ja gewoon prachtig
waarom top bloemen?? verschikkende redenen.
dit keer geen vaas, geen kaartje, scheelt in de kosten, nu boeket eva en 1 maatje groter, wederom echt een prachtig boeket je ziet ook dat het goede bloemen zijn die niet na 3 dagen kreupel liggen, lekker thuisbezorgd en met de steeltjes in een bakje water, erg goed op gelost
Nog een plus punt van topbloemen, men houd rekening met de klant
kreeg met moederdag een mail, bloemetje voor moeder of zoiets, leuk en aardig maar ik heb daar helemaal niets mee, voor mij geen vaderdag moederdag of wat ook, dat gaf ik aan bij topbloemen, kreeg antwoord terug dat ze daar rekening mee zouden houden , geef maar aan was het antwoord, mooi gebaar
Ik ben gewoon iemand die meer houd van verrassing spontaniteit, lekker gek doen en bestellen Dus topbloemen helemaal TOP