Filters

8

Topbloemen is top

Altijd supermooie boeketten en goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is top

Ik vind het gewoon een top bedrijf met veel leuke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en goed uitgevoerd

Mooie bloemen, precies zoals beschreven geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Te late levering

Goedeavond, In de vroege ochtend van afgelopen zaterdag heb ik een bos rozen besteld. Deze zouden voor 1800 uur bezorgd worden. Dit is niet het geval. De bloemen zijn uiteindelijk iets voor half 8 geleverd. Als jullie zeggen dat iets voor 1800 uur geleverd zou worden dan vind ik rond half 8 echt niet acceptabel. De bloeme. Zijn uiteindelijk bij de buren geleverd. Mocht ik het niet meer kunnen laten bezorgen op dezelfde dag dan dienen jullie dit ook niet aan te bieden op de site. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, Marjolein lengkeek Volgende keer koop ik zelf mijn bloemen en ga ik ze zelf bezorgen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Jammer dat de bloemen niet een tweede keer op dezelfde dag bv s avonds aangeboden werden. Veel mensen werken overdag en zijn dan helaas niet thuis. Dat zou een verbeterpunt kunnen zijn om 5 sterren te halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Goede keuze en betaalbaar !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Mooi boeket , fijne service

  • Aanbevelen? Ja
9

top ....zoals altijd

top altijd prima in orde .

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie bos bloemen

mooie bloemen kan ik de volgende keer ook een kleur aangeven?

  • Aanbevelen? Ja
9

Op tijd en schitterend boeket

Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurige bezorging

Mevrouw is slecht ter been en ik had gevraagd hiermee rekening te houden ….. perfect gedaan ! En weer supermooie bloemen !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice en to-bloemen!

Bestellen is makkelijk en alles wordt super geregeld. Al diverse keren bloemen besteld via deze site en nog nooit teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geregeld!

Ontvanger was erg blij met het mooie boeket!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben tevreden over mijn bestelling

Ik ben tevreden over mijn bestelling,

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en snel geregeld

Gemakkelijk en snel geregeld, mooie bos en op tijd gebracht

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bos

Ik moest het net een foto doen, maar het zag er prima uit. Minpuntje?: eigenlijk onzin om meer te vragen voor bezorging op dezelfde dag. € 6,00 is al een mooi bedrag voor bezorgen binnen de gemeente. € 8,00 is echt veel. Ik kan er echter niet voor naar Hengelo rijden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Blijft een feestje voor de ontvanger

Alleen maar positieve ervaringen, zowel voor de kwaliteit van de bloemen, als de levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ontvanger blij

Met mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bloemen

De bloemen zijn vers en ze worden in nette verpakking geleverd. Zeer tevreden met de kwaliteit van de bloemen en de communicatie rond de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn standaard online bloemist

Top. Zoals de naam al zegt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Ik kreeg een foto van het geleverde boeket het zag er prima uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ik ben zeer te vreden de bloemen waren geweldig en het afleveren eveneens goed .

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ze was heel blij de jarige job en tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en top qualiteit

Snelle service en mooie qualiteit bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Mooie bos, super service!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.