ruime keuze, goed verzorgd.

Ruime keuze,goed verzorgd.Je word goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Zoals altijd weer goed

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer