Filters

10

toppertje

Mijn moeder was er erg blij mee. Bedankt voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

netjes verzorgd en op tijd

netjes verzorgd en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket, op tijd geleverd

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Altijd een goede snelle service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig op tijd geleverd met juiste samenstelling kleur en kwaliteit

niets

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie bloemen, goede service

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzorgd en op tijd bezorgd !!

Omdat er niet open gedaan werd is de plant netjes bij de buren afgeleverd !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het is goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Keurig op tijd geleverd en volgens ontvanger mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste tijd, prima kwaliteit.

Juiste tijd, prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
7

Gewoon goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een prima idee.

Indien nodig maak ik gebruik van Topbloemen. Met altijd prima resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig naar tevredenheid

Goede verzorging van een prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wel op tijd geleverd, maar kaartje zoek!

Goedemiddag, De bloemen zijn op tijd geleverd maar de betreffende bloemist/koerier was het bijbehorende beterschapskaartje verloren waardoor de ontvanger niet wist van wie zij de bloemen heeft ontvangen. Inmiddels zijn ze er achter gekomen. (de bloemist had wel excuses aangeboden) Over het algemeen ben ik altijd tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring!

Altijd keurig en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goede kwalteit!

De boeketten die we zelf ontvingen van Topbloemen zagen er altijd goed uit. Nu kreeg ik een cadeaubon voor Topbloemen, dus ga binnenkort zelf eens de winkel in Groningen bezoeken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus, goede service

Ruime keus, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima gegaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Uitstekende kwaliteit bloemen. Mooie boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel mooie boeketten

Zeer mooi boeket en geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Vlot bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering en top kwaliteit

Ik plaats regelmatig een bestelling en wordt altijd netjes optijd geleverd en een goede kwaliteit. Dit keer was het stiekem voor mezelf en de kwaliteit van de kamerplant is fantastisch! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Topbloemen houdt je goed op de hoogte hoe de bestelling verloopt!

Omdat ik niet de bos bloemen in het echt heb gezien kan ik niet beoordelen of deze er mooi en vers uit hebben gezien. Dit is op goed vertrouwen. Maar ik ben wel goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Dat is erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte afhandeling

Prima ervaring met Topbloemen !, Absoluut voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.