Filters

9

het gemak waarmee mensen blij te maken zijn.

het gemak waarmee mensen blij te maken zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Omdat de bloemist niet de benodigde kleurbloemen had, werd er telefonisch contact opgenomen om dit door te geven en werd een alternatief geboden.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

In 2 dagen tijd 2 boeketten besteld die beide in dankbaarheid ontvangen zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooi boeket keurig op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

goed product en levering naar tevredenheid

was in de roos geschoten bij de klant in de toekomst ga ik dit vaker doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie bezorging en vonden het leuk

Ook krijg je een mail als die bezorgt is veel heel netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak!

Mooie bloemen, prima vaas, makkelijk besteld, geleverd volgens afspraak. Ontvanger blij en ik blij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top!!!

Niets op aan te merken Zelf de klantenservice is prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Prachtige bloemen voor mijn jarige zus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn om iemand op afstand te kunnen verrassen met een mooie bos bloemen.

Dank jullie wel voor het creëren van een tussenoplossing dat de bloemen op een andere plek opgehaald konden worden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Keurig verzorgd!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!

Altijd top bij jullie!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Keurig afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbloemen de organisatie is fantastisch, we bestellen alleen bij topbloemen.

Topbloemen is voor ons een geweldige organisatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen goede service

Prachtig bouqette, ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, mooie bloemen

Goede service, mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Topklasse

Alles netjes uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Zeer te verden met de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Tijdig en goede bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geregeld

persoon was er zeer blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles is keurig geregeld

Precies op het juiste moment en een mooi boeket afgeleverd bij 2 mensen die jarig waren. TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Helder, duidelijk en klantvriendelijk.

Goede foto's van de bloemstukken waardoor makkelijk een keuze maken. De gemaakte afspraken, b.v. bezorgmoment, worden prima nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Het was heel duidelijk en alles is goed geregeld ga er vaker bloemen bestellen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.