de levering was op het afgesproken moment en in prima staat
Heb een foto gezien en het was precies zoals ik besteld had. Een pracht boeket!
Duidelijke aanwijzingen en een ruime keuze in boeketten
Al verschillende keren van deze service gebruik gemaakt, tot mijn en mijn ontvangers grote tevredenheid.
Niets toe te voegen
Goed verzorgd
Ik zou het iedereen aanbeveleb
Mooi boeket op tijd bezorgd
Altijd mooie boeketten of graafwerk hiermee veel mensen blij gemaakt door jullie deskundigheid en service. Bedankt.
Mooie kwaliteit bos bloemen, en op tijd geleverd
Weinig bloemen heel veel slap groen
Beste Angelique, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik heb vaker bloemen via Topbloemen besteld. De laatste bestelling was niet naar wens, de bloemen vielen uit na drie dagen. Na contact met Topbloemen te hebben opgenomen gaven zij aan direct een nieuwe bos bloemen te bezorgen. De reden hiervoor was de 7-dagen versgarantie. Topservice, dank je wel!
Beste Kris, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Revue originale
Ik heb vaker besteld via Topbloemen maar deze bestelling ia een zware teleurstelling. Na drie dagem vielen de bladeren er al af en begon de bos al te verwelken. Toch zonde van deze XL bos bloemen.
Beste Kris, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Dure bos bloemen,die na een paar dagen al lelijk wordt. Update- 1jr later:Ik kon gratis een nieuwe bos bestellen,geldigheid was 1jaar Vandaag een verse bosbloemen,en met recht TOPBLOEMEN.
Beste, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Revue originale
Dure bos bloemen,die na een paar dagen al lelijk wordt.
Beste, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Netjes vlg afspraak
Zeer tevreden
mooi boeket keurig op tijd bezorgt
jullie informatie over bestelling is duidelijk ik krijg zeer positieve reacties van mijn vrienden/familie en hebben tot twee weken lang plezier van het boeket
Heel tevreden de bloemen waren precies zoals ik het besteld heb
Zeer goed ook met het fruit Hartelijk dank daar voor
's Avonds besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Het boeket zag er precies als op de foto uit. Idd top
Bloemen waren prachtig, maar het kaartje zat er niet bij, dus afzender niet bekend!!
Ik heb inderdaad de bloemen niet zelf gezien, maar de organsatie was uitstekend. Voor al het bericht dat de bloemen waren bezorgd. Met vriendelijke groet, Margret Dekker
Meerdere keren een bestelling gedaan, altijd keurig op tijd. Goede kwaliteit bloemen. Fijn dat je bericht krijgt, als de bloemen bezorgd zijn. En als er iets niet helemaal goed is gegaan, wordt dat keurig opgelost,!
Jullie leveren altijd een prima service, maar bij de laatste bestelling was het gissen voor de ontvanger van wie de bloemen afkomstig waren. Er was wel een kaartje met tekst besteld, maar dat is niet meegekomen. Het betreft bestelling 68273518
Prachtig boeket bloemen afgevelerd bij mijn vriendin. Keurig op tijd en goede kwaliteit.
6 Thailandlaan
Aalsmeer 1432 DJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.