Filtre

10

fijne keuze, snelle levering

snelle service, ruime keuze aan bloemen of personaliseren

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit en service

Al eerder besteld; ook fruitmand. Altijd op tijd en de verwachte kwaliteit. Kortom TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en correct geleverd, mooie bloemen

Prima service hoor. Bloemen waren precies zoals op de foto.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring

Comvorem afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, mooie boeketten

  • Aanbevelen? Ja
10

super en ideaal

super en ideaal. Zo makkelijk je hoef zelf de deur niet uit en als diegene niet thuis is probeert men bij de buren en laat dit ook weten aan diegene die het heeft besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket

Meteen dezelfde dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top !!!!

Gewoon top!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goe!!

Mooie bloemen goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en kwaliteit

Mooie bossen die zeker altijd twee weken blijven staan. S avonds besteld en volgende dag bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Afgesproken levering. Mooi boeket

Op afgesproken moment geleverd. Mooi boeket. Voldoet aan de verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Prachtig boeket en mooi op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

was goed

was goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Netjes en correct en mooie bos bloemen hoorde ik van mijn schoonzus en broer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Allemaal gelukt vanuit vakantie adres Spanje Wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel mooi boeket

Prachtige bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ontvanger ook zeer blij ermee

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top

Gewoon snel makkelijk en eenvoudig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Precies wat ik ervan verwachtte. Fijn dat er nog even nagebeld werd of het adres wel goed klopte, want een streepje bij het huisnummer geeft problemen bij de opgave.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vond foto mooier dan werkelijkheid

Bestelling gord Bloemen minder mooi dan op de foto veel groen

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Mooie bloemen en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik werd op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. De bloemen waren volgens de ontvanger prachtig. Mijn ervaring met Topbloemen is altijd uitstekend. Vandaar dat ik alleen bij deze webshop bestel.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goede ervaring

al jaren ben ik klant van Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig op tijd bezorgd.

prettig om op deze snelle wijze iemand blij te kunnen maken met mooie bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer