Filters

1

Slecht in 1 woord!!!!!

Bewoner was met vakantie!!!! Waar is mijn boeket gebleven?????? Ik heb 29,35 betaald. Voor wat? Voor iets wat nooit geleverd is!!!!

  • Aanbevelen? Nee
4

had een plukboeket besteld,kreeg een foto maar leek er absoluut niet op!

echt niet wat ik gedacht had. Er zaten lelies in het boeket ,verwacht ik niet in een plukboeket.

  • Aanbevelen? Nee
9

geweldig

Ik heb naar onze kleindochter een boeket laten bezorgen voor het slagen van haar verpleegkundige opleiding. met volle tevredenheid ! Kan het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bos!

Positieve ervaringen steeds! Ook nu weer prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en een goeie terugkoppeling van hetgeen is geleverd

Eenvoudig om iets te bestellen en de bevestiging dat het is afgeleverd is heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbloemen levert topkwaliteit

Mijn bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Bovendien zag het boeket er precies uit zoals ik het besteld had. Zelf had ik kort geleden twee boeketten via Topbloemen ontvangen. Het eerste zag er er perfect uit; het tweede bevatte 9 pioenrozen, waarvan 2 in bloei en 7 in knop. Één bloem verdorde al snel en de knoppen zien er treurig uit. Dat was voor mij, maar ook voor geefster mevrouw Van Zeyl, een teleurstelling. Wel jammer. De overige bloemen zien er goed uit. Laat maar weten of u een foto wilt van dit boeket, zo ja dan stuur ik die door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie kwaliteit .

Bloemen kwamen overeen met de aanbieding van het boeket .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Altijd correct en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling goed uitgevoerd

Vrijdag besteld, zaterdag bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Boeket was helemaal mooi

Makkelijk bestellen zo als het niet naast de deur is. En als de ontvanger dan een foto stuurt en blij is met het boeket top toch !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Al vele malen bij topbloemen besteld en iedere keer tot volle tevredenheid.

Ben tevreden over topbloemen, ook nu weer is een mooi boeket bezorgd, mijn echtgenoot was dan ook in haar nopjes hiermee. Alleen een klein min puntje, de bezorging was wat laat op de dag, hierdoor was de verrassing iets minder, Maar de prachtige bloemen maakte alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Verse bloemen

Er wordt geleverd wat ik heb besteld. Altijd positieve reacties. Ook als ik zelf een boeket ontvang!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en perfect op tijd geleverd

Zeer mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mijn moeder heeft het bloemstuk ontvangen en vindt het zeer mooi. Dat betekend dus dat ik erg blij ben met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

in de ochtend besteld en nog die zelfde dag bezorgd. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

supersnel

precies conform de website

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie bloemen en netjes op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Voor mij is het moeilijk om bloemen te kopen Ik ben 89 jaar en ik kom niet zoveel weg. Dan is dat een hele goede reden om via jullie te bestellen Het wordt goed verzorgt . Gelukkig kan ik nog met de computer overweg. Niekorthagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en mooie bloemen

Bestellen gaat makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling en bezorging. Mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
8

op tijd bezorgd, ziet er verzorgd uit

op tijd bezorgd. zag er verzorgd uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed adres voor bezorgen van bloemen.

Mooie bos bloemen en keurig op tijd bezorgd. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en makkelijk

Fijne ervaring op de website. Daarna per mail nog contact gehad met extra informatie over het bezorgadres en dat als m’n moeder niet thuis is, het misschien even kan duren tot m’n vader de bel hoort en de deur open kan doen. Het antwoord kwam snel en zou ook aan de bezorger worden doorgegeven. Het is allemaal goed gegaan en m’n ouders waren heel erg blij. Dank!! Maaike

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bos bloemen, zoals op afbeelding.

De bloemen die bezorgt zijn waren heel mooi. De bos was groot en voldeed aan de afbeelding op de site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bloemen op tijd en in goede orde ontvangen

Mooie bloemen en goede servic.

  • Aanbevelen? Ja
4

De geadresseerde was niet thuis. Men vond de bloemen een dag later voor de deur.

De web zei dat het bezorgd was, een rekbaar begril natuurlijk. Voor dit geld kan dit eigenlijk niet!

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.