Filtre

10

alles correct afgehandeld.

Degene die het boeket kreeg was zeer te vreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

satisfied

Honestly I couldn't see what the bouquet looked like, but the person who received it was very happy. So I'm sure it was so beautiful. Thank you very much.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf!

Prachtige bloemen, precies volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden! op tijd bezorgd op de begraafplaats, dat is belangrijk!

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

kreeg een app met foto van het bouquet, en het zag er prachtig uit. ontvanger tevreden, ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geregeld

Alles is overzichtelijk, de bestelling kon snel worden geplaatst en de ontvanger was er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede site, makkelijk te bestellen en af te rekenen

De site is overzichtelijk en het is makkelijk om een mooi boeket uit te zoeken. Eventueel nog wat extra's erbij in de zin van een kaartje of chocolaatjes of wijn. Heel leuk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima geregeld

Mooi op tijd binnen en prachtig boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk te bestellen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Zie boven. Topbloemen hield zich in alles aan haar beloftes. Ik heb het boeket zelf niet gezien, kan daar dus geen oordeel over geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Punctueel afgeleverd

Afgeleverd zoals gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Prachtig boeket! Zoals altijd correcte afhandeling, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het hele traject.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen

Jullie leveren snel en een goede kwaliteit van de bloemen

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie bloemen staan erg lang

Jammer dat ze zo laat bezorgd werden Was naar een bedrijf maar werd pas kwart voor 6 geleverd gelukkig was hij nog aanwezig

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Wij zijn tevreden met onze bestellingen bij Topbloemen de ontvangers zijn steeds weer blij verrast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zelfde dag geleverd

In de ochtend besteld en in de middag is geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Klopt altijd met wat er is afgesproken. goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer een prachtige bos!

Bloemen blijven heel lang vers.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

Super snelle levering, mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bos bloemen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

precies op het goede moment een mooi boeket

gemakkelijk te bestellen en op tijd geleverd . de kleur of samenstelling van de bloemen zijn niet altijd helemaal volgens verwachting maar al met al een goede keus .

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prachtige bos bloemen

Elke keer als ik voor iemand een bos bloemen bestel, is het een prachtige bos die zijn ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect verlopen

x

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer