Filters

10

Zeer goed.

Zeer goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi en snel bezorg dankjwel

Dankjewel voor de snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

Helemaal geweldig

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering en verschillende boeketten

Heel veel om te bekijken je kan er ook nog een cadeau bijdoen

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie

Mijn mening is dat ik heel tevreden ben over de bezorging, jullie laten altijd weten via een mail dat de persoon die hem ontvangt het gekregen heeft wat tot nu toe altijd klopt. Blijf vooral zo doorgaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

De ontvanger was erg blij met het bos bloemen. Zag er prachtig uit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede berichtgeving

Houden je goed op de hoogte van bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer oplossingsgericht!

Ik geef vijf sterren omdat het keurig is opgelost door beide partijen maar de schoonheidsprijs verdient het niet. Als ik zelf erachteraan moet gaan bellen ,ruim 800 km verderop vanuit mijn vakantieadres tja..... Maar nogmaals, keurig te woord gestaan en zeer veel begrip door beide partijen. En mijn moeder ( 81ste verjaardag)is erg blij uiteindelijk! En daar gaat het om.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Het boeket voldeed aan alle verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Goeie bloemen en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Zeer oude dame was erg tevreden met de bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie boeket en stip op tijd

Mooie boeket en stip op tijd met de levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima boeket en afleveringen altijd op tijd.

Goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zag er goed uit prachtig boeket

Zeer goed mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ook top

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer tevreden

Was zoals het voorbeeld in de catalogus aangaf

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed is goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

In alle opzichten een positieve ervaring volgens de ontvanger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Mooi boeket en snel en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snel en top service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service - mooie bloemen

Prima service - mooie bloemen. Wel niet heel goedkoop. Bij de bestelling wordt het pas bij de betaling duidelijk dat er nog een supplement bijkomt voor de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk een mooi boeket bezorgd

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De webside was gemakelijk En de opdracht is goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.