Filtre

9

Ben dik tevreden

En ik heb de rozen met het kaartje en de vaas gezien

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket, altijd perfect in orde bij jullie!

Mooi boeket, altijd perfect in orde bij jullie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed dat ik voor Topbloemen gekozen heb!

Ondanks een opgegeven fout adres toch correct bezorgd! Grote klasse en complimenten voor de omringende correspondentie!

  • Aanbevelen? Ja
1

Kaart was niet mee gestuurd

Kaart met tekst die ik erbij had gedaan is niet goed aangekomen waardoor de ontvanger niet wist van wie de bos bloemen kwam.

  • Aanbevelen? Nee
8

Bijna volmaakt

Alles prima, maar... ik zou het nog beter vinden, als er even een foto gemaakt zou worden van het boeket dat daadwerkelijk verstuurd wordt. Voor de verzender toch fijn te weten hoe het eruit ziet

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

heej goed

het was echt een mooi boeket zoals ik besteld had zoals de foto

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestel wel vaker bij topbloemen

Zover ik weet worden de bloemen op de juiste dag bezord. Soms wel pas laat in de middag

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte levering van een mooi product

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

Snelle, correcte levering! Ontvanger zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Niks op aan te merken jullie doen wat jullie beloven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en korrekt afgehandeld.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig

Diegene die ze heeft mogen ontvangen was er super blij mee en dat is het allerbelangrijkste..

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Bloemen waren goed en mooi en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi!

Boeket voor mijn schoonouders voor hun nieuwe woning! Had een middel MIND boeket besteld en het is prachtig! En snel bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

keurige bos en wanneer deze geleverd waren een berichtje terug

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uistekend

Alles op tijd .goed verzorgend

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Mooi boeket en op juiste dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Zeer tevreden, zowel bezorging als de bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen. Snelle bezorging.

Snel bezorgd. Mooie bos bloemen. Vers

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig iemand heel blij gemaakt!

Omdat ik mijn e-mailadres niet goed had ingevuld, had ik geen mail gehad. Maar na telefonisch contact wist ik alsnog dat het boeket om in de middag was bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Geweldig geregeld,mooie bos bloemen

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed

Prima op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn vriendin was zeer verrast en vond het een prachtig boeketje

Prijs was ook goed Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit

Net boeket , goede kwaliteit en netjes op de datum die aangegeven werd .

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer