Filters

10

Geweldig en superhandig

Fijn om iemand te kunnen verrassen als je er niet persoonlijk heen kunt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geleverd.

Perfect geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

De bestelling heel mooi op tijd afgeleverd op het door mij gezegde adres!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Bloemen waren op tijd en vers. Goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld. Was de eerste keer dat ik via jullie bloemen liet bezorgen.

Viel helemaal niet tegen!,

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima alles

  • Aanbevelen? Ja
8

Het bestellen gaat heel makkelijk

Het waren echt top bloemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima verzorgd en keurig op tijd bezorgd

Heb het boeket zelf niet gezien maar ontvanger vond het heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig!!

Geweldig !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Topbloemen, toplevering

Regelmatig een bos bloemen besteld, altijd naar volle tevredenheid. Ontvangers zijn altijd blij. Wordt op de afgesproken dag bezorgd. Mooie bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos en mijn petekind is er heel blij mee

Op tijd bezorgd en fijn dat ik op de hoogte werd gesteld via mail

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect boeket.

Verse bloemen in uitstekende samenstelling. Dank voor de zorgvuldigheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede levering

Het is prima gegaan met de aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling. Prachtig boeket. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische bloemen, goede service

Keurig op tijd ,had ik gevraagd en perfect in een goede staat afgeleverd helemaal Topper

  • Aanbevelen? Ja
10

prima voor elkaar

Mijn dochter was erg verrast door het mooie boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer keurig op tijd bezorgd

Prachtig boeket is weer fijn bezorgd bij de "kersverse ouders". Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bloemen

Prima bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

Zeer goede ervaringen en altijd mooie boeketten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen

Uitstekende kwaliteit staan 2 weken mijn moeder is altijd blij als ik ze stuur! Gr netty

  • Aanbevelen? Ja
8

prachtig boeket

het afgeleverde boeket was zelfs mooier als op de site en werd bij de buren afgeleverd als beloofd

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect!!

Prachtig boeket, op de juiste tijd bezorgd!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Gewoon met 1 woord UITSTEKEND!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige kwaliteit bloemen en goede service

Mooi boeket (kreeg een foto doorgestuurd van de ontvanger) kwaliteit bloemen en een goede betrouwbare site en uitvoering. Helemaal TOPPIE!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon top geregeld

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.