Filters

10

Prima verzorgd en goede back up als bestelling bezorgd is.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
7

mooi boeket geleverd; de jarige was blij verrast!

op tijd geleverd; goede kwaliteit bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

In één woord fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd en netjes afgegeven.

Iedereen was met het tuiltje heel tevreden en vond het mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie verse volle bos bloemen

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en betrokken

Er was een misverstand (van mijn kant) over de postcode van de ontvanger, werd correct afgehandeld. Bloemen waren vers en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket.

Snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het zijn altijd prachtige boeketten

Dit is de beoordeling voor boeket van Zaterdag 14-05-2022

  • Aanbevelen? Ja
10

tot nu toe was altijd alles in orde

alleen had ik pech dat de gift card het niet deed

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Correct bezorgt, prachtige bos bloemen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Kan niet beter. Ik moet nog de rekening van afterpay hebben wanneer

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Super tevreden,top communicatie,prachtige bloemen,vrolijke bezorger! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

Degene die het boeket gekregen heeft was zeer enthousiast, op de foto die ik toegestuurd kreeg zag t er goed uit. Fijn dat t nog op dezelfde dag bezorgd kon worden. TOP! ...... Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer tevreden met topbloemen.nl. alles verloopt volgens planning. Je wordt goed op de hoogte gehouden en als de bloemen zijn bezorgt dan krijg je ook een berichtje. Fijn dat je erop kan vertrouwen dat het goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Vlotte service, je wordt goed op de hoogte gehouden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed uitgevoerd

Afgegeven bij de buren, goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ik vind ook zonder kaart moet de opdrachtgever vermeld worden. Voor de rest zeer tevreden Man moet ook een voucher inleveren en dan de rest bijbetalen als de bedrag hoger is

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden!

Het boeket is op tijd bezorgd. Zag er uit zoals op de foto. De kwaliteit van de bloemen is top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nooit klachten

Altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Een fijne verrassing bezorgen vanuit mijn stoel.

Al vele malen heb ik via Topbloemen besteld en ik krijg altijd weer een leuke, positieve reactie van de geadresseerde. Hoop wel dat het prijsniveau gehandhaafd kan blijven….

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt top service

Smorgens besteld. En al na 2.5 uur bezorgd. Ecgt een supermooie bos.. Echte topbloemen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Ik vind de communicatie prettig. Bevestiging van levering, en wanneer afgeleverd ook weer bevestigd. Zo weet je dat je bestelling is aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

De bloemen zijn netjes op tijd bezorgd, en prima kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Oké

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.