Filtre

9

perfect verlopen

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig en snel besteld. Mooie bloemen.

Een mooie boeket, dat eenvoudig en snel besteld is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Dat mijn bestelling een beetje moeilijk liep was een fout mijnerzijds, daarvoor nog excuses.ik ben blij dat u de , zij het verkeerde, bloemen bezorgd hebt. Het was belangrijker dat er bloemen aankwamen. Zonder bloemen geen echt feestje! Anna.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet mooi gebonden en tegenvallend klein voor bedrag

Niet mooi gebonden. Ik was altijd tevreden over topbloemen en dur vind ik geen mooi boeket en tegenvallend voor het bedrag. Er zit een hartje in waar ik ook niet om gevraagd heb..(maar dat heb ik bij bestelling misschien niet goed gezien) Groet Nicky

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service snel geleverd

Je kunt zelf een bezorgdatum invullen. Wordt mooi op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos bloemen, tijdig en correct bezorgd.

Gemakkelijk te bestellen. Code van de voucher was even wat lastiger. Goede en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Op tijd zoals beloofd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Uitstekende communicatie, een vers boeket, komt overeen met de foto van het keuzemenu in de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vertrouwd

Bloemen bestel ik hier regelmatig en het komt altijd goed over. De kwaliteit is goed en het wordt doorgegeven aan een plaatselijke bloemist. Wat je besteld krijg je ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verzorgd en op tijd.

Prima zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn ervaring is Top

Mooi boeket. Keurig op tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Correcte service

Ik heb gereageerd op het verzenden van een ander boeket. Topbloemen heeft dit naar tevredenheid direct opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie boeketten

Al meerdere keren besteld. Prima verzorgd. Altijd op de afgesproken dag en mooie bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi boeket

Het boeket kwam precies overeen met de foto. Het werd keurig op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een verassing die zeer welkom was

Onze tante die een ongeluk kreeg op vakantie, kwam terug, kon de vakantie niet afmaken, kon niet naar haar eigen huis, maar belande door een val (gebroken heup) in een revalidatiecentrum. Dus de boeket van Topbloemen bracht niet alleen een glimlach, op haar gezicht, maar zorgde ook voor een kamer met mooie bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

ze doen wat ze beloven!

goede info en komen beloftes na

  • Aanbevelen? Ja
6

Dit keer minder tevreden dan andere keren

Snel kunnen bestellen, fijne website. We kozen een bos met pioenrozen. Op de foto van de bos zijn echter niet heel veel pioenrozen te zien. Wel veel groen. De bos werd bij de voordeur achter gelaten toen er niemand thuis was om de bos aan te nemen. Dat vonden we niet zo netjes. Had het liever even bij de buren afgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

vlug besteld..vlug bezorgd

het is gemakkelijk te bestellen en dezelfde dag bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
7

Geen eigen ervaring

Wat ik vernomen heb van de ontvanger, een heel mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtig boeket, op tijd geleverd, alles naar wens!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
7

Geweldig maar één dingetje

Ik heb goede ervaringen met jullie al weet ik niet hoe groot de bos bloemen is, slecht te zien op foto’s Maar ik had van de vorige bestelling ook een voucher gekregen van jullie van 3,50 korting maar de code was verlopen zei jullie site al stond er geen datum op de voucher

  • Aanbevelen? Ja
10

top

top

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer