Filters

10

Prachtig

Prachtig boeket zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nadat eerst een verwelkte bos was bezorgd is dat door Topbloemen goed gecorrigeerd.

Topbloemen heeft heel adequaat op mijn klacht gereageerd door meteen een nieuwe bos te laten bezorgen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Mooi boeket,op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prachtig boeket en keurig bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima en snel, bericht bijvoegen zou goed zijn

Er waren bloemen van topbloemen.nl,met het bericht dat de afzender er voor heeft gekozen geen bericht achter te laten. Ik had een omschrijving erbij gedaan dat het voor mijn ouders wat voor hun 50-jarig huwelijk. Maar misschien heb ik niet goed gelezen.

  • Aanbevelen? Ja
7

PRIMA VERZORGD

uitstekend verzorgd van bestelling tot bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd goede bloemen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

De ontvanger was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Voor 1 euro meer nog dezelfde dag bezorgd. Geweldig!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Bestelling makkelijk, snelle reactie & leveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Eenvoudig te regelen en perfect uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prachtige bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

ziet er goed uit

op tijd geleverd leuke verpakking, en mooie bossen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Mooi op tijd en mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt TOPbloemen!!!

Zaterdag bloemen verzonden . Zo'n geweldige bos verse bloemen en de ontvanger was er superblij mee! Geweldig topbloemen , ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, mooi op tijd geleverd en ook mail hier over ontvangen .

Diegene die ze heeft ontvangen, was er erg blij mee in ieder geval, ik heb ze zelf niet gezien.

  • Aanbevelen? Ja
10

een geweldige service

Topbloemen is een goede thuiswinkel met kwaliteitsbloemen. Heel erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service en goede berichtgeving dat het door mij bestelde in goede conditie is ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top wederom

Prachtig boeket en mooi op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

bijzonder mooi en goede service

mijn zieke vriendin was heel erg blij en vond het een prachtig boeket!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld, op tijd geleverd

Snel besteld, op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring.

Terwijl ik de bloemen vrij laat besteld had ivm geboorte zijn ze toch nog dezelfde dag bezorgd en de ontvanger heeft al laten weten dat het een mooi boeket was. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkelijk een prachtig boeket!!!

Makkelijk uitzoeken en bestellen en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.