Filters

10

Top !

Snel en keurig verzonden. Mooi boeket .

  • Aanbevelen? Ja
10

Top top

Ik bestel al lang bij topbloemen. Krijg zoveel positieve reacties op mooie verse boeketten. In 1 woord. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

zoals altijd erg goed

Mooie bloemen tijdig levering, prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

geweldig mijn collega vond het geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld,mooi boeket!

Zie hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ontvangers krijgen altijd een mooie bos bloemen, die lang goed blijft, precies wat je als gever wil Service is goed duidelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een geweldig boeket Na een week nog altijd mooi Goede kwaliteit

Een goede ervaring met de boeketten die door jullie verzorgd worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooi en ook erg snel geleverd

Had de bloemen net voor 12 uur in de nacht besteld. En netjes de volgende dag rond de klok van 10 uur in de ochtend geleverd. Mooi pakket, kleurrijk en het kaartje zat er mooi tussen die ik geschreven had. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Mijn zus vondt het een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoonweg goed geregeld

Top bedrijf , aflevering bloemen iedere keer naar ieders tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Koop al jaren bloemen bij Topbloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service.

Goed verzorgde en mooie boeketten bloemen. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden.

Doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
8

heel goed.

Ik heb het boeket zelf niet gezien, maar de ontvanger was zeer tevreden, evenals andere aanwezigen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prachtige bos zonnenbloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zowel de gever als de ontvanger zijn dik tevreden.

Zowel de gever als de ontvanger zijn dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie boeketten

Mooie boeketten voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket bloemen. Tevreden

Bloemen zoals we ze besteld hadden!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Voor de zoveelste keer mijn bestellingen snel en goed afgeleverd. De ontvangers waren vol lof over de mooie boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals alle vorige keren ook nu een goede regeling.

Netjes en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantasties bedankt !

Erg bedankt. De persoon die het bestelt heeft was aardig genoeg om mijn moeder even te helpen. Erg gewaardeerd en volgende bestelling krijg ik van jullie. Cheers Maarten VanKruyssen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over topbloemen.nl

Het was een mooi boeket en de bloemen waren vers. super !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect verzorgt

Goede prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De jarige was erg blij met mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.