Filtre

10

Heel goed verzorgd en fijn boeket

Heel fijn verzorgd en mooi boeket en heel goed op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen en op tijd.

Altijd op tijd geleverd en mooie bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer verzorgd, stipt en prachtig!

Sinds een aantal jaren maak ik gebruik van deze zorgeloze dienstverlening. Altijd worden de bloemen stipt op tijd bezorgd. De ontvangers reageren haast onmiddellijk en vol blijdschap. De bloemen zien er prachtig uit. Zelfs de verpakking lokt blijde reacties uit!

  • Aanbevelen? Ja
8

Dit keer betere bloemen geleverd

Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

Dit is de tweede keer dat niet het door mij bestelde boeket geleverd wordt. Ik heb dan ook besloten geen enkel boeket meer te laten bezorgen door Topbloemen. Zelfs na melding dat het niet in orde ws klopte het nog niet. U hebt nu het voordeel van de twijfel gekregen en het is nu fini.

  • Aanbevelen? Nee
7

Keurig

Keurig verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd een een mooie ,verse bos zorgvuldig samengestelde bos bloemen

Zie voorgaande tekst

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn om een bloemetje op te sturen via deze website.

Mooie bloemen,wel een afwijking als op de afbeelding,maar netjes op tijd afgeleverd,en iemand blij gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Zoals we gewend zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer te vrede

Zeer te vrede

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Mijn vriendin was er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Dankbare ontvangers

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel

Bloemen en flesje wijn laten bezorgen op een feestje waar ik helaas niet bij kon zijn. In de ochtend had ik de bestelling geplaatst en rond elven was er al bezorgd! Aangenaam verrast snel. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

prachtig boeket

Mooie bloemen en keurig op tijd bezorgt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen problemen, alles naar wens.

Vanuit Frankrijk bloemen besteld voor mijn jarige schoondochter, ontving een vrolijk bedankje via de app. Tip : ik had pioenrozen besteld. Soms komen die niet allemaal of moeizaam uit. Mijn bloemist vertelde me dat de bloemen in knop soms bespoten worden waardoor de blaadjes wat aan elkaar kunnen kleven. Even een lauwwarm vochtig doekje erover en het eventuele probleem is verholpen. Misschien een idee om dat bij de bloemen te vermelden ? M.vr.gr.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Zag er goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Last minute besteld èn toch op tijd bezorgd!

Een prachtig plukboeket voor mijn zusje en zwager besteld t.g.v. hun huwelijksdag. Wat fijn dat de bloemen (ondanks de late bestelling) toch nog op tijd afgeleverd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed verzorgd , mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Oké

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd tevreden ontvangers.

De ontvangers van mijn verstuurde boeketten zijn altijd tevreden. Dan ben ik ook tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

ja gewoon prachtig

waarom top bloemen?? verschikkende redenen. dit keer geen vaas, geen kaartje, scheelt in de kosten, nu boeket eva en 1 maatje groter, wederom echt een prachtig boeket je ziet ook dat het goede bloemen zijn die niet na 3 dagen kreupel liggen, lekker thuisbezorgd en met de steeltjes in een bakje water, erg goed op gelost Nog een plus punt van topbloemen, men houd rekening met de klant kreeg met moederdag een mail, bloemetje voor moeder of zoiets, leuk en aardig maar ik heb daar helemaal niets mee, voor mij geen vaderdag moederdag of wat ook, dat gaf ik aan bij topbloemen, kreeg antwoord terug dat ze daar rekening mee zouden houden , geef maar aan was het antwoord, mooi gebaar Ik ben gewoon iemand die meer houd van verrassing spontaniteit, lekker gek doen en bestellen Dus topbloemen helemaal TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

lukt altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Het wordt altijd prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prachtig boeket zoals op de foto Komt afspraken goed en houdt je uitstekend op de hoogte

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer