Filtre

10

Super!

Goed geregeld en mooi op tijd geleverd zoals ik had aangegeven. Mooi boeket! Volgende keer regel ik het weer via Topbloemen!

  • Aanbevelen? Ja
5

Tegenvaller

Had voor een boeket (groot) van € 31,85 (incl. verzendkosten van € 7,95 wel een wat grotere bos verwacht. Persoonlijk vind ik het een zielig bosje bloemen. En loop ik voor dit geld liever naar onze eigen bloemist in het dorp. Daar krijg ik meer bloemen voor terug.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prachtig boeket

Het boeket is keurig bezorgd, de ontvanger was er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering

Het is 'n mooi boeket met verse bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Dochter blij

De bloemen waren voor mijn dochter die ziek was. Met de service, de bezorging en de kwaliteit van de bloemen ben ik erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bloemen zijn prachtig hoorde ik!

Fijne service,mooie kwaliteit, ga ik zeker vaker doen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Is goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

De plant van me leven

Prachtige plant orchidee paars

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Is altijd goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Het was top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte kwaliteit bloemen

De kwaliteit van de bloemen was rond uit slecht .De pioenrozen die niet open gaan en sommige na 3 dagen al bruin worden .Zal dus ook niet gauw dit meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
8

goed

bloemen besteld vanuit spanje voor nederland,werkt perfect!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles was naar wens

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie bloemen en netjes optijd geleverd

mooie bloemen assortiment. de levertijd was als belooft en het was fijn om op de hoogte te blijven gesteld wanneer de boeket geleverd werd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Netjes verzorgd conform de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
6

Erg kleine bos in vergelijking met de foto

Bestellen gaat soepel, uitstekende informatie voorziening maar waar het uiteindelijk om gaat is toch de bos bloemen die er staat. En deze was aanzienlijk kleiner dan op de foto van de maat middel. Die had bijvoorbeeld 6 rozen, deze maar 4 en meerdere gerbera’s deze maar 1. Het kwam eigenlijk overeen met de foto van de kleine maat.

  • Aanbevelen? Nee
9

Een prachtig boeket ,mooi op tijd geleverd.

Omdat ikzelf slecht ter been ben komt Topbloemen voor mij goed uit. Ik kan er van op aan dat mijn bestelling goed wordt verzorgd en bezorgd.......Dank je TopBloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

super

bestellen gaat prima, bezorgen gaat prima en de bloemen blijven lang goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld en prima afgeleverd

Een mooi boeket die de ontvanger erg verraste

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede, fijn en snelle levering! Wat ik mis is een bevestiging van afleveren op de dag van leveren,

Goede, fijn en snelle levering! Wat ik mis is een bevestiging van afleveren op de dag van leveren, deze komt een paar dagen later wat ik als min punt ervaar

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

Alles goed

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service.

mijn verwachting werd overtroffen deze keer.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer