Laden reviews...
Laden reviews...
1 187 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Dans l ensemble, les avis sont mitigés mais globalement positifs. Beaucoup de clients louent la qualité des bouquets et la livraison fiable lorsque tout se passe bien. Certains témoignages soulignent des problèmes de timing, de cartes manquantes ou de coûts supplémentaires. Dans l ensemble, la satisfaction est plus élevée lorsque les attentes sont comblées et le service est fluide.
helemaal tevreden was een mooi boeket
Beveelt aan
11 October 2023
jannie van der
Nieuw-Vennep
Netjes dezelfde dag bezorgd bij een nogal afgelegen woning. Mooi boeket. Ontvanger heel blij ermee.
Beveelt aan
11 October 2023
Anke
Duiven
Prima verzorgd dank
Beveelt aan
11 October 2023
Conny Bos
Lunteren
Karig aantal en soorten bloemen voor 30€. Lelijke chrysanten.
Beveelt niet aan
11 October 2023
Carla De Graaf
Castricum
Beste Carla De Graaf,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket.
Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Prachtig boeket bloemen, levering op afgesproken datum, achteraf betalen, voucher van ING spaarpot Kortom top!
Beveelt aan
11 October 2023
Fam S vdHelm
Culemborg
Zoals altijd snel geleverd en de kwaliteit van de bloemen is prima.
Beveelt aan
10 October 2023
Jacqueline Smits-Heijnen
Geleen
Vlot. Het zou alleen handig zij als jullie ook aan zouden geven dát en wanneer bloemen zijn afgeleverd
Beveelt aan
10 October 2023
jan willem
Zuidhorn
Ik heb al vaker bloemen laten bezorgen. Het word keurig op tijd geleverd. Het ziet er ook precies uit als op de website. Ik kan alleen maar zeggen, het is altijd top.
Beveelt aan
10 October 2023
Anja
Wormerveer
Mooie boeketten, goede service.
Beveelt aan
10 October 2023
diane withofs
herentals
Heel makkelijk om een boeket te bestellen en je kan nadien alles goed opvolgen via de mails die je krijgt.Een aanrader.
Beveelt aan
9 October 2023
Ria
stekene
Bloemen verstuurd naar een oud adres, waar ik pas achter kwam toen ik bericht kreeg dat het boeket niet bezorgd kon worden. Klantenservice gebeld en een paar dagen later werd het boeket op het juiste adres alsnog bezorgd.
Beveelt aan
9 October 2023
Joke
Groningen
Bestelling niet geleverd, niet aangebeld, geen briefje in de brievenbus, niet bij de buren aangebeld, en ook niet naar het 06 nummer gebeld wat je op moet geven, daarna contact gehad met klantenservice, dat nare mens bleef maar beweren dat het bezorgd zou moeten zijn, echt ze luisterde niet eens, bla bla bla enz. Ook de bloemist heeft geen contact op genomen met de geadresseerde, ronduit zeer slecht, wil mijn geld terug, ze zijn hun afspraken niet nagekomen, heeft ruim 44 euro gekost, de geadresseerde wens ze nu ook niet meer te ontvangen. Waardeloos, vooral dat mens van de klantenservice, wat een *****wijf is dat
Beveelt niet aan
9 October 2023
Jan
Utrecht
Beste Jan,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
De sfeer van het boeket was zoals gekozen. Ik vind het jammer dat het zo duur wordt, als je onverwachts een bloemetje wil versturen inclusief verzenden ben je voor een kleine bos bijna 30 euro kwijt. Dat vind ik teveel worden.
Beveelt niet aan
9 October 2023
Charlotte
Oisterwijk
Op tijd en precies de bloemen die afgesproken waren en vers top
Beveelt aan
9 October 2023
Jolanda
Heenvliet
Goedemiddag, Mijn ervaring met topbloemen is altijd prima geweest, maar over mijn laatste bestelling/bezorging via Topbloemen ben ik helaas niet tevreden : boeket bezorgd op zaterdag 7 okt in Berkel en Rodenrijs, Rodenrijseweg 91. Ik vond het boeket wat geleverd is niet in verhouding staan met wat ik er voor heb betaald. Voor 37,50 euro mag er naar mijn inziens een behoorlijk boeket geleverd worden. Verder is op bovenstaand adres geen kaartje aangetroffen waar het boeket was afgeleverd. Ik had nog extra gebeld om te melden dat het bedrijf pas om 12.00 uur open zou gaan. Via jullie mail kon ik achterhalen waar het was afgegeven. Jammer dat dit zo is gelopen, ik ben altijd heel tevreden geweest. Met vriendelijke groeten, Anke Oosterman
Beveelt aan
9 October 2023
Anke Oosterman
Pijnacker
Beste Anke Oosterman,
Dankjewel voor je beoordeling. Onze excuses dat het boeket niet naar tevredenheid alsook dat het niet duidelijk was waar het boeket was afgegeven door de bezorger.
Graag komen we met je in contact om een passende oplossing te bespreken.
Wij nemen hierover contact met je op.
Met vriendelijke groeten,
Team Topbloemen.nl
Het kaartje dat ik geschreven had, was niet bij het boeket gevoegd. En de kortingscode van € 3,50 werkt niet! Al met al € 5,= teveel betaald! Erg jammer en geen goede reclame!
Beveelt niet aan
9 October 2023
Jody
Rexwinkel
Beste Jody Rexwinkel,
Dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat het kaartje niet aan het boeket heeft gezeten, ook geef je aan dat het niet is gelukt om de kortingscode toe te passen. Onze excuses hiervoor! Wij nemen graag contact met je op om een oplossing met je te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
Heel tevreden over Topbloemen, goeie service
Beveelt aan
9 October 2023
HM Terpstra
Holwerd
Hallo, we hebben de bloemen gezien op een foto, Toppy!
Beveelt aan
9 October 2023
Mennie
Aalsmeer
Na een klacht over een teleurstellende ervaring werd een nieuw boeket aangeboden. Uitstekende service.
Beveelt aan
9 October 2023
Carola
Hoogeveen
Beste Carola,
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me om te vernemen dat de boeketten die je hebt besteld niet naar wens zijn. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op om samen naar een passende oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groeten,
Team Topbloemen.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik heb vanuit het buitenland een boeket laten leveren voor een vriendin haar verjaardag. Het was een zaterdag en de bloemen zijn op een perfect moment afgeleverd op de meest verzorgde manier. Ze stonden in water en hadden het kaartje dat ik eraan had laten toevoegen. De bloemen zijn daarbovenop prachtig en zo mooi geselecteerd. Het is top dat je kan kiezen welke maat je wilt en je een goed idee krijgt wat het zal zijn dankzij de foto´s. Bedankt!
Beveelt aan
9 October 2023
Elisabeth
Uruguay
Ik heb een bos bloemen besteld maar vind niet dat deze geheel hetgeen ik besteld heb en wat er werd aangeboden via de website. Er zat heel veel groen vulling in verwerkt, en heel weinig bloemen. Een hoop eucalyptus in. Erg jammer
Beveelt niet aan
9 October 2023
Gerard
Amstelveen
Oma was erg blij met de bos bloemen!
Beveelt aan
9 October 2023
Richard Griffioen
Zwolle
Beste Richard Griffioen,
Bedankt voor je beoordeling, wat jammer te vernemen dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket en de bezorging.
We nemen graag contact met je op om een passende oplossing met je te zoeken.
Vriendelijke groeten,
Team Topbloemen.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Makkelijk uit te kiezen en te bestellen. Dag van bezorgen mail dat het bezorgd wordt en als het bezorgd is weer een mail. Kortom prima
Beveelt aan
9 October 2023
Arlette
Gorinchem
Geweldig
Beveelt aan
9 October 2023
Geert Broekema
Oss
We bestellen altijd graag bij jullie. Komen afspraken na. Goede service
Beveelt aan
9 October 2023
Anita
Breda
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops