Filters

7

Keurig gedaan

de levering was op het afgesproken moment en in prima staat

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Heb een foto gezien en het was precies zoals ik besteld had. Een pracht boeket!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen op het juiste moment afgeleverd

Duidelijke aanwijzingen en een ruime keuze in boeketten

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP

Al verschillende keren van deze service gebruik gemaakt, tot mijn en mijn ontvangers grote tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service.

Niets toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd keurig verzorgd en bezorgt

Ik zou het iedereen aanbeveleb

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Mooi boeket op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Altijd mooie boeketten of graafwerk hiermee veel mensen blij gemaakt door jullie deskundigheid en service. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top boeket

Mooie kwaliteit bos bloemen, en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
5

Schraal

Weinig bloemen heel veel slap groen

  • Aanbevelen? Nee
10

Na 3 dagen vielen de bloemen uit, dag erna een nieuwe bos geleverd

Ik heb vaker bloemen via Topbloemen besteld. De laatste bestelling was niet naar wens, de bloemen vielen uit na drie dagen. Na contact met Topbloemen te hebben opgenomen gaven zij aan direct een nieuwe bos bloemen te bezorgen. De reden hiervoor was de 7-dagen versgarantie. Topservice, dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet vers//update

Dure bos bloemen,die na een paar dagen al lelijk wordt. Update- 1jr later:Ik kon gratis een nieuwe bos bestellen,geldigheid was 1jaar Vandaag een verse bosbloemen,en met recht TOPBLOEMEN.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes vlg afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

mooi boeket keurig op tijd bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

kwaliteit en arrangement perfect

jullie informatie over bestelling is duidelijk ik krijg zeer positieve reacties van mijn vrienden/familie en hebben tot twee weken lang plezier van het boeket

  • Aanbevelen? Ja
8

topservice

Heel tevreden de bloemen waren precies zoals ik het besteld heb

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

Zeer goed ook met het fruit Hartelijk dank daar voor

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie verse bloemen en snel bezorgd

's Avonds besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Het boeket zag er precies als op de foto uit. Idd top

  • Aanbevelen? Ja
6

Het huwelijkskaartje vergeten!!!

Bloemen waren prachtig, maar het kaartje zat er niet bij, dus afzender niet bekend!!

  • Aanbevelen? Ja
9

uitermate tevreden!

Ik heb inderdaad de bloemen niet zelf gezien, maar de organsatie was uitstekend. Voor al het bericht dat de bloemen waren bezorgd. Met vriendelijke groet, Margret Dekker

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vertrouwd bedrijf,!

Meerdere keren een bestelling gedaan, altijd keurig op tijd. Goede kwaliteit bloemen. Fijn dat je bericht krijgt, als de bloemen bezorgd zijn. En als er iets niet helemaal goed is gegaan, wordt dat keurig opgelost,!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service, maar het kaartje ontbrak

Jullie leveren altijd een prima service, maar bij de laatste bestelling was het gissen voor de ontvanger van wie de bloemen afkomstig waren. Er was wel een kaartje met tekst besteld, maar dat is niet meegekomen. Het betreft bestelling 68273518

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket bloemen en prima service

Prachtig boeket bloemen afgevelerd bij mijn vriendin. Keurig op tijd en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.