Filters

8

ruim voldoende

Het boeket zag er wel kleiner uit dan ik verwacht had. Tot nu toe steeds goede ervaringen met jullie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en betrouwbaar

Heel goed en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Bezorging en bestelling naar behoren uitgevoerd.

Bezorging en bestelling naar behoren uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima gedaan

Net een foto gezien van het boeketje ziet er lief uit. Dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Fijn dat er gebeld werd dat het adres niet klopte . Telefonisch in orde gemaakt en de bloemen dezelfde dag bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was goed geregeld

Duidelijke info, ook ter plekke ivm afwezigheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geregeld en keurig op tijd bezorgd!

Prima ervaring, ga er zeker nog eens gebruikt van maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette bezorging

Makkelijk om bloemen naar iemand te sturen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snel en goed bezorgd. Mooi boeket met gele bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Op de afgesproken dag bezorgd en zag er heel mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief

Mijn bestelde bloemen worden altijd keurig op tijd bezorgd. Heb nog nooit een slechte reactie van de ontvanger gekregen. Op de getoonde foto's van de bloemen is het ook altijd een mooie bos

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

De verrassing was groot

  • Aanbevelen? Ja
10

op tijd geleverd

De ontvanger was erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Alles gaat zoals beloofd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Altijd zulke mooie bloemen, blijven echt lang staan. Ik bestel altijd bij jullie. Me ouders waren er weer erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima alternatief voor gekozen plant en meerkosten voor Topbloemen

De door mij gekozen plant was niet leverbaar. De bloemist gaf alternatieven en daar koos ik er één van. Ik bood aan om de meerkosten (het was een duurdere plant) te betalen. Topbloemen gaf aan dat zij die meerkosten op zich namen. De plant werd op de afgesproken dag bezorgd en mijn vrienden waren blij verrast en genoten van de prachtige plant, met pot in een mooie verpakking. Hartelijk dank Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website

Duidelijke website zonder dat je een account MOET aanmaken. Ook goed geïnformeerd over het traject van de bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

De bloemen zijn verstuurd op de verzochte tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

tevreden over de snelle en zorgvuldige service

Toen mijn dochter foto stuurde van het door ons bestelde boeket was het echt prachtige weergave van wat er op jullie website stond.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Alles top

  • Aanbevelen? Ja
9

betrouwbaar.

Efficient, btrouwbaar en goede prijs/kwaliteitverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel besteld en diegene was erg blij met het mooie boeket

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.