Filters

8

Mooi vers boeket.

Alles netjes geregeld. Mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed verzorgd met duidelijke communicatie.

Duidelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Keurig op de aangegeven dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Een prachtige bos bloemen

Een goede website. Erg jammer dat het moment van aflevering niet gekozen kan worden. Erg jammer dat er geen periode van aflevering aangegeven wordt, nu kan het de hele dag zijn en zelfs in de avond pas.

  • Aanbevelen? Ja
9

een perfect adres om verse mooie boeketten te bezorgen

Voor mijn vriendin was het heel fijn dat ze een mooi boeket bloemen kreeg. 5 weken eerder is haar man overleden,dus ze vergat zichzelf. Door een beetje méér aandacht,in de vorm van jullie mooie bloemen,werd ze erg blij. En daarom ben ik blij met Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top goede afhandeling!

Mijn ervaring in een woord geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tante Dicky was er erg blij mee

Tevreden met het boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Prachtige boeketten zijn er bij de jarige tweeling bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

echt topp

goede service bij niet thuis af leveren bij de buren en je krijgt netjes een mail,,,,,,helemaal toppie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige bloemen

Prachtige bos en op tijd bezorgd. De ontvanger is er heel blij mee. Wel wat duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Top

  • Aanbevelen? Ja
7

De ontvanger was blij verrast.

Mijn persoonlijke ervaring: het bouquet leek niet bouquet leek (helemaal) niet op wat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig super gedaan en erg mooi en vrolijk boeket

Ik heb ze s'avonds besteld , we konden uit diverse stukken kiezen. Betaling perfect en alles was zo geregeld De bezorging was ook super en onze vrienden waren er heel erg tevreden mee. En jullie begeleiding dmv mailtjes was ook super. Ga zo door en zo krijgen jullie allemaal tevreden klanten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ook makkelijk communiceren

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, duidelijk en zoals afgesproken. Top!

Snel, duidelijk en zoals afgesproken. Top! Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Een mooi roze bosje.

  • Aanbevelen? Ja
10

1altijdkeurig op tijd bezorgd

Mooie boeketten goeie bloemen Altijd keurig op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden over de bezorging en het boeket.

Ben tevreden over boeket en Bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
8

fijne, flexibele service

Op de dag van levering heb ik 's ochtends nog een wijziging doorgegeven voor op het kaartje aan de bos bloemen. En dit hebben ze toch nog mee kunnen nemen om te wijzigen; top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima manier om bloemen te bestellen

De website werkt goed en is duidelijk in hoe je bestelt wat eigenlijk wil.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit, volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit, volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Topbloemen is top

Altijd supermooie boeketten en goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.