Filters

9

Keurig boeket met vaas

DE ontvanger vond het een mooie bos zonnebloemen in vaas. Op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel opgelost

Na een verdrietig appje van mijn ontvanger over ontvangst en bloemen met zeer slechte kwaliteit had ik telefonisch contact met de klantenservice van Topbloemen opgenomen. In 5 minuten hadden wij de situatie besproken en werd mij vriendelijk verzekerd dat er de volgende dag een nieuw boeket verstuurd zal worden. Wat uiteindelijk ook zo bleek. Een gelukkige ontvanger en tevreden verzender tegelijk! Snel en professioneel opgelost dus! Bedankt! Ik ga zeker weer een bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos.

Ik had een bos bloemen naar mijn moeder laten sturen voor haar 89e verjaardag. Ik heb de bos bloemen zelf niet gezien maar zij vond het een prachtige bos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was prima

Ik heb digitaal bloemen besteld voor een feestelijk gebeuren in een andere stad dan waar ik woon. Het was een prachtig boeket en mooi op tijd bezorgd. En prettig was dat ik meldingen kreeg van de bezorgtijd e.d.

  • Aanbevelen? Ja
1

Doel niet behaald

Ik kon helaas niet bij de condoleance zijn dus besloot ik om een rouwboeket te sturen naar het crematorium waar ook de condoleance gehouden werd. Echter is het boeket niet aangekomen. Er is een oplossing bedacht zodat ik het vooralsnog naar de nabestaanden kon sturen. Echter ging het erom dat het die dag bij de uitvaart zou moeten staan.

  • Aanbevelen? Nee
9

Top

Snel geleverd mooie bloemen en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte ervaring met Topbloemen

Wij waren de hele dag thuis en er is helemaal niets geleverd. Toch claimt Topbloemen dat ze bij ons aan de deur zijn geweest en zelfs bij de buren hebben aangebeld, dit is absoluut niet waar. Er is niemand geweest en er is niets bezorgd. Daarbij lag er ook niets in de bus van dat we ze hebben gemist en ze geven zelf aan, we proberen het bij de buren lukt dat niet gooien we een briefje in de bus niet dus. Als je bloemen bestelt, verwacht je dat ze ook écht geleverd worden, zeker omdat het vaak om een bijzonder of emotioneel moment gaat. In plaats daarvan krijgen we een verzinsel over een mislukte bezorging. Dit is onacceptabel en zeer teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk om iemand mee te verrassen.

Ik kreeg goeie support, het boeket was goed verzorgd en dat is prettig om te horen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring

Wat een verrassing moest zijn werd een teleurstelling. Bezorgde bloemen zijn kort na ontvangst ingestort. Uiteindelijk is een ander boeket bezorgd, maar op deze manier heb ik mijn familie meer last dan plezier bezorgd. Omdat zij mij niet wilden lastig vallen hebben ze zelf contact gezocht met de betreffende bloemenwinkel die op zaterdag niet bereikbaar bleek en daarna met Topbloemen. Voortaan probeer ik het zelf via een lokale bloemenwinkel.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed. Service perfect

de personen waar de bloemen voor waren, zijn dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed

Niet geleverd op aangegeven tijd en dus niet aangekomen bij desbetreffende persoon …

  • Aanbevelen? Nee
8

makkelijk besteld, vlot geleverd

Eenvoudig bestelproces, overzichtelijke keuze in beschikbare boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geleverde bloemen niet van enige kwaliteit.

De levering van het boeket, bestaande uit 25 rozen, is gedaan op 22 augustus 2025, nu 24 augustus 2025 moet ik vernemen dat reeds 10 rozen in slechte conditie zijn. Rahayu Florist Surabaya heeft geen kwaliteit geleverd. Gezien het bedrag dat wordt gerekend is dit zeer teleurstellend . 7 dagen vers wordt NIET gehaald. In het vervolg via andere kanalen een bestelling doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

bestel hier elk jaar in augustus n bloemetje gaat perfect

ook als er iets mis gaat tijdens het bestellen zijn ze heel aardig

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend maar uitstekende oplossing klantenservice

Als ik het bestelde bosje bloemen in de winkel had zien staan , had ik het voor dat geld zeker NIET gekocht. Zeer teleurstellend. Update : een keurige en snelle reactie van de klantenservice met een prima oplossing. Chapeau voor dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
1

De ontvanger heeft geen boeket gehad

Ik heb een boeket van 38,40 besteld. Dit is: - niet bezorgd op het opgegeven adres - instructies voor neerzetten niet opgevolgd - er is geen briefje achtergelaten waar het boeket wel is bezorgd - er is geen mail verstuurd met de bezorgbevestiging Na twee dagen raden kwam het antwoord van de klantenservice dat het bij de buren is bezorgd, die vervolgens weg zijn gegaan (dat doen ze wel vaker, vandaar de neerzetinstructie). Geen excuses, geen oplossing, alleen ‘ik vind het jammer voor u dat het zo gelopen is’. Geld weg, verrassing eraf en geen bloemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wederom geweldig .

Verstuur al jaren via Topbloemen….is altijd goed verzorgd en de ontvangers ook altijd vol lof

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mijn vrouw was er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

prachtige bos bloemen

Snelle bezorging, ziet er goed uit. Gebruiken de site al heel lang, altijd prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Keurig op tijd geleverd en het was precies wat ik had besteld bedankt daar voor. Jullie zijn echt een aanrader voor bloemen te bestellen heb zelf hele goede ervaring er mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket, snel geleverd.

Wederom een mooi boeket welke weer snel geleverd werd in een goede verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen, goede service

Mooie bos bloemen en chocolade besteld, die correct werdeb bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Zoals altijd weer goed verzorgd. En op tijd bezorgd. Ik ben blij En ook mooie boeketten due door ze gemaakt worden

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte bloemist Rich, Jolweg 7A in Rijsenhout

Gisteren via Topbloemen een bedankboeket verstuurd. De bloemstelen waren beschimmeld en de bloemblaadjes waren uitgevallen en lagen onder in de vaas. Het boeket kon direct de vuilnisbak in. Schandalig. Gelukkig heeft de ontvanger het mij gemeld en heeft Topbloemen een nieuw boeket gestuurd. Maar met zo'n bloemist wil je als bedrijf NOOIT meer zaken doen: Topbloemen wel, dus het kan weer gebeuren. Mijn naam en die van Topbloemen zijn beschadigd want zoiets wil je niet sturen noch ontvangen. Ik schaam mij diep. Nogmaals schandalig en een dure en vervelende grap.

  • Aanbevelen? Nee

Company details

60 Noorderdreef

Nieuw-Vennep 2153 LL

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours