Filters

10

Zeer tevreden mooie verzorgd bloemstuk

Zeer tevreden, op tijd bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super boeket.

Het is de zelfde dag geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden .Ze was er heel blij mee en ik heb een foto gekregen.De bos zag er super mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bloemen

De bezorging zou wel iets duidelijker van tijd kunnen zijn want ze moet echt de gehele dag op je bestelling wachten dus als er een tijdpad van een aantal uren aan vast zou zitten zou het nog beter zijn maar voor de rest prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Kreeg een heel tevreden bedankje terug!

Altijd goed en snel bezorgd en mooie kwaliteit bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bos, op tijd geleverd en vriendelijke bezorger.

Mooie bos, op tijd geleverd en vriendelijke bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen die ook nog eens lang staan !!

Heb voor ons 25-jarig huwelijk drie bossen gekregen en deze hebben 14 dagen gestaan !! Daarom voor jullie gekozen om mijn zwager en schoonzus te verblijden met hun nieuwe woning !! Bestellen ging makkelijk en de bezorging was ook mooi op tijd !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima incl followup !

geen verdere toevoeging nodig

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon super.

Elke keer bezorging goed en ook fijn om mailtjes te krijgen,op de dag dat ze bezorgd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bloemen bezorgd.

Deze keer een boeket voor mijzelf laten bezorgen. Hoe leuk is dat. Vlotte bestelling en goede levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Wat een service! Zeer goede ervaring. Bij vragen meteen reactie terug. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooie bos. Was zeer gewaardeerd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgd, zeker de moeite waard

Snel een mooi bloemetje bestellen voor iemand die niet in de buurt woont is dit een geweldige manier. Bloemen zijn altijd mooi.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top boeket

Prachtig boeket besteld en ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Superrrrr

Bestellen is heel gemakkelijk en de ontvangers waren zeer content met mooie kwaliteitsvolle bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed verzorgd

Alleen vind ik de verzendkosten erg duur geworden

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is een geweldige uitkomst voor een cadeau op afstand

Het boeket werd erg gewardeerd!

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon geweldig

makkelijk bestellen makkelijk betalen de ontvangers vinden de bloemen geweldig kan niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Alles is prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen

Mooie verse bloemen. Levering in top verpakking!

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader waar je op aan kan

Prima !!! Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Netjes en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen

Snelle levering, veel keus. Keurig verzorgd. Goede bezorg info.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het was een mooi boeket, vertelde de jarige job aan me!

Het boeket was voor een vriendin van me. Ze stuurde een foto van het boeket en het was inderdaad een heel mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.