Filtre

10

Mooi kleurig boeket

Als je kiest voor een boeket in 1 kleur, dan stelt de bloemist die samen. Dat wordt steeds heel mooi gedaan. Ik ben elke keer heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Altijd goed verzorgd!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Een prachtige bos voorjaars bloemen, en ook namens MIND

  • Aanbevelen? Ja
7

Werd erg laat bezorgd, te laat, maar boeket schijnt mooi te zijn

Te laat bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige bloemen en ze staan heel lang!!!

Alleen maar complimenten!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben heel tevreden!

Ben heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Dezelfde dag nog een mooi boeket bloemen laten bezorgen, geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Ontvangers en ik vonden het een mooi boeket!

Ruime keuze uit prachtige boeketten en prima service. Ook wordt goede informatie verstrekt over de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima verzorgd , mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik heb geen foto mogen ontvangen helaas. Kennelijk vond het 38 jarig bruidspaar het geen melding waard? Ze waren wél verrast en tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket

Het boeket werd mooi op tijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Zeer tevreden. Prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk!

Een werkelijk prachtige bos bloemen, correct en op tijd geleverd! Niets dan lof!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top levering van topbloemen

Alles volgens afspraak Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Familie tevreden

Alles naar wens verlopen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De communicatie door Topbloemen is top! Fijn dat je zekerheid krijgt/hebt dat het boeket ook inderdaad is afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben heel tevreden

Heel correct behandeld top Het was een mooi boeket wel waren de bloemen veranderd Maar daar is over gebeld Toch dan nog een opmerking het uiterlijk was niet meer het boeket wat ik graag had gewild voor mijn zoon en schoondochter Het vond het boeket zo leuk met die groene sliertjes leuker als nu het boeket was uitgevoerd Dat was jammer

  • Aanbevelen? Ja
10

waar het bezorgd is is goed gekomen

de fam. heeft een foto gestuurd zag er mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend!

Boven verwachting heel netjes en vroeg afgeleverd! Deze bloemist is zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat men beloofd!

Betrouwbare leverancier die op de afgesproken tijd prachtige boeketten bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals altijd verse bloemen.

Het was weer een mooi boeket. Alles geheel volgens afspraak. Volgende keer weer bij Topbloemen bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Mooie bos bloemen, En op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

ik heb de grootse bos bloemen gekocht , doch was matig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket, keurig op tijd bezorgd.

Maak redelijk vaak gebruik van Topbloemen; nog nooit een tegenvallende ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Boeket bij buren afgeleverd, maar alles goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer